Chapter ( 4)

254 43 2
                                    

Unicode

" သားစနေနေ့ကိုဘယ်သွားမလို့လဲ "
     " အာ..... ကျွန်တော်အလုပ်ရှုပ်နေတာနဲ့အဖေ့ကိုအစီအရင်ခံဖို့မေ့သွားတယ်။ ဒီနေ့ Devil ကရောင်းဝယ်ရေးအသေးစားလုပ်မယ်လို့သတင်းရထားတယ်အဖေ ။ ဒါကြောင့်ကျွန်တော်တို့လူအင်အားနည်းနည်းနဲ့ပဲလှုပ်ရှားဖို့စီစဥ်ထားတယ်အဖေ "
     " ဒီလောက်အရေးကြီးတာကိုမှအစီအရင်ခံဖို့မေ့ရလားသားရယ် "
     " တောင်းပန်ပါတယ်အဖေ "
     " ထားပါတော့၊ တစ်ဖက်ကအင်အားနည်းတိုင်းအထင်မသေးနဲ့ သေချာဂရုစိုက်သား "
     " ဟုတ်အဖေ ကျွန်တော်သွားတော့မယ် "
     " ကောင်းပါပြီ "

       " ခေါင်းဆောင် "
       " အားလုံးအဆင်သင့်ဖြစ်ပြီလား မနေ့ကပြောထားသလိုပဲ ငါအချက်ပြမှစလှုပ်ရှားကြမယ် ငါနဲ့စုံစမ်းရေးမှူးရှေ့ကသွားမယ် အားလုံးသတိရှိကြပါ "
       " ဟုတ်ကဲ့ခေါင်းဆောင် "
              သတ်မှတ်ထားသောနေရာများတွင်အားလုံးနေရာယူထားပြီးရန်သူတွေရဲ့လှုပ်ရှားမှုအားစောင့်ကြည့်နေခဲ့ကြသည်။
               အချိန်ကြာလာသည်နှင့်အမျှတစ်စုံတစ်ခုမူမမှန်တော့ကြောင်း
Zhang Zhe Han တစ်ယောက်သတိထားမိလာသည်။
       " Miles Wei တစ်ခုခုတော့လွဲနေပြီ ၊ ငါတို့စောင့်နေတာကြာလှပြီ အခုထိဘာအရိပ်အယောင်မှမတွေ့သေးဘူး ဒီနေရာရောဟုတ်ရဲ့လား "
       " ဟုတ်ပါတယ်ကွ သေချာပါတယ် ခဏလောက်ထပ်စောင့်ကြည့်လိုက်ပါဦး "
                   စိတ်ထဲအလိုမကျစွာနှင့်ပင်ခေါင်းသာငြိမ့်ပြလိုက်တော့သည်။
      တီ....တီ....တီ...တီ
      " Hello "
       " ဘာ...နေရာရွှေ့သွားတယ် ဘယ်လိုဖြစ်တာလဲမင်းကိုမိသွားလို့လား "
      " ကောင်းပြီ ဘာဖြစ်ဖြစ်ရှေ့လျှောက်မင်းပိုသတိထားရမယ် "

        " ဘာဖြစ်လို့လဲ "
        " ဒီကောင်တွေငါတို့လာမှာရိပ်မိသွားတယ်ထင်တယ် နေရာရွှေ့သွားတယ်တဲ့ "
        " ဘာ ငါတို့လူသိမှာစိုးလို့တောင်လူအင်အားနည်းနည်းလေးသုံးထားတာကိုဘယ်လိုရိပ်မိသွားတာလဲ "
       " ငါလည်းအဲ့ဒါကိုစဥ်းစားမရတော့ဘူး လောလောဆယ်တော့ဒီနေရာကအမြန်ထွက်ရအောင် အန္တရာယ်များတယ် "
       " ပြစ်မှတ်လွတ်သွားပြီ အကုန်လုံးတိတ်တဆိတ်ပြန်​ဆုတ်မယ် "
       " ဟုတ်ကဲ့ခေါင်းဆောင် "
                  Zhang Zhe Han တစ်ယောက်စိတ်ပျက်စွာနှင့်ပင်ထိုနေရာမှထွက်လာခဲ့တော့သည် ။

Criminal (Completed )Where stories live. Discover now