4.

781 62 69
                                    

Yaman evin önüne geldiğinde kızın elini sımsıkı tutmuş, zile basmıştı. Bugün aile bireylerinin evde olacağını dün konuşurlarken duymuştu. Seher evin bahçesine girdiğinde devasa bir yer olduğunu görünce şaşırmış, bakakalmıştı.. Kapıyı hizmetçileri açmıştı.. Girişten de anlaşılıyordu evin ne kadar değerli olduğu..

Yaman: Herkes evde değil mi Aysel ?

Aysel: Evet Yaman bey.. Abiniz ve Damla hanım bahçede. Anneniz salonda, babanız da çalışıyor. Ablanız ise odasında.

Yaman: Herkese salona gelmelerini söyle.

Aysel: Peki.

Yaman herkesin salona geçtiğini anlayınca Seher ile birlikte oraya geçmişti el ele.

Sevda: Yaman ? Ne oluyor ? Kim bu kız ?

Yaman: Karım..

Alkan: Ne ?!

Yaman: Seher.. Biz bugün Seher ile evlendik. Ve o da artık bizimle yaşayacak.

Gökhan: Yaman sen ne diyorsun ? Nasıl ? Evlendik ne demek ? Bu işler..

Yaman: Sizden saygı falan beklemiyorum. Bir şey söylemenizi de. Ona bu evde kötü davranan biri olursa olacaklardan sorumlu değilim.

Sevda: Saçmalık ! Bu saçmalık !

Yaman: Kes artık ! Beni anladınız değil mi ? Kimse ona tek kelime etmeyecek.

Damla: Yani bu yaptığın..

Yaman: Sana fikrini sormadım yenge. Sen kendi işine, yuvana bak. Benim yuvama da karışma !

Gökçe: Sen aptalsın Yaman ! Aptal !

Yaman: Peki sen ? Sen kendini ne sanıyorsun ? Evlendim diyorum, hiçbiriniz mutlu olmuyorsunuz. Hoş, ben buna şaşırmadım zaten. Ne zaman yaptığım bir şeyi beğendiniz ki ?

Yalıda olaylar kopmuş, Seher ise bu olanları şaşkınlıkla izliyordu.. Yaman onu elinden tutup üst katta bir odaya çıkarmıştı.

Yaman: Sana alışacaklar. Onların derdi benimle. Seninle alakası yok.

Seher: Peki senin derdin kimle ? Ne bu zorbalığın ? Yaptıklarının bir açıklaması var mı ?

Yaman: Ben yaptıklarıma bir açıklama yapmam. Buna gerek yok. Olduğu gibi yaşarım her şeyi. Yaşardım yani. Seninle birlikte oluncaya dek.

Seher: Kimi cezalandırıyorsun ? Beni mi ? Kendini mi ?

Yaman: İkimizi de.

Seher: Yani ?

Yaman: Sana dokunduğum için kendimi, hayatıma girdiğin için seni..

Seher: Açacak olursan ?

Yaman: Senin diğerleri gibi olmadığını bilseydim sana asla dokunmazdım. Sana öyle bir şey yaparak zarar vermezdim o gece. Senden sonra kimseye dokunmadım. Bundan sonra da başkasına dokunmamam için seninle evli olmam gerekiyordu ve evlendim. Bu benim için bir ceza anladın mı ? Biriyle birlikte olduktan sonra ertesi gün hayatıma hiçbir şey olmamış gibi devam eder, başkalarına dokunurken gram suçlu hissetmezdim. Ama senden sonra bara bile gitmedim. Hayatımı tepetaklak ettin ! Ben cezamı çekiyorsam sen de çekeceksin.

Kalp Yolu | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin