Chicago International Airport~~
"Chagi, kita dah sampai." kata Jaemin sambil mengejutkan isterinya tidur. Aeri tersedar lali memandang luar.
"Kita kat mana?" tanya Aeri kepada Jaemin. Jaemin hanya senyum. Aeri mencebik, apa salahnya beritahu aku?
"Khaja kita turun." ajak Jaemin sambil menarik tangan Aeri untuk turun dari kapal terbang tersebut.
[Skip~]
Jaemin dan Aeri berada di depan airport seperti menunggu seseorang. Jaemin menelefon seseorang untuk menjemput mereka berdua.
"Awak call siapa?" tanya Aeri kepada Jaemin.
"Kawan, dia jemput kita." balas Jaemin. Aeri mengangguk. Dia menyedut ais latte yang baru di belinya.
"Nak sikit." pinta Jaemin. Aeri memberikan cawan itu kepada suaminya.
"Sorry I am late." kata seseorang. Jaemin memandang orang itu.
"Johnny Hyung! Dah lama tak jumpa." kata Jaemin lalu berjabat tangan dengan Johnny.
"Chagi, ni kawan oppa. Johnny Suh. Orang korea juga tapi tinggal sini." Jaemin perkenalkan Johnny kepada Aeri. Aeri menunduk hormat kepada Johnny dan dia membalas kembali.
"Na Aeri." kata Aeri sambil tersenyum.
"Lawa bini kau Jae." puji Johnny. Jaemin mencuit hidungnya tanda dia riak.
"Tengok orangnya. Handsome and sexy." kata Jaemin. Johnny mendecit. Dia meluku kepala Jaemin.
"Tak habis-habis dengan seksi kau." sindir Johnny. Jaemin menjelir lidahnya. Aeri menggelengkan kepalanya melihat suaminya yang bergurau dengan kawannya.
"Cepat lah hyung bawa kitorang dekat hotel. Hyung yang offer diri nak jadi tour guard Jae."kata Jaemin sambil mengangkat keningnya berkali-kali.
"Hmm yelah Encik Jaemin. Encik Jaemin nak pergi mana? Biar Johnny Suh ni bawa pasangan Na ni pergi tempat itu ye." kata Johnny, mengundang tawa Aeri dan Jaemin.
"Khaja Chagi." kata Jaemin sambil menarik tangan Aeri menuju ke kereta Johnny.
💫💫💫
Jaemin dan Aeri masuk ke dalam bilik hotel apabila Johnny menghantarkan mereka berdua.
"Masuk lah chagiya" kata Jaemin. Aeri membuka kasut sneakernya dan meletakkan di tepi.
"Cantik lah oppa tapi mahal tak?" tanya Aeri risau. Dia tak nak Jaemin keluarkan duit semata-mata untuknya. Jaemin tersenyum, dia meletakkan beg ke tepi dan menuju ke arah isterinya. Dia tahu isterinya tak nak susahkan dia.
"Sayang~~ mahal itu memang mahal, inikan first honeymoon. Apa salahnya kita bazirkan sedikit. Untuk kita juga, ermm. Janganlah fikir pasal duit, ada banyak dalam bank itu. Kita datang sini nak enjoy kan. Dah jangan fikir bebukan, kalau tak balik sana berbadan dua terus." ayat terakhir Jaemin membuat tangan Aeri mencubit perut Jaemin. Jaemin mengaduh sakit.
"Byuntae betul lah awak ni." kata Aeri. Ketawa Jaemin terletus apabila Aeri menggelarkan dirinya sebagai byuntae.
"Byuntae dengan chagi je. Boleh bagi Minjae adik." kata Jaemin. Aeri mengetap bibir bawahnya. Jaemin perlahan ke belakang.
"Na Jaemin awak nak kemana." tanya Aeri apabila perasan Jaemin ke belakang darinya. Jaemin tersengih seperti kerang busuk.
Aeri mengejar Jaemin di dalam bilik itu. Jaemin mengambil kesempatan mendukung Aeri dan meletakkan isterinya di atas katil.
"Eii mentang-mentang dia kuat." kata Aeri sambil menepuk dada Jaemin. Jaemin tersengih, dia melaga-lagakan hidungnya dengan hidung Aeri.
"Sebab tu Minjae wujud." bisik Jaemin sambil mengenyit matanya. Aeri hanya pasrah mendapat suami yang jenis byuntae. Kau kena faham Aeri, ini semua ajaran Johnny( ̄∇ ̄)
"Rehat lah dulu. Malam nanti kita pergi keluar makan. Nae." kata Jaemin lalu membaringkan badannya di sebelah Aeri.
"Nae." balas Aeri lalu memeluk pinggang Jaemin. Jaemin membalas pelukan Aeri. Mereka mula melelapkan mata.
Tbc
A/N: seventh update o(〃^▽^〃)o rasanya masih jauh lagi nak tamat. Huhuhu.
Apa pun vote and comment❤
YOU ARE READING
「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민•
Fanfictionʚ nct series fanfiction 『1』 ɞ [ sinopsis season one ] Psycho or obsessed Dua perkataan itu dapat digambarkan dalam diri Na Jaemin yang tekad ingin memiliki Kang Aeri. Ingin seseorang berada di sampingnya sehingga nafas terakhir. Dia sanggup menjaga...