[AERI POV]
Aku membuka mata apabila cahaya matahari mula menerjah ruangan bilik. Aku memegang kepalaku yang pening. Aku bangun dan memandang sekeliling. Ini bukan bilik aku, bilik siapa ni.
Ada satu tangan yang memeluk pinggang aku. Aku memandang tepi dan muka Jaemin yang nyenyak tidur kelihatan. Tetapi kena dia tidak memakai baju? Aku memandang badan aku. Aku terkejut apabila tiada seutas benang yang melitupi badan aku. Tubir mata aku mula panas sebelum ia mengalir laju.
"Sampai hati awak Jaemin." kata aku.
[End pov]
Jaemin seakan terganggu dengan esakkan Aeri terus membuka mata. Dia memandang Aeri yang menangis teresak-esak.
"Hey, why you crying baby girl?" tanya Jaemin. Aeri memandang Jaemin lalu menampar kuat pipi Jaemin.
PANG
"Sampai hati awak rogol saya Jaemin!! Manusia jenis apa awak ni!!" jerit Aeri. Jaemin menolak pipinya dengan lidah. Dia memandang tajam ke arah Aeri. Dia mencekik leher Aeri.
"Hey perempuan!! Kalau kau tak curang dengan aku, aku takkan buat macam ni!!" marah Jaemin. Bibir Aeri mula membiru.
"J-Jaemin l-lepaskan s-s-saya." kata Aeri tersekat. Jaemin melepaskan cekikan(?) di leher Aeri. Dia bangun mengambil tuala dan melilit di pinggangnya lalu menuju ke bilik air.
Aeri menutup badannya yang terdedah dengan selimut. Dia menangis semahu-mahunya. Dia turun dari katil dan mengambil pakaian yang berteraburan di atas lantai lalu memakai kembali.
💫💫💫
J
aemin keluar dari dari bilik air seseudah mandi dan memakai baju. Dia melihat Aeri yang termenung memandang luar. Dia mendecit halus. Kakinya menuju ke arah Aeri dan duduk di sebelah Aeri.
Jarinya menyelak rambut Aeri sehingga menampakkan leher jinjang yang di penuhi dengan tandanya. Aeri memejam mata menahan air mata daripada turun. Sungguh dia takut dengan Jaemin sekarang.
"Sedih ke? Kenapa perlu sedih, kau tak suka ke aku sentuh kau? Hurmm Aeri sayang." tanya Jaemin. Tangannya memeluk pinggang Aeri dan bibirnya di tekap ke leher Aeri.
"Perempuan mana yang suka kalau harga diri dia hilang! Kenapa awak buat saya macam ni. Kenapa." kata Aeri. Tangannya menggenggam cadar itu dengan kuat.
"Nak tahu sebab apa. Sini ikut aku." kata Jaemin lalu menarik tangan Aeri menuju ke biliknya. Jaemin menolak pintu biliknya dan membawa Aeri masuk.
Aeri melihat dinding bilik Jaemin yang penuh dengan gambarnya. Kenapa Jaemin kelihatan...
Terlalu obses?
"Kau tengok dekat dinding sana dengan sini. Penuh dengan gambar kau kan? Sebab aku obses dengan kau. Aku terlalu cinta dengan kau sampai aku sanggup bunuh orang. Taehwan, Hyunjae, Hyena, dan The Boyz. Aku yang bunuh diaorang. Hanya sebab diaorang buli kau. Aku tak nak kesayangan aku kena buli dengan diaorang. So, jawapan dia mati kan?" kata Jaemin gembira. Aeri terkedu. Dia memandang Jaemin.
"Awak psycho!! Kenapa awak buat macam ni hah!! Ingat saya suka ke- ark" Kata-kata Aeri terhenti apabila Jaemin menolak Aeri ke arah dinding dengan kuat.
"Diam!! Aku tak psycho!! Aku buat macam ni sebab aku nak kasih sayang je!! Kau dah bagi kasih sayang kau kat aku!! Aku tak berkongsi, so aku bunuh diaorang!! Sampailah budak Canada tu cuba nak rampas kau!!" jerit Jaemin dekat telinga Aeri. Aeri menolak Jaemin kuat dan berlari keluar. Jaemin mendecit halus.
"Babygirl, wanna play hide and seek. I search, you hide. Jangan biarkan aku dapat kau. Lari lah sepuas-puasnya babygirl." kata Jaemin lalu bersiul.
Aeri berlari menyorok di belakang pintu. Dia menekup mulutnya untuk menahan tangisan.
Jaemin yang melihat bayangan Aeri di belakang pintu terus mengangkat kening.
"Thousand nights jigyeopdorok malhaesseo. Jjotgo jjonneun angmong ijen kkeunnaelkke. Buri kkeojin Exit light. Ije geuman kkeojeo jullae naegeso" nyanyi Jaemin. Aeri menekup telinganya. Dia mengetap bibirnya.
Jaemin perlahan menuju ke arah bilik itu. Dia memegang tombol pintu itu dan masuk ke dalam lalu menutup pintu. Ibu jarinya menekan kunci yang berada di tengah tombol.
"Gotcha! I found you. Kenapa menangis ni hurm?" kata Jaemin. Dia mendekati ke arah Aeri. Aeri menggeleng kepalanya apabila muka Jaemin mula berubah riak menjadi bengis.
"Kau nak lari? Kau nak lari ke!!! Kau tu milik aku lah perempuan!!!" jerit Jaemin lalu menarik Aeri dan menolak Aeri ke atas lantai. Tangan mencapai cemeti di atas meja. ( dan dan je cemeti ada dekat atas meja huhu)
"Kau tu milik aku!!" jerit Jaemin lalu mengayun cemeti itu ke arah badan Aeri.
ZAPP
"Jaemin sakit!!!" teriak Aeri. Kulitnya bagaikan di libas dengan pisau. Sakitnya tak terkata.
"Apa? Tak sakit? Ambik ni" kata Jaemin lalu melibas lagi belakang Aeri.
ZAPP
ZAPP
"J-Jaemin hiks s-sakit." kata Aeri kian melemah. Jaemin seperti binatang memukul Aeri tanpa belas kasihan. Belakang badan Aeri sudah di penuhi dengan lebam.
Mata Aeri perlahan-lahan tertutup. Jaemin memberhentikan libasan. Dia mencampak cemeti itu ke tepi dan mendapatkan Aeri. Dia menepuk-nepuk pipi Aeri.
"Aeri! Jangan lah pengsan. Adoii" kata Jaemin lalu mengangkat Aeri dengan cara bride style. Dia keluar dari bilik itu dan meletakkan Aeri ke atas katil.
"Mianhae." kata Jaemin lalu keluar dari bilik Aeri. Dia menutup pintu dan mengunci. Dia turun ke dapur dan memasak bubur untuk memberikan Aeri makan.
Tbc
How? Takut tak? Hshshsh aku pun tak tahu cemeti tu macam mana. Aku tahu dia macam tali keras tu. Sakit oii kalau kena. Hshs
Apa pun vote and comment❤
YOU ARE READING
「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민•
Fanfictionʚ nct series fanfiction 『1』 ɞ [ sinopsis season one ] Psycho or obsessed Dua perkataan itu dapat digambarkan dalam diri Na Jaemin yang tekad ingin memiliki Kang Aeri. Ingin seseorang berada di sampingnya sehingga nafas terakhir. Dia sanggup menjaga...