|SEMBILAN BELAS|

1K 164 14
                                    

[PETANG~]

Aeri membuka mata. Dia segera bangun apabila tersedar dia telah di culik. Aeri memegang belakang badannya, dia merintih sakit. Tak pernah seumur hidup dia kena pukul dengan cemeti.

"Kau dah bangun?" tanya Jaemin sambil masuk ke dalam bilik dengan membawa dulang yang dalamnya ada semangkuk bubur dan secawan air.

Jaemin meletakkan dulang di atas meja katil. Dia melabuhkan punggungnya di atas katil. Dia memandang Aeri dengan pandangan redup.

"Sakit ke. Nak aku sapukan ubat." tanya Jaemin sekali lagi. Aeri segera menggeleng kepalanya.

Jaemin mengusap pipi Aeri. Aeri mengalihkan mukanya ke tepi. Jaemin tersenyum nipis. Dia mengambil mangkuk bubur lalu menyudukan sedikit bubur dan menyuakan ke arah Aeri.

"Makan. Seharian kau tak makan." kata Jaemin. Aeri hanya memandang sudu yang di pegang oleh Jaemin. Jaemin ke depankan sudu itu ke arah Aeri. Aeri mula makan bubur itu.

"Nak air." kata Aeri. Jaemin mengambil air dan menghulurkan ke arah Aeri. Aeri mengambil lalu minum dengan rakus.

"Slowly chagi." kata Jaemin lembut. Aeri mengetap bibir bawah nya. Jaemin menyuapkan bubur itu sehingga habis.

"Aku turun bawah kejap. Jangan nak lari. Kalau tak nak kena teruk lagi. Pergi mandi ke apa. Baju dekat almari." kata Jaemin lalu turun ke bawah sambil membawa dulang. Dia menutup pintu dan mengunci kembali. Aeri mengeluh.

Aeri bangun dan mengambil tuala lalu masuk ke dalam bilik air yang tersedia di dalam bilik itu. Dia menanggalkan bajunya, dia berdiri di hadapan cermin dan memusingkan badannya. Terdapat banyak kesan birat dan lembam di tubuhnya. Kakinya menuju ke bathtup.

Dia merapatkan lututnya ke arah dadanya. Dia menyembamkan muka lalu menangis sepuas-puasnya.

"E-eomma m-maafkan A-Aeri hiks. A-Aeri t-tak j-jaga d-diri A-Aeri s-sampai A-Aeri r-rosak hiks." kata Aeri. Dia perlukan ketenangan. Dia mula membersihkan badannya. Kadang-kala mulutnya meringis kesakitan apabila air mengenai lebam itu.

💫💫💫

Aeri keluar dari bilik air apabila sesudah memakai baju. Kakinya menuju ke arah balkoni. Dia membuka pintu sliding dan melangkah keluar.

"Selama ni Jaemin duduk dalam hutan ke? Macam mana orang nak jumpa aku. Hmm" kata Aeri seorang diri. Matahari yang mula turun membuatkan langit berwarna jingga.

Kletak

Jaemin membuka pintu. Aeri hanya membiarkan. Dia tahu itu Jaemin. Siapa lagi kalau bukan Jaemin. Mereka berdua je dalam rumah.

"Ermm tengok apa." tanya Jaemin. Aeri hanya diam. Sejujurnya, dia masih marah dengan perbuatan Jaemin yang telah memperkosanya. Dan bertindak menculik dia.

"Hey, aku tanya ni." kata Jaemin. Aeri membiarkan lagi. Jaemin mendengus geram.

"Kenapa.." kata Aeri. Jaemin mengangkat kening. Aeri memandang muka Jaemin dengan mata berkaca.

"Kenapa awak buat macam ni. Saya ingat awak selama ni baik. Rupanya tak. Awak sama macam diaorang. Cuma, awak yang paling teruk. Awak perkosa saya! Apa salah saya Jaemin!!" jerit Aeri sambil menumbuk dada Jaemin kuat tetapi Jaemin tidak berasa sakit. Jaemin hanya membiarkan Aeri memukulnya.

"Sebab kau curang dengan aku." balas Jaemin. Aeri memandang Jaemin dengan pandangan tidak percaya.

Jaemin maju ke hadapan membuatkan Aeri mengundur kebelakang. Jaemin mengunci Aeri dengan meletakkan ke dua tangannya di pagar balkoni.

"Kau curang, dengan Mark pula tu. Ingat aku tak tahu kau berdua ada dekat taman." kata Jaemin lagi. Aeri mula faham sebab apa Jaemin bertindak menculiknya.

"Jaemin, saya dengan Mark hanya kawan. Saya dengan dia terserempak dekat depan cafe. Kami keluar lah berdua. Awak hanya salah faham je. Lepaskan saya, jebal." terang Aeri. Jaemin mendecit halus.

"Kau nak tahu tak aku pergi mana masa tu." soal Jaemin. Aeri mengangguk.

"Aku pergi tanam orang yang aku bunuh." kata Jaemin. Aeri tergamam.

"A-awak." kata Aeri. Air matanya mula turun. Jaemin mengelap air mata Aeri jatuh.

"Buat apa nak terkejut. Aku dah bagitahu pagi tadi yang aku bunuh pembuli- pembuli kau. Kau lupa kut." kata Jaemin. Aeri mengetap bibirnya.

"L-lepaskan s-saya J-Jaemin. S-saya t-tanak." pinta Aeri. Jaemin mendengus geram dan menjambak rambut Aeri.

"Kau nak aku lepaskan kau? Sampai aku mati, aku takkan lepaskan kau. Kau milik aku. Aku tak suka lelaki lain datang dekat dengan kau. Aku benci!!" tengking Jaemin. Aeri menjerit ketakutan. Jaemin membawa Aeri dan menolak Aeri ke atas katil. Dia merangkak ke arah Aeri.

Aeri menolak-nolak badan Jaemin menjauh darinya. Jaemin yang tidak puas hati terus menampar kuat pipi Aeri. Tepi bibir Aeri mula mengeluarkan darah. Jaemin menjilat darah itu.

"J-Jaemin. T-tolong j-jangan b-buat m-macam t-tu." rayu Aeri. Jaemin hanya mengabaikan kata-kata Aeri. Dia menjilat darah yang keluar dari luka bibir Aeri dengan rakus. Dia mengangkat muka nya dan mengelap bibirnya yanh comot dengan darah milik Aeri.

"Your blood very sweet chagiya. I really want it, but I won't to hurt you anymore. Do make me mad please. Listen to me, okay? But it's not meaning I let you go. You're mine." kata Jaemin lalu bangun dari badan Aeri. Aeri menangis teresak-esak. Dia merapatkan lutut ke dadanya. Dia trauma dengan Jaemin.

Jaemin terus keluar dari bilik dan mengunci pintu. Selagi dia ada di dalam bilik itu, nafsunya makin menjadi-jadi. Dia tak nak menyakiti Aeri. Cukuplah pagi tadi dia sudah menyakiti perempuan yang dia sayang.

Tbc

A/N: sorry guys for late Chapter. Aku ada masuk pertandingan sekolah and aku kena buat karangan. Karangan tu mengambil masa 3 jam untuk siap. Sorry sangat" kalau ada masa, aku akan buat double update.

Terima kasih support ff kentang ni huhu. Bye.

Vote and comment ❤

「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민• Where stories live. Discover now