∆ TIGA PULUH EMPAT∆

806 131 23
                                    

"Chagiya~~ mana baju dengan seluar oppa." tanya Jaemin. Aeri yang sedang menyediakan sandwic segera menuju ke arah suaminya.

"Aeri dah sangkut dekat almari tu." balas Aeri. Jaemin yang masih bertuala segera menuju ke almari yang di maksudkan oleh Aeri.

Jaemin mengambil dan memakainya. Kakinya menuju ke arah isterinya. Pinggang ramping Aeri di peluk.

"Chagiya~~ malam nanti kita balikkan. Apa kata sebelum kita pergi airport, kita singgah dekat pantai." cadang Jaemin. Aeri mengangguk.

"If you say that, I follow. By the way, I miss Minjae." kata Aeri. Jaemin tersenyum dan mengucup leher putih Aeri sehingga meninggalkan kesan merah. Jaemin melihat terus mengetap gigi. Kalau Aeri tahu ni mampus aku, getus Jaemin dalam hati.

"Sweety, sorry." kata Jaemin membuatkan dahi Aeri berkerut.

"Sorry for what?" tanya Aeri pelik. Jaemin meletakkan dagunya di bahu Aeri.

"I make hickeys in your neck. Hehe." balas Jaemin. Aeri terkejut dan memandang lehernya di hadapan cermin. Tangannya mencubit perut Jaemin.

"Biasa sangat gatal." kata Aeri. Dia menolak perlahan tubuh kurus Jaemin. Jaemin mula serba salah.

"Chagiya~~ sorry. Jangan lah merajuk. Alaaa, nak merajuklah gini." pujuk Jaemin. Aeri hanya diam. Jaemin memuncung. Dia merapati tubuhnya ke tubuh Aeri.

"Please forgive me. I know it's my fault. I promise i don't do it again. Pleaseeeee" kata Jaemin dengan nada meleret. Aeri bangun dan mengemas pakaian untuk balik.

Jaemin hanya mengeluh dan keluar dari bilik itu. Dia ingin membeli sesuatu untuk isterinya. Aeri memandang kelibat Jaemin yang sudah hilang terus tergelak kecil. Comel pula dia memujuknya.

💫💫💫

P

etang itu, mereka berdua berada di pantai. Aeri memandang ke arah laut yang jernih. Dia tersenyum.

Tiba-tiba ada sepasang tangan memeluknya. Aeri tersentak dan melihat suaminya yang memeluknya erat.

"Are you still sulking now. I bought you something. I hope you like that." kata Jaemin membuatkan kening Aeri naik.

Jaemin mengelurkan kotak baldu dari poketnya. Jangan risau, poket Jaemin poket doraemon. Segalanya muat.

Jaemin membuka kotak itu dan memberikan kepada Aeri. Di dalam kotak itu ada seutas rantai emas dan berloket kecil dengan huruf 'J♡A'.

"Jaemin, tak perlu lah membazir untuk saya. Saya tak kisah pun. Saya hanya bergurau merajuk tadi. Saya tak ambil berat pun." kata Aeri. Dia tidak berapa suka kalau Jaemin berhabis duit untuknya. Jaemin mencuit hidung Aeri penuh manja.

"Sayang. Saya beli untuk awak sebab saya nak awak tahu saya sangat sangat sangat dan sangat cinta dan sayang awak. Biarlah saya berhabis dekat sayang. You know, you're something precious for me. You never give up for love me untill now." ucap Jaemin sambil memegang kedua belah pipi isterinya.

"And one more thing, awak adalah bidadari yang menyinari hati saya. Awak cairkan hati saya dengan senyuman awak. Walaupun senyuman palsu awak. Awak sembuhkan saya dari penyakit mental itu sehingga saya sembuh seperti manusia normal." sambung Jaemin lagi. Aeri terharu.

"Don't leave me okay? Don't ruin my believe on you. Neomu saranghae Na Jaemin. I don't know to how much I love you.  Our loves evedence is Minjae. He's the biggest endowment for us. You know it, missing you like I lost my mind. So, don't leave me okay?" kata Aeri. Jaemin mengangguk.

"Mari oppa pasangkan rantai ni." kata Jaemin. Dia mengambil rantai itu dan menyarung di leher Aeri.

"Cantik. Sesuai untuk chagi." puji Jaemin. Aeri memberikan senyuman paling manis lalu memeluk erat tubuh Jaemin. Jaemin membalas pelukan isteri kesayangannya...

Selama-lamanya...

"Oppa look! Sunset. Beautiful." jerit Aeri apabila melihat matahari mula terbenam. Mereka berdua berjalan di gigi air sambil berpegangan tangan. Bersaksikan matahari, bumi dan manusia bahawa cinta mereka tetap utuh walau macam mana pun halangan yang menimpa diri mereka.

Kenal dengan kau satu keajaiban yang berlaku di dalam kehidupan aku. Aku tidak menyesal kenal dan cintakan kau. Terima kasih mencintai diriku yang serba kekurangan dan terima kasih kerana melahirkan zuriat yang paling comel. Kang Aeri, I will never let you go untill my last breath. Saranghae.
-Na Jaemin-

Benarlah kata orang, tidak kenal maka tidak cinta. Sesungguhnya awak lah lelaki paling sempurna di mata saya. Biarlah awak ada penyakit mental seteruk mana pun. Hanya Na Jaemin yang sentiasa terpahat di hati Kang Aeri.
-Kang Aeri-

Dengan in Psycho Love melabuhkan tirainya.

💫THE END💫

Huwaaa habis juga ff ini. Terima kasih kerana support fanfiction kentuck ni. Tanpa korang ff ini takkan mendapat sambutan.

Terima kasih banyak-banyak, nak nangis kejap. Tiada nak cakap apa..

Special chapter akan menanti anda esok... Yelah takkan end tak de Minjae. Hshshshs

Vote and comment. ❤



「C」Psycho Love 사이코사랑• Na Jaemin/나재민• Where stories live. Discover now