[Malam~]
Aeri tersedar apabila mendengar sesuatu. Dia memandang Jaemin yang masih lena tidur. Dia tersenyum melihat wajah tampan Jaemin.
"Oppa tahu oppa kacak, jangan tenung lama-lama" tegur Jaemin dengan nada serak-serak basahnya. Aeri memejam mata akibat terkejut.
"You startle me!" kata Aeri. Jaemin tergelak kecil. Dia memeluk Aeri dan menyebamkan muka di ceruk leher Aeri. Aeri mengeliat geli apabila Jaemin mencium-cium lehernya.
"Geli lah." Aeri tolak perlahan bahu Jaemin. Jaemin mengeratkan pelukannya.
"I love you girl. Don't leave me okay." kata Jaemin. Aeri memegang kedua pipi Jaemin.
"Of course I love you. You are my big baby boy after Minjae. You're the best husband I have. You sweet but psycho." ucap Aeri sambil mengucup perlahan bibir Jaemin. Jaemin tersengih apabila mendapat ciuman percuma oleh isterinya
"Sweet but psycho? What you meaning. Hurmm baby girl." tanya Jaemin.
"Awak tak ingat masa awak psycho dulu. Awak sweet, walaupun kata-kata awak selalu melibatkan pembunuhan. That's why I love you. You never stop to get my love." balas Aeri. Jaemin mengangguk. Dia melepaskan pelukannya dan bangun.
"Mandilah, lepas ni kita nak pergi makan." kata Jaemin. Aeri mengangguk. Jaemin tersengih penuh makna. Aeri berkerut.
"Jom mandi sama-sama" kata Jaemin lalu mendukung Aeri dan berlari masuk ke dalam bilik air. Aeri menjerit ketakutan. Iyelah di buatnya terjatuh dalam bilik air. Tak ke susah Author nak kena buat scene pergi hospital. Orang dahlah tak geti buat scene hospital sangat.
Dah dah jangan nak intai orang mandi.
💫💫💫
Jaemin memegang tangan Aeri dan turun ke bawah menggunakan lift. Jaemin melihat Johnny bersama dengan seorang gadis yang sudah berada di depan pintu gerbang hotel untuk membawa mereka berdua pergi ke restoran.
"Heyyo man wassup bro." kata Johnny. Jaemin memandang Johnny dengan pandangan jengkel.
"Kau kenapa hyung. Buat malu orang je." balas Jaemin. Johnny menumbuk perlahan bahu Jaemin.
"Ni adik aku. Jaemin kau kenal kan. Aeri, ni adik aku nama dia Isabella. Sis this is Na Aeri wife Jaemin." Johnny memperkenalkan Isabella kepada Aeri. Aeri tersenyum sambil menghulurkan tangannya untuk bersalam. Isabella menyambut tangan Aeri dengan senyuman biasa tetapi dia mengenggam kuat tangan Aeri. Aeri menahan sakit.
Jaemin yang perasan segera mencucuk pinggang Aeri, serta-merta pegangan tangan terlepas. Aeri memandang Jaemin dengan pandangan pelik. Jaemin hanya mengembungkan pipinya.
"Tak payah nak pandang-pandang masuk cepat kereta. Bella, you seat my side." kata Johnny. Isabella hanya memandang Aeri dengan pandangan sinis. Mereka semua masuk ke dalam kereta Johnny dan bergerak menuju ke restoran yang terkenal.
💫💫💫
Mereka berhenti di sebuah restoran yang terkenal dengan sajian yang enak. Jaemin membawa Aeri ke satu ruang untuk pasangan.
Isabella memandang pasangan itu dengan pandangan tidak berpuas hati. Sejak pertama kali mengenal lelaki tampan itu, dia sudah jatuh cinta dengannya.
"Why sis. Muka kau macam ayam berak kapur je." tanya Johnny kepada adiknya. Isabella mendengus geram. Lagi membuatkan Johnny pelik. Dah kenapa dengan adik aku ni. Tiada ribut tiada hujan tiba je nak marah-marah.
"You know I like him. After seven years no see, tup..tup...tup he married with another girl. Of course I disappointed." marah Isabella. Johnny tergelak mendengar kata-kata yang dikeluarkan oleh adiknya. Dia memegang bahu adiknya.
"Bella. Itu namanya jodoh. Jodoh dia dengan Aeri. Kau pun tahu dia dulu ada mental illners dan kau pun tahu dia psycho. Orang psycho kalau dah jatuh cinta, dia akan dapat apa yang dia nak sampai membunuh. See, Aeri yang lebih layak untuknya. Aku tahu adik aku macam mana, kau jenis cepat putus asa. Mujur Jaemin sekarang sudah sihat. Cuba dia tak sembuh dan dapat tahu kau cuba nak apa-apakan isteri dia, aku tak rasa kau akan selamat. Dia akan kejar kau sampai dapat dan bunuh kau dengan kejam. Kau nak ke. People can change Bella. Contohlah, satu hari nanti kau culik Aeri, and Jaemin know it. Dia akan jadi tertekan, bila dah tertekan automatik penyakit psycho dia boleh datang balik. Kau je satu-satunya adik yang aku ada, takkan kau nak mati macam tu je. Penuh dengan tragis." terang Johnny panjang lebar. Isabella seakan mula memahami kata-kata Johnny mula tersenyum.
"Betul kata kau. Aku boleh nampak Jaemin cinta sangat dengan Aeri. Aku pun rasa, tiada perempuan yang boleh tahan dengan penyakit psycho lagi-lagi kalau dia seksa perempuan itu. Aeri, perempuan yang hebat." kata Isabella. Johnny menggosok-gosok kepala Isabella.
"Macam ini lah adik kesayangan aku. Dengar kata." kata terakhir di tekannya. Isabella menjeling, dia tahu abangnya perli dirinya.
Tbc
A/N: Eighteen update❤ ingatkan nak buat Isabella jahat. Tapi tak jadi. Nak cepat habis lah katakan.
Bila Johnny berkata-kata be like: HAHAAHAHAHAH.
Sorry kalau BI aku hancur. Huhu
Apa pun vote and comment❤💫
YOU ARE READING
「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민•
Fanfictionʚ nct series fanfiction 『1』 ɞ [ sinopsis season one ] Psycho or obsessed Dua perkataan itu dapat digambarkan dalam diri Na Jaemin yang tekad ingin memiliki Kang Aeri. Ingin seseorang berada di sampingnya sehingga nafas terakhir. Dia sanggup menjaga...