Aeri masuk ke dalam sekolah dan mendengar pelajar membisik-bisik sesuatu antara satu sama lain sambil memandangnya.
Aeri masuk ke dalam kelas dan terkaku apabila melihat tulisan di papan putih.
KANG AERI TIDAK SUCI LAGI.
*FOTO*
Aeri pergi ke depan dan mengambil gambar tersebut. Gambar nya dan Jaemin menaik kereta dan berada di depan hotel. Bodoh ke apa? Dia dengan Jaemin dekat Namsan Tower.
"Tak sangka kau jual badan kau. Harap je muka polos tapi liar. Berapa Jaemin bayar kau? Mesti mahal bukan?" kata Yuri sinis. Aeri menapak ke arah Yuri lalu menampar muka Yuri.
"Jaga mulut kau. Aku tak pernah buat benda terkutuk tu. Aku masih ada maruah lah!!" marah Aeri. Dia tidak boleh tahan sabar. Yuri tergelak sambil memeluk tubuh.
"Really? Apa function Hakyeon ambil gambar tu- opss terbagitahu pula orang yang ambil gambar." kata Yuri sambil menutup mulutnya gedik.
Hakyeon datang ke arah Aeri dan menolak jatuh. Pelajar di dalam kelas itu mula mengejek Aeri.
"Kau suka tak? Kau ni layak jadi pelacur jelah Aeri. Kena dengan muka kau. Lagipun parent kau dah mati so kau bebas nak buat apa. Kalau kau nak mati, aku lagi suka. Sebab kau, kawan baik aku mati! Perempuan murah macam kau tak layak hidup! Jadi sampah masyarakat!" tengking Hakyeon. Changmin menarik perlahan rambut Aeri. The boyz mula membuli Aeri.
Hakyeon ingin menyepak Aeri tetapi terhalang apabil Jaemin menolak dan menindih lalu menumbuk Hakyeon bertubi-tubi.
"Kau sentuh kekasih aku sial!! Siapa hak kau sentuh dia hah!! Lelaki macam kau yang patut mati lah bodoh!!!" jerit Jaemin masih menumbuk Hakyeon. Hakyeon lemah. Habis lebam di muka sana sini.
"Jaemin sudahlah." Aeri memberhentikan Jaemin. Jaemin memberi sepakan di perut Hakyeon. Hakyeon muntah darah.
"Kau okay." tanya Jaemin. Aeri mengangguk. Jaemin mendukung Aeri sambil memandang Theboyz dengan pandangan tajam serta senyuman sinis di berikan. Mulutnya bergerak seakan-akan berkata 'harini, hari terakhir korang'
The boyz mula ketakutan. Changmin pimpin Hakyeon untuk menuju ke bilik rawatan.
💫💫💫
Jaemin meletakkan Aeri di kerusi rooftop. Aeri menangis teresak-esak. Jaemin memeluk. Aeri menangis di dada Jaemin.
"Saya tak buat benda tu Jae. Diaorang tuduh saya. Saya penat Jae. Boleh tak saya ikut eomma appa saya hiks. Saya tak tahan." kata Aeri membuatkan Jaemin marah.
"Kau gila ke!? Aku ni macam mana!? Aku takkan biarkan kau tinggalkan aku lah!? I never let you go baby. You're mine. I can do anything for you. Because you're my angle. Don't say that!" marah Jaemin. Aeri semakin kuat menangis. Jaemin mencekup pipi Aeri lalu mengelap air mata Aeri yang masih mengalir.
"Uljima. Hati aku sakit tengok kau menangis Aeri. Terlalu sakit." kata Jaemin. Aeri seakan reda sedikit. Jaemin mencium dahi Aeri lembut lalu memeluk sambil menggosok belakang Aeri untuk menenangkannya.
"Gomawo Jaemin-ah. Saya bersyukur dapat awak. Saya takkan sesiakan awak. Saya janji." kata Aeri. Jaemin senyum. Dia mengusap pipi Aeri.
"Kau cintakan aku pun dah cukup, chagi. Aku nak kau percaya dengan aku. Itu saja." Jaemin memeluk bahu Aeri.
"Ok. Saya percaya awak. Saranghae Jaemin." ucap Aeri.
"Nado " balas Jaemin. Mereka berdua berada di rooftop sehingga waktu rehat.
💫💫💫
[Waktu rehat~]
Aeri membeli roti strawberi dan coklat untuk dia dengan Jaemin. Selepas membeli, dia beredar dari situ tetapi terlanggar seseorang.
"Sorry saya tak sengaja." kata Aeri sambil menunduk hormat. Aeri memandang orang yang melanggarnya rupanya Changmin. Aeri segera pergi dari situ tapi Changmin menahan tangan Aeri.
"Nak apa." kata Aeri. Dingin. Dia merentap tangannya dari pegangan Changmin.
"Aku mintak maaf pasal hal tadi." kata Changmin. Aeri menjeling.
"Apa-apa jelah. Benda sama je berulang. Sudahlah, aku dah penat dengan group korang. Aku tak tahu apa salah aku sampai korang benci gila dekat aku. Kalau pasal mendiang Hyunjae. Jebal, bukan aku yang langgar dia. Kau tahu bukan tempat tu orang lalu lalang dan kau sendiri tahu waktu tu Hyunjae berjalan sambil main telefon. Kalau korang tetap nak salahkan aku, ambil pisau tikam aku. Senang cerita, itu yang korang puas. Kalau lah aku tak wujud dalam dunia ni lagi bagus. Aku pergi dulu. Jaemin tengah tunggu aku." kata Aeri lalu pergi meninggalkan Changmin yang masih di situ.
"Aku just nak kata aku suka dia je. Nampaknya dia benci sangat dengan aku. Lupakan saja lah Q. Dia dah ada Jaemin. Kau pun dah ada chucky." kata Changmin seorang diri. Dia mencebikkan bibirnya dan pergi dari situ.
Tbc.
A/N: spoiler chapter. Aku tak buat Changmin mati pun( ̄∇ ̄) yang lain je. Hoho. Dia terlalu cute untuk di bunuh. Kemungkinan waktu Jaemin bunuh diaorang, Changmin tiada dekat situ. Bukan bermakna aku solo stan. Lagipun aku baby deobi hue hue. Tak kenal lain sangat. Aku kenal sunwoo ngan q je. Hoho. Hakyeon tu aku tanya kawan aku hoho. Dan bias aku Changmin lah apa lagi☆(ノ◕ヮ◕)ノ* aku nak culik chucky lepastu campak dia dekat loji.
Ff Ni makin mengarut kan. Ada cinta 4 segi lak. Hoho. Tapi yang pasti Aeri milik Jaemin. Tapi jaemin laki author uhuk uhuk.
Apa pun vote and comment
Cuba pilih ship mana
∆ Jaemin X Aeri
∆Mark X Aeri
∆ Changmin X Aeri.
YOU ARE READING
「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민•
Fanfictionʚ nct series fanfiction 『1』 ɞ [ sinopsis season one ] Psycho or obsessed Dua perkataan itu dapat digambarkan dalam diri Na Jaemin yang tekad ingin memiliki Kang Aeri. Ingin seseorang berada di sampingnya sehingga nafas terakhir. Dia sanggup menjaga...