Kapitel: 33 Sexy body.

1.6K 60 20
                                    

Zacs'perspektiv:
Vad är det dummaste man kan göra? Jo, springa in i en byggnad som håller på att sprängas. Precis när jag kom fram till entrén så ser jag Kalle springa snabbt förbi mig. Han koncentrerade sig så mycket att han inte såg mig. Idiot.

När jag kom fram till Bella. Så såg man en glimt av besvikelse. Men jag bryr mig inte ett skit om det. Frågan är vad fan gör hon här? "Bella du måste ut nu!"säger jag och tar hennes hand. Men hon kämpar emot?  Jag bär henne istället ut vi hann inte långt innan hela byggnaden sprängs och jag hoppar mot gräset med mig över Bella. Jag känner hur glas och massor med skit kommer på min rygg. Men jag bryr mig inte. Jag vill bara att Bella ska vara säker.

Plötsligt hör man polisbilar och ambulanser komma. Då jag antar att explosionen är slut. Jag ställer mig upp och ser att Bella har svimmat. Jag bär upp henne och börjar gå mot skåpbilen. Jag känner någon stor smärta på ryggen. Men jag kan inte bry mig mindre om den.

Direkt när jag kommer in i skåpbilen. Kan jag se killarna sitta där i frustration. "Vafan! Du kan fan inte bara springa in där bara för någon fucking tjej"skäller Kalle.

"Vad hände med Bella"ryter Ryan direkt när han får syn på Bella.

"Var fick du luft ifrån"mumlar jag och han rusar fram till mig som har Bella i famnen. Han tar henne ifrån mig och kysser henne på pannan.
Har han glömt att Bella är MIN flickvän. Det räcker fyfan med Ethan killen. Men Ryan seriöst?
Just nu vill jag allvarligt veta hur dem känner varandra. Om jag kom ihåg rätt så var det den första dagen Ryan kom till skolan. Då Bella visa honom runt så sa Ryan att han var...... Bellas pojkvän?! Juste fan hur kunde jag glöma?!!!

Dags att veta hur djup deras relation var.

"Killar kan ni ta hem Bella och gör så att hon glömmer allt som hände."Jag vill inte att Bella ska fråga mig om det som hände."Och Ryan vi två måste snacka"

"Berätta för mig hur djup din relation med Bella var."säger jag när alla har gått och bara jag och Ryan är kvar. Frågan gör så att Ryan flinar ett äckligt flin.

"Hmm...jag kan nog börja med att säga........" Vad fan väntar han på?

"Jag tog hennes oskuld."

Izabellas'perspektiv:
Jag vaknar med extremt huvudvärk och i hela rummet luktar det någon konstig lukt. Måste vara Anton som provar på en ny parfym. Jag sätter mig upp ur sängen och bara fastnar med blicken på väggen. Vad hände?  Jag kan knappast druckit. Det ända jag kom ihåg från igår var att jag kollade på Adam och Linus youtube-kanal. Men vad hände sen? Jag slutar att tänka då huvudvärk bara blir värre och värre och rummet börjar snurrar.Pling plong.

Varför måste någon plinga på just nu?!

Jag ställer mig upp och går försiktigt till dörren. Med försiktigt menar jag nästan som i slowmotion. PLING PLONG. "Jag kommer jag kommer"mumlar jag tillslut kommer jag fram till dörren och öppnar utan att titta vem det är. Killen framför mig alltså Ethan studerar mig uppifrån och ner. Har inte han egna nycklar till huset? "Bella Emh........ Dina kläder."säger Ethan. Jag kollar på vad jag har på mig. Underkläder som att min dag inte kan bli perfektare.

"Strunt i det. Du har sätt mig i bikini innan."säger jag samtidigt som jag blundar. "kom in föresten."Jag hör Ethans fotsteg komma in.

"Bella hur mår du? Och du vet att du har på dig s-stri-ng trosor v-a?"stammar Ethan fram lite. Jag öppnar mina ögon och kollar ner mot mina underkläder. Han hade visst rätt.

BAD GAME! (SWEDISH)Where stories live. Discover now