Abaikan typo~~
Jaemin masuk ke dalam sekolah. Matanya mencari-cari kelibat Aeri. Hampa. Dia tidak nampak kelibat gadis kecil itu.
Dia berjalan ingin menuju ke arah kelas tetapi dia terdengar satu suara yang tidak asing di telinganya. Dia mengetap bibirnya kuat. Mood psycho dia mula mengawal dia.
Jaemin berlari menuju ke belakang sekolah dan melihat sekumpulan lelaki membuli Aeri. Jaemin menuju mereka lalu menumbuk salah satu dari mereka.
"Kau siapa hah!!" jerit lelaki atau lebih di kenali sebagai Jackson Wang. Jaemin menaikkan sudut bibirnya.
"Aku Jaemin. Kenapa? Kau kenal aku ke." balas Jaemin santai. Lelaki yang kena tumbuk tadi memegang pipinya.
"Pabo! Sakit pipi aku." kata BamBam. Dia lah yang kena tumbuk. Sebaik bibir tebal kau tak kecut-
"Kau buli Aeri tak tahu pula dia sakit ke tidak." tanya Jaemin. Dia menarik Aeri untuk berdiri di belakangnya.
"Itu masalah kitorang. Kau budak baru jangan masuk camput hal kitorang" kata Yugyeom. Jaemin mendecit. Dia datang ke arah mereka dan membisik sesuatu. Muka ahli Got7 berubah riak.
"Korang nak kacau lagi Aeri?" tanya Jaemin polos. Mereka menggeleng-geleng kepalanya dan berlari meninggalkan Jaemin dan Aeri.
"Gomawo Jaemin. Tadi awak bisik apa dengan diaorang sampai diaorang takut semacam." kata Aeri. Jaemin menggeleng kepalanya.
"Sama-sama. Nothing, kau tak perlu tahulah. Nanti kau takut." kata Jaemin sambil menggosok-gosok kepala Aeri.
"Oh damn! Perasaan apa ni? Kenapa terlalu baik dengan aku." kata Aeri dalam hati. Mereka berdua pergi dari situ dan menuju kelas mereka.
🔪🔪🔪
[JAEMIN POV]
Ssaem Kang masuk ke dalam kelas dengan seorang pelajar baharu. Aku melihat terus berubah riak wajah aku tetapi aku dapat mengawalnya.
Aku melihat Aeri memandang lelaki itu dengan wajah tertarik. Lelaki itu boleh lah tahan kacak tapi aku lagi kacak dari dia. I am shegshy okay!
"Amboi pandang muka dia macam nak tembus. Ada hati ke?" tanya aku berbaur cemburu. Aeri melihat aku penuh polos. Oh shit, jangan buat muka macam tu Aeri.
"Saya pandang dia sebab dia lelaki. Wajarlah perempuan pandang lelaki bukan? Sama juga macam lelaki, pantang nampak perempuan seksi mula terhegeh-hegeh nak minta nombor. Perempuan tu suara kepit sikit dah cair." kata Aeri. Aikk aku kena juga ke? Aku suka kau sebab kau baik. Perempuan tak perlu seksi sebab aku dah cukup sexy uhuk uhuk.
"Aku pun sekali ke?" tanya aku. Aeri tersenyum.
"Tak lah. Awak mana pernah terhegeh-hegeh dengan perempuan seksi. Nombor pun tak minta." balas Aeri. Oyeah oyeah aku tak di kira.
"Ok guys ada pelajar tukaran Kanada. Tetapi dia fasih berbahasa Hangul. So tiada masalah kamu nak berkawan dengan dia. Kamu boleh perkenalkan diri kamu" kata Ssaem Kang. Lelaki mula perkenalkan dirinya.
"Annyeonghaseyo naneun Lee Minhyung imnida. Boleh panggil Mark. Sila beri ajar." kata Mark. Ssaem Kang menyuruh Mark duduk di tempat Hyena.
"Okay kamu semua buka buku Kimia muka surat 45. Baca maksud kimia tu dan persamaannya." arah Ssaem Kang.
Aku membuka buku teks kimia itu. Bosan- aku melihat Aeri tekun membaca. Aku memandang keliling kelas dan aku ternampak Mark memandang ke arah Aeri. Aku mengembungkan pipi aku.
Ada niat nak dapatkan Aeri? Langkah mayat aku. Mark ternampak aku terus memandang depan.
Tch, jangan kata kau dah tangkap cintun dengan Aeri.
"Hey. Bacalah buku tu." tegur Aeri. Aku mengangguk dan terus membaca buku itu. Aeri tersenyum.
Alangkah bagus aku dapat hati kau sekali. Aku je layak bersama dengan kau Aeri. Apa yang aku ada. Duit ada, muka hensem dah. Seksi? Aku lagi seksi. Cuma- mental aku. Yeah, mental problem. Aku nak jadi manusia normal juga. Tapi aku malas nak jumpa doktor sewel tu. Asyik tanya benda sama je-
Nak tahu soalan apa dia tanya
"Awak dah makan?"
"Harini awak okay tak?"
"Single ke taken. Mesti single kan?"
Serius semak. Nak je aku bunuh- kang aku masuk hospital neraka tu free-free je. Dah dah banyak mulut tul kau Jaemin.
Kitorang belajar sehinggalah waktu rehat berlangsung. Dan tunggu next chapter untuk tahu.
•End Jaemin Pov•
A/N: banyak mulut tul Jaemin. Bukan dia dingin ke. Ingat orang pendiam dan dingin ni mulut tahan bisa ke. Kuat bebel aww. Tapi tu lah Jaemin kalau bebel comel-
YOU ARE READING
「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민•
Fanfictionʚ nct series fanfiction 『1』 ɞ [ sinopsis season one ] Psycho or obsessed Dua perkataan itu dapat digambarkan dalam diri Na Jaemin yang tekad ingin memiliki Kang Aeri. Ingin seseorang berada di sampingnya sehingga nafas terakhir. Dia sanggup menjaga...