Chapter ( 12 )

183 34 11
                                    

  Unicode

       " ဘာကွ။ မင်းတို့ဒီအလုပ်လေးတောင်သေချာမလုပ်နိုင်ဘူးလား။ လူအင်အားအကုန်သုံးပြီးရှာကြ။ သူတစ်ခုခုဖြစ်ရင်မင်းတို့အားလုံးမလွယ်ဘူးမှတ် "
          " သူဋ္ဌေးကောင်းဘာများဖြစ်လို့လဲ "
          " အားနာပါတယ်ဗျာ။ အရေးကြီးကိစ္စပေါ်လာလို့ကျွန်တော်အခုသွားမှရမယ်။နောက်ကြုံရင်ဒီညစာစားပွဲအတွက်ကျွန်တော်ပြန်ဧည့်ခံပါ့မယ် "
          " ရပါတယ်ဗျာ။ အားမနာပါနဲ့ "
          " ကျွန်တော့်ကိုခွင့်ပြုပါဦး "
          " ကောင်းပါပြီ "

          " ဘီဘီ "
          " Bao လာလေ "
          " Xilun အစ်ကိုအဘွားအတွက်အာဟာရဖြစ်မယ့်ဟာလေးတွေဝယ်ခဲ့တယ် "
          " ကျေးဇူးတင်ပါတယ် GongJun Ge "
          " ရပါတယ်အားမနာပါနဲ့။ ဘီဘီတို့ဘာစားပြီးပြီလဲ "
          " ခုနကပဲဆေးရုံနားကဆိုင်မှာစားခဲ့ပြီးပြီ "
          " Zhe Han Ge ဒါဆိုအစ်ကိုနားလိုက်တော့လေ "
          " အင်း။ အစ်ကိုတို့ပြန်တော့မယ်။ တစ်ခုခုဆိုဖုန်းသာဆက်လိုက်။ အားနာမနေနဲ့ "
          " ဟုတ်ကဲ့ "
          " မနက်ကျအစ်ကိုရုံးမသွားခင်အဘွားကိုဝင်ခေါ်ပေးမယ်နော် "
          " ဟုတ် ကျေးဇူးတင်ပါတယ် Ge "
          " ဒါဆိုအစ်ကိုတို့သွားပြီ။ မင်းလည်းနားတော့ "
          " ဟုတ် "

          " ငါ့ကိုလွှတ်ပေးစမ်း !!!!!! နင်တို့ငါ့ကိုဒီလိုဆက်ဆံရဲတယ်ပေါ့။ အခုလွှတ်ပေး!!!!!!!!!! "
                    ကောင်းစံအိမ်တော်စကြ်ံလမ်းတစ်လျှောက်အနှီကောင်မလေး၏အသံကလွှမ်းမိုးသွားတော့သည်။
                    ဧည့်ခန်းထဲရောက်သည်နှင့်ဒေါသထွက်နေသောဖခင်အားတွေ့လိုက်ရသည်။
          " ဖေဖေ "
          " မင်းတို့သွားလို့ရပြီ "
          " ဖေဖေ..."
          " အဲ့မှာတစ်စက်မှမလှုပ်ပဲရပ်နေ။ ပြီးရင်သမီးဘာအမှားလုပ်ခဲ့လဲသုံးသပ်နေ "
          " သမီးဘာမှားလို့လဲဖေဖေ။သမီးကလမ်းပျောက်သွား... "
          " လေဆိပ်အဝကနေလမ်းပျောက်တာလား။ကိုယ့်အမှားကိုယ်မသိတဲ့အပြင်ဒီအဖေကိုလိမ်ချင်သေးတယ်ပေါ့ "
          " သမီးကပတ်ဝန်းကျင်ကိုစူးစမ်းချင်ရုံပါဖေဖေရယ်။ဘာပြဿနာမှမရှာခဲ့ပါဘူး။ သမီးတောင်းပန်ပါတယ်နော် "
          " သမီးဘာလို့အဲ့လောက်ဆိုးနေရတာလဲ။ဒီမလာခင်ကသမီးဖေဖေ့ကို့ဘာကတိပေးခဲ့လဲ "
          " သမီးသိပါတယ်။နောက်မဖြစ်စေရပါဘူး "
          " ပြောလိုက်ရင်မျက်နှာငယ်နဲ့။ သမီးမေမေမရှိတော့တည်းကဖေဖေပဲသမီးကိုစောင့်ရှောက်ခဲ့ရတာ။သမီးတစ်ခုခုဖြစ်ရင်ဖေဖေရင်ကျိုးရမှာမသိလို့လား "
          " ဖေဖေ သမီးကိုဘယ်လောက်ချစ်လဲသမီးသိပါတယ် "
          " သမီးလည်းအရွယ်ရောက်လာပြီပဲ။ ဖေဖေအများကြီးမပြောချင်တော့ဘူး။ သွားနားတော့ မနက်ဖြန်သမီးမွေးနေ့အတွက်ဖေဖေတို့စျေးဝယ်ထွက်ကြမယ် "
          " ဟုတ်ဖေဖေ။ Good Night မွ... "
                    ဘယ်တော့မှရင့်ကျက်လာမည်မသိတဲ့သူ့သမီးလေးအားကြည့်ရင်းခေါင်းသာခါရမ်းမိတော့သည်။

Criminal (Completed )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant