twenty nine 🦋

707 49 0
                                    


Tepat pukul 3 petang lya, isya dan dyra sampai di depan rumah feyra.

" ha sampai pun korang ni penat kitaorng tunggu " kata feyra lalu mempelawa mereka bertiga masuk. Ha lupa nak bagi tahu, Vivi tinggal ngan feyra sekali atas pelawaan Feyra sebab dia bosan duduk bertiga je ngan abang' dia tu.

" weh korang nanti cuti 2 weeks nak tak pegi holiday kat pantai ?" tanya isya membuka mulut setelah mereka masuk ke dalam bilik feyra.

" nakkk !! dah lama aku tak pegi pandai. I need vitamin-sea !!! " balas lya teruja sambil duduk di atas katil feyra selamba.

" yedooo, me too !! nak jugak tenang kan fikiran aku. Stress jugak belajar terus. Kita perlu jugak rehat kan otak sikit. " balas Dyra.

" aku okey je, lagi pun cuti ni aku tak de buat pape , nnti bosan pulak duk terperap dalam rumah ni. " ujar feyra.

" Kalau feyra pegi, aku pun pegi je la. Lagipun aku belum pernah lagi pegi bercuti kat pantai di Malaysia hihi. " kata Vivi terujaa.

" okey cun. Semua dah setuju nnti kita prepare barang awal' ye, tak sabar nak pegi holiday sesamaaa !!
" kata isya terr overexcited. Feyra dan yang lain hanya menggelengkan saja kepala mereka.

" korang nak tido kat sini tak malam ni ? nanti esok bole pegi sekola sesama " tanya feyra.

" haa bole jugak, tapi kita orng tak de bawa baju ngan barang' sekola yang lain laa " balas Dyra. Isya dan Lya mengangkuk setuju.

" alaa korang pegi la balik nanti ambil lepas tu stay kat sini. Nak stay lama lama pun lagi bagus. Lagi ramai lagi best, kan Vivi ? " ujar feyra.

" haah tak la jugak bosan. Boleh kita study sama sama nanti " kata Vivi angkuk setuju.

" okey, lepas dinner kitaorng ambil barang' sekola kat ruma lpastu datang sini balik " balas Lya.

....

" korang stay kat sini ke ? " tanya Firash kepada mereka bertiga semasa makan malam.

Mereka hanya mengangkuk sahaja lalu sambung makan.

Selesai saja makan Isya, Lya dan Dyra pulang ke rumah masing masing untuk ambil barang keperluan masing masing.

.....











TBC....

Haiii readers !!! rindu author tak ? hihi.. sorry sebab dah lama menghilang and sorry pendek tau hehe.. actually, fon author rosak jadi tk bole nak on wattpad ni. Author pun sebenarnya dh lupa jalan cerita ni macam mana and terlupa nama character. i'm so sorry hm. enjoy it !!

p/s : abaikan jela kalau ada typo or just inform me. nnti author betulkan. stay safe, lav yall :3

ASD Highschool Where stories live. Discover now