«TIGA»

1.2K 221 20
                                    

Kringgg

Bunyi loceng sekolah mula berbunyi menandakan waktu balik sudah tiba. Aeri mengemas bukunya ke dalam beg dan keluar dari kelas. Tetapi ada satu tangan menahan tangan Aeri.

Aeri memandang dan terkejut apabila orang yang menahan adalah Jaemin. Dia tersenyum.

"Ye kenapa. Ada apa-apa ke?" tanya Aeri sambil melepaskan tangannya dari pegangan Jaemin.

"Ermm kau balik seorang ke. Boleh aku teman kau balik." balas Jaemin tanpa perasaan.

"Tak payah lah. Saya tak nak awak susah. Lagipun rumah saya jauh." tolak Aeri dengan sopan. Lagipun dia takut dengan Jaemin kerana perwatakan Jaemin yang dingin.

"Kau nak kena buli dengan perempuan tu ke. Aku terdengar percakapan diaorang yang diaorang nak buli kau waktu balik. Tiada alasan. Khaja." kata Jaemin lalu menarik tangan Aeri untuk mengikutnya. Aeri hanya menurut sahaja.

Setibanya di pagar sekolah, geng hyena berada di situ. Muka mereka berubah. Hyena menahan mereka berdua.

"Aku nak jumpa Aeri. Kau pergi balik. Aeri jom ikut aku." kata Hyera dan cuba untuk menarik Aeri tetapi di tepis oleh Jaemin. Hyena menjerit kesakitan. Dia memegang tangannya yang mula kemerah-merahan.

"Aku takkan beri dia kepada kau. Ingat aku tak tahu yang kau nak buli dia. Kau tak serik eh yang lelaki hilang tu. Aku dengar berita yang dia tu dah mati." balas Jaemin. Hyena mula ketakutan. Aeri segera menarik tangan Jaemin pergi dari situ.

"Kenapa awak kata macam tu. Lagilah diaorang buli saya. Jangan lah masuk campur urusan saya. Itu masalah saya. Awak hanya pelajar baharu je. Saya pergi dahulu." kata Aeru lalu berlaru pergi dari situ. Jaemin hanya memandang Aeri dengan ekor mata. Tangannya di genggam kuat.

"Segala masalah kau, masalah aku. Apa yang aku nak pasti aku dapat termasuk maruah kau, chagi. Hyena? Tch, tunggu kau malam ni." getus Jaemin dalam hati. Dia segera pergi dari situ.

🔪🔪🔪

AERI POV•

Aku meninggalkan Jaemin di pagar sekolah. Aku takut dengan dia. Aku tak tahu sebab apa aku takut dengan dia. Pandangan mata dia, penuh dengan kekosongan. Matanya yang redup dan muka dingin buat aku lagi takut.

Ada satu aura dekat dia yang aku tak dapat pasti. Tapi, entahlah. Apa yang penting aku nak masuk rumah dan bersihkan diri aku.

END AERI POV•

🔪🔪🔪

Jaemin masuk ke dalam rumahnya. Dia menuju ke biliknya. Dia meletakkan beg sekolahnya di tempatnya. Biliknya penuh dengan gambar Aeri yang di tangkap olehnya secara sembunyi.

"Aeri, Kang Aeri. Gadis yang pertama buat aku rasa jatuh cinta. Bilalah aku boleh dapat kau, hmm chagi. Hyera, arghh perempuan beban! Kau hina kesayangan aku. Malam ni, malam terakhir kau Hyena. Aku akan buat kau merana dan akhirnya mati di tangan aku. Tunggu kau perempuan bebal." kata Jaemin dengan senyuman psycho yang mengerikan.

[Malam~]

Hyena keluar dari rumah dan ingin menuju ke 7E. Jalan untuk ke 7E perlu melalui lorong gelap dan penuh dengan belukar. Dia sudah biasa.

Hatinya seakan tidak tenteram. Dia perasan ada orang yang mengikutnya. Dia memalingkan kepala kebelakang. Ada seorang lelaki yang berpakaian serba hitam. Kakinya melangkah dengan laju.

Lelaki itu mempercepatkan jalannya. Dia menyentuh bahu Hyena. Tangan kanannya di masukkan ke dalam poket jaketnya.

"Jangan kacau aku lah!" jerit Hyena.

"Cik ada tertinggal something. Sebab tu saya ikut cik." kata lelaki itu. Hyena mengerutkan dahinya. Tertinggal something?

"Aku tertinggal apa. Aku tak de bawak apa apa punlah" nafi Hyena.

"Awak tertinggal-" lelaki itu mengeluarkan tangannya dan terdapat pisau lipat. Tetapi Hyera tidak perasan dan.

TSUKK

"-adab kau. Kau dah hina kesayangan aku. Ini balasannya." lelaki itu menikam Hyena tepat di jantung. Hyena memuntahkan darah.

"Uhuk, k-kau s-siapa." tanya Hyena dengan suara tersekat-sekat. Lelaki itu membuka mask nya. Hyena terkejut apabila orang itu adalah Jaemin.

"Kau dah tahu aku siapa. Kau dah hina kesayangan aku Hyena. Aku benci orang yang hina kesayangan aku!! Orang macam kau sepatut mati. Kau nak tahu sesuatu, orang yang buli Aeri mati di sebabkan aku. Aku yang bunuh diaorang. Taehwan mati sebab aku bakar dia hidup-hidup. Perempuan macam kau, aku tikam jelah. Aku tak sampai hati nak seksa kau. Hahahaha" kata Jaemin lalu tergelak kecil. Dia menarik pisau dari tubuh Hyena. Hyena jatuh. Matanya bergetar-getar.

Jaemin mencangkung di depan Hyena. Dia mencekup pipi Hyena, kuat. Pisau di bawa ke arah leher Hyena.

"Semoga kau terseksa kat sana." kata Jaemin lalu mengelar leher Hyena. Akhirnya Hyena mati di tangan Jaemin. Jaemin tersenyum senget.

"Lain kali jangan bermain dengan aku. Itu padahnya." kata Jaemin dan memakai pelitup muka. Pisau yang penuh dengan darah Hyena di simpan di dalam poket. Dia pergi dari situ.

Tbc

A/N: bayangkan muka comel Jaemin jadi psycho ') tak leh bayang kan tho. Okaylah kalau ada masa malam ni Yoonri akan pub ff Soulmate Vampire Seventeen.

Apa pun vote dan comment. Sayang korang!

「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민• Where stories live. Discover now