[Malam~]
Aeri dan Jaemin berada di ruang tamu menonton televisyen. Lebih tepat, menonton drama. Drama yang bertajuk My Roomate Is Gumiho menjadi drama pilihan. (Aku tak tahu watak dalam drama tu-)
"Oppa." panggil Aeri. Jaemin memandang isterinya. Tangan yang dari tadi memeluk bahu Aeri di eratkan lagi.
"Chagi nak apa. Tidur?" tanya Jaemin. Aeri menggelengkan kepalanya.
"Lapar. Hehe." balas Aeri sambil menayangkan giginya. Jaemin mencubit perlahan pipi Aeri yang makin tembam semenjak mengandung ini.
"Nak makan apa. Oppa boleh orderkan." kata Jaemin. Aeri meletakkan jari telunjuk di dagu.
"Nak makan ayam pedas. Bolehkan." pinta Aeri. Jaemin mengangguk, dia mengambil telefon dan memesan makanan yang di pinta oleh Aeri.
"Nanti dia datang. Nak baring, baring dekat peha oppa." kata Jaemin sambil menepuk pehanya. Aeri menggelengkan kepalanya. Dia menyandarkan kepalanya di bahu Jaemin.
Tangan Jaemin memaut tangan Aeri lalu menyatukan tangan mereka. Nampak ketara tangan Jaemin lagi besar dari tangan Aeri.
"Besar sangat tangan oppa. Macam tangan titan" kata Aeri sambil membelek-belek tangan mereka berdua.
"Dia yang kecil nak kata kita titan." balas Jaemin sambil mencium ubun-ubun isterinya.
"Iyelah Encik Na. Awak je yang betul" kata Aeri. Jaemin tersenyum, tangan kirinya melingkarkan di pinggang Aeri.
"You know I very love you?" tanya Jaemin. Aeri memandang Jaemin sambil tersenyum.
"Of course I know. Why, you ask it. Are you doing something I did know. You kill someone?" tebak Aeri. Jaemin mula membeliakkan mata.
"Aniya! Mana ada saya bunuh orang. Chagi tau kan saya dah tak de nafsu nak bunuh orang cuma nafsu nak kat awak ada- ark sakitlah." Jaemin mengaduh sakit apabila Aeri bertindak mencubit perutnya.
"Gatal!" kata Aeri sepatah. Jaemin mengenyit matanya ke arah Aeri. Dia menarik Aeri ke ribanya.
"Gatal-gatal pun suami sah awak juga. Bukan lelaki lain." kata Jaemin sambil mengeratkan lagi pelukkan di pinggang .
Ting tong.
Bunyi loceng di rumah mula ke dengaran. Jaemin menurun Aeri dan menuju ke pintu rumah. Selepas itu kembali dengan seplastik makanan.
"Ayam dah sampai. Kejap oppa ambil pinggan" kata Jaemin lalu meletakkan plastik makanan itu di atas meja kecil. Kakinya melangkah ke dapur untuk mengambil pinggan.
Jaemin kembali ke ruang tamu. Dia meletakkan pinggan di depan Aeri. Mereka berdua duduk di atas lantai dan menjamu selera.
💫💫💫
Selepas mereka makan bersama-sama, Jaemin mengajak Aeri tidur. Mata Aeri yang memang sudah mahu terkatup segera mengangguk.
"Hey, buka mata besar-besar karang tak nampak jatuh. Nanti effect kena dekat anak kita." nasihat Jaemin. Mata Aeri terbuka luas. Dia segera naik ke bilik, Jaemin menggeleng melihat gelagat isteri kesayangannya.
"Nasib sayang." gumam Jaemin. Dia masuk ke dalam bilik dan menutup pintu. Dia melihat Aeri yang sudah terbaring di atas katil segera kakinya melangkah ke arah katil.
Aeri yang merasa tilam mendap segera membuka mata perlahan. Jaemin yang sudah berada di sebelahnya segera memeluk Jaemin.
"Ngantuk sangat ke?" tanya Jaemin. Aeri mengangguk. Jaemin merendahkan badannya dan membalas pelukkan sang isteri. Kepala Aeri di tarik dan meletakkan di dadanya.
Mulutnya menyanyi kecil untuk Aeri tetapi mulutnya di tekup oleh Aeri. Jaemin memandang Aeri.
"Awak nyanyi ke rap." perli Aeri. Jaemin tergelak kecil mendengar perlian Aeri.
"Tidurlah." kata Jaemin lalu menepuk pinggul Aeri. Mata Aeri mula terkatup. Jaemin mencium kedua pipi Aeri dan bibirnya menujuke bibir mungil Aeri. Hanya sekilas.
"Sweet dream, sweety. Dream about me okay. Saranghae Na Aeri." bisik Jaemin di telinga Aeri walaupun dia tahu Aeri tidak mendengarnya.
"Nado Jaemin oppa." balas Aeri tetapi di dalam hati. Jaemin dan Aeri mula lena di buai mimpi.
Tbc.....
A/N: fourty update? HAHAHAHA, aku tak tahu nak buat happy ending atau sad ending.
Apa pun vote and comment❤
YOU ARE READING
「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민•
Fanfictionʚ nct series fanfiction 『1』 ɞ [ sinopsis season one ] Psycho or obsessed Dua perkataan itu dapat digambarkan dalam diri Na Jaemin yang tekad ingin memiliki Kang Aeri. Ingin seseorang berada di sampingnya sehingga nafas terakhir. Dia sanggup menjaga...