Unicode
" ဂိုဏ်းချုပ် "
" Da Wei, ငါမင်းကိုလျှို့ဝှက်အမိန့်ပေးစရာရှိတယ်။ ဒီနေ့ကစပြီး Jin Wei လုပ်သမျှမင်းလိုက်စုံစမ်းရမယ်။ ငါဒီကောင့်ကိုမသက်ာဘူး။ ငါသတ်မှတ်ထားတဲ့ level တွေကိုအမြန်ခုန်တက်လာနိုင်တည်းကတစ်ခုခုရှိနေတာဖြစ်နိုင်တယ် "
" ဟုတ်ကဲ့ဂိုဏ်းချုပ် "
" ဂိုဏ်းချုပ် !!!! "
" ငါ့အခန်းထဲဘယ်သူမှဝင်မလာဖို့မှာထားတယ်မလား!!! "
" တောင်းပန်ပါတယ်ဂိုဏ်းချုပ်။ အရေးကြီးကိစ္စရှိလို့ပါ "
" ဘာကိစ္စလဲ "
" ဟောင်ကောင်ဘက်ကဂိုဏ်းနှစ်ခုလုံးက Savage နဲ့စာချုပ်ချုပ်လိုက်လို့ဂိုဏ်းချုပ်နဲ့အရောင်းအဝယ်မလုပ်နိုင်တော့ဘူးတဲ့ "
" ဘာ!!!! "
ဒုန်း!!!!!!!!
Zhang Zhou Li အရှေ့ရှိစားပွဲခုံပေါ်သို့ဒေါသတကြီးဖြင့်ထုရိုက်လိုက်သည်။
" Gong Jun !!!! မင်းကိုငါသတ်မယ်။ မင်းတို့အားလုံးငါ့ရှေ့ကထွက်သွားကြ!!! "
မင်းကိုထောက်ပံ့နေတဲ့ခြေလက်တွေကိုငါဖြတ်ပြမယ် Gong Jun ။ မင်းစောင့်ကြည့်ထား
" Congratulations Jun Jun မင်းအကွက်တွေအရမ်းလှတယ်ကွာ။ အခုဆိုအဘိုးကြီးဒေါသထွက်လွန်းလို့မီးပွင့်နေလောက်ပြီ "
" ဂုဏ်ပြုဖို့စောပါသေးတယ်ကွာ။ ဒီအဘိုးကြီးအသက်ရှင်နေသရွေ့ငါအောင်ပွဲခံဖို့အဝေးကြီးလိုပါသေးတယ် "
" ဘယ်လိုပဲဖြစ်ဖြစ်မင်း ၈၀% လောက်အနိုင်ရထားပြီးသားပါကွာ "
" ကိုကို "
" ကောင်းဝမ်အခန်းထဲဝင်မယ်ဆိုတံခါးခေါက်ဖို့ပြောထားတယ်လေ "
" အာ.... ကိုကိုကလည်းကိုယ့်ကောင်လေးအခန်းထဲကိုယ်ဝင်တာတံခါးခေါက်ဖို့လိုလို့လား "
" လိုတယ်ကောင်းဝမ်။ ဒါငါ့အလုပ်ခန်း။ အရေးကြီးကိစ္စတွေလုပ်နေရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ "
" ဟုတ်ပါပြီ။ ကောင်းဝမ်နောက်ဆိုတံခါးခေါက်ပါ့မယ်။ စိတ်မဆိုးပါနဲ့နော် "