Kapitel: 26 handsome love doctor!

2.8K 107 65
                                    

Izabellas'perspektiv:
Att få veta om mina kusiner & Anton gjorde mig chockad. Jag har försökt att dölja mina känslor. Men att dölja det här går också bara inte. Det är bara för mycket. Jag vill inte ta det som en stor grej. Men Anton & mina kusiner har jag känt sen jag föddes. Att få veta att dem har gjort något sånt. Det känns inte som dem. Jag kommer ihåg när vi var små. Och hur Anton & tvillingarna sprang för livet för att dem var rädda för en spindel. En liten spindel. Jag vet inte men ju äldre dem blev desto modigare blev dem kanske. Shit, nu låter jag som en gamling.

Jag kan inte bara glömma det jag precis såg. Och mina känslor för min prins & Ethan är inte direkt samma känslor. Med min prins känns det som att möta min drömprins. Och med Ethan har det ju alltid varit så att jag bara tycker att han är attraktiv. Och kanske gillar honom lite. för just en moment.Men att gilla honom på det sättet som min prins? ...........Har jag aldrig tänkt på. Om man jämför min prins och Ethan känns det inte alls som samma person.

Ethan? Han är en kille som är en riktig player. Så säger iallafall Anton. Och man får inte glömma alla tjejer i skolan som han kan få. Plus, badboy stilen han har. Som visar sig inte bara är en Stil utan han värkar vara en badboy också.

Men min prins. Jag träffa ju honom för första gången på festen. Ungefär. Han hade ju på sig maskeradmasken.Men genom hans brev och sms. Har jag på nåt sätt lärt känna honom. Han är romantiskt ,gullig? Han är absolut gullig. Jag kommer ihåg första gången han skrev till mig. Hur han skrev att han gillar mig. Och att han inte våga säga det. How cute isn't that?
Vem skulle någonsin trott att skolans badboy & player skulle vara så här........cheesy?Jag vet ju att Ethan inte direkt skulle vara en player emot mig. Mot mig är han nog mer vanlig. Omtänksam,snäll,rolig. Men vem skulle seriöst veta att han var så romantiskt och cheesy.

"Bella"Den rösten är så gudomlig.
"Bella" Kan en röst vara så?Jag har aldrig trot att en röst kan låta gudomlig som denna. Och aldrig skulle jag kunna tro att det skulle vara Ethan. "Izabella!"

"Emh ja?"säger jag när jag kommer till verkligen. Jag ser Ethan sitta på sin säng pigg. Och man får inte glömma att han inte har någon tröja på sig.

"Vad gör du här inne?"frågar han och gäspar lite. Jag kollar på hans rosa läppar. "Bella."Hur dem rör sig. Jag biter mig i läppen och kollar eller rättare sagt stirrar på han rosa läppar. Dem ser så kyssvänliga ut. Tänk att kunna kyssa dem. Igen. "Izabella!"

"Emh, Anton sa att jag skulle komma och väcka dig. Men det ser ut som att du redan är vaken. Och pigg?"säger jag och för en gång skull kollar jag på hans bruna ögon. Det är som att dem är förtrollande.

"Ja, hade mitt livs bästa kväll igår."säger han och ler.

"Jag med"mumlar jag.

"Va?"frågar han förvånat. Jag blir själv förvånad om vad jag sa. Hur skulle han reagera om jag pratar om 'min prins' för honom? Den modiga delan av mig skriker till mig att göra det. Den andra delen säger att jag ska låta det vara.

"BELLA! ETHAN! KOM!"hör jag tvillingarna och Anton säga samtidigt.

"Kommer!"säger jag och drar med Ethan ifrån sängen till köket. "Bella, vänta"jag ignorerar honom och fortsätter att dra honom in till köket.''Bella"När vi kommer in till köket. Ser jag Ethan helt röd. Och killarna ser chockad på honom. Why? Jag kollar på honom från top till tå. Som dem flesta killar så märker jag att Ethan sover naken. Så man får ju undra vad han har på sig nu?

"Ethan, Vafan ta på dig kläder. Det finns barn här."säger Anton. Och jag tror att med barn menar han mig. Ethan springer snabbt in till hans rum. Bella, allt är ditt fel .Jag står där säkert som en tomat. Direkt när Ethan kommer in. Kan jag se bilder av Ethans........ privata del. Även om han nu står med ett par pyjamasbyxor. Med Batman tryck. So cute. Tänker jag och försöker få bort bilden av hans privata del. "Okej, nu glömmer vi bort vad som nyss hände. Speciellt Bella"säger Anton och fortsätter sen. "Så, jag och tvillingarna tänkte att vi skulle till en ö. Med våran båt. Och undrar om ni vill följa med."säger Anton.

BAD GAME! (SWEDISH)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum