∆ TIGA PULUH TIGA ∆

678 118 13
                                    

Sambungan bab 32~~

Jaemin membawa Aeri ke satu tempat yang romantis. Aeri tersenyum melihat perhiasan yang penuh dengan bunga.

"You like it?" tanya Jaemin sambil memegang kedua belah tangan Aeri.

"I really like it. It's beautiful." balas Aeri dengan senyuman yang tidak lekang di bibir.

"Syukur lah awak suka. Oppa tak tahu apa yang sayang suka. I really bad husband don't know everything about you." kata Jaemin sayu. Aeri memegang ke dua belah pipi Jaemin.

"I don't care about it. I just want you being my side forever. That's all." kata Aeri. Jaemin mencium dahi Aeri.

"khaja duduk. Kita makan." Jaemin menarik kerusi untuk Aeri duduk. Aeri tersenyum lalu duduk. Jaemin duduk di depan Aeri. Seorang pelayan lelaki berbangsa Chicago membawa hidangan untuk pasangan itu.

"Thank you." ucap Jaemin apabila pelayan lelaki sudah menghidangkan makanan dan menuangkan air.

Mereka berdua mula makan. Saling menyuap. Sungguh romantis suasana itu.

💫💫💫

(Mari kita tengok macam mana dua Min tu jaga Minjae)

Uwekk uwekk

Mark sedang menepuk pinggul Minjae untuk menidurkan. Changmin masuk ke dalam bilik Mark sambil membawa patung kesayangannya.

"Minjae tak leh tidur ke?" tanya Changmin. Mark mengangguk, dia memandang ke arah Changmin dan menjerit kecil apabila melihat patung Chucky yang memandang teoat ke arahnya.

"Kau bawak patung tu dah kenapa. Nanti Minjae tak tidur lah." kata Mark. Changmin mencebik. Dia yang menjerit salahkan kita pula.

"Dia bukan tahu pun apa natang ni. Halah kecoh lah kau ni. Meh aku tidurkan Minjae." balas Changmin lalu menuju ke arah Minjae. Minjae yang memandang ke arah patung Changmin segera mengangkat tangan seolah-olah ingin patung itu.

Changmin melihat tangan Minjae yang ingin patungnya segera menyorokkan di belakangnya. Bibir Minjae melekuk ke bawah seperti ingin menangis.

"Weyh Min. Cuba kau bagi patung haram kau tu dekat Minjae." cadang Mark. Dahi Changmin berkerut. Dia panggil anak aku haram? Dasar lelaki halal.

"Kau panggil apa dekat anak aku. Haram? Eii aku habiskan tembikai kau dekat peti ais." ugut Changmin. Mark menjeling, tahu pula makanan favorite dia.

"Bagi jelah. Halah halah." desak Mark. Changmin mencebik lalu memberikan anaknya ke arah Minjae.

"Besar sangat anak kau Min. Patung tu lagi besar dari dia." kata Mark. Changmin mengambil patungnya kembali dan memeluknya.

Minjae hanya diam tidak peduli. Mark mengambil botol susu yang masih penuh dan memberikan ke arah Minjae. Minjae menghisap rakus susu itu.

Changmin baring di sebelah Minjae dan main dengan tangan mungil anak kecil itu. Patung Chuckynya di campak ke bawah. Kesian kau Chucky, kena buang dengan tuan kau.

Mata Minjae perlahan-lahan terkatup. Mark menarik botol susu dan meletakkan di atas meja tepi katil. Dia baring.

"Penatnya." kata Mark. Changmin mencebik. Dia melihat ke arah jam dinding yang sudah menunjukkan pukul 1 pagi.

Changmin memikir sesuatu. Tiba-tiba dia terjerit. Mata Minjae terbuka.

"CHANGMIN!! KAU NI KAN!?" jerit Mark. Changmin tersengih, dia lupa bahawa sebelanya ada anak Jaemin dan Aeri.

"Kau bawak Minjae masuk dalam bilik kau. Jaga dia pula. Aku nak tidur." kata Mark. Changmin menjeling ke arah Mark lalu mendukung Minjae.

Changmin melihat patungnya yang berada di bawah. Dia tersengih nakal. Dia mengambil patungnya dan meletakkan di sebelah Mark. Mark tidak tahu akibat sudah memejam mata.

Changmin keluar dari bilik Mark dan menuju ke biliknya. Mark mengiring dan tangan seperti memeluk sesuatu. Dia membuka mata dan terkejut apabila dia memeluk patung milik Changmin.

Dia memegang dadanya. Dia mengeluh berat. Terkejut kut. Dia menyepak patung tu ke bawah.

💫💫💫

Jaemin dan Aeri keluar dari restoran itu. Dia melihat Johnny dan Isabella pun keluar dari restoran.

"Balik terus?" tanya Johnny. Jaemin mengangguk. Mereka semua masuk ke dalam kereta dan menuju ke arah hotel untuk menghantar pasangan suami isteri itu.

Selepas menghantar Jaemin dan Aeri, Johnny meminta diri untuk pulang. Jaemin mengangguk.

"Jom chagi. Oppa ngantuklah." kata Jaemin. Aeri mengangguk, mereka berdua berpegangan tangan dan naik ke atas untuk masuk ke dalam bilik.

Tbc

A/N: Ninth update❤

Teruk juga apabila Dua Min menjaga budak. Hshshsh

Apapun vote and comment gais❤💫

「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민• Where stories live. Discover now