Finale son 10 bölüm 😶
---
İstanbul'a döneli üç gün olmuştu.. Herkes iş telaşına kapılmış, Seher ve Yaman ise birkaç hafta sonra yapacakları düğün için evde hazırlıklar yapıyorlardı..
Yaman bir organizasyon şirketi ile görüşmüş ve eve dergi göndermelerini söylemişti.. Şimdi de odalarında dergiyi inceliyorlardı..
Seher: Bence bu güzel.. Zaten bahçede olacak. Sade ve şık duruyor..
Yaman: En ucuzu o Seher..
Seher: Yani ? Parasına değil, güzel olup olmadığına bak..
Yaman: Tamam.. Nasıl istiyorsan öyle olsun.. Bari masa üstüne konulacak çiçekleri de ben seçeyim..
Seher: Seç bakalım..
Yaman koca bir buket gösterir..
Seher: Bu mu ? Gerçekten bu mu ? Ben de seni zevkli biri sanıyordum..
Yaman: Ne o, beğenemedin mi ?
Seher: İnsanlar masanın üstündeki koca çiçeklere bakmaktan bizi göremeyecekler..
Yaman: Görmesinler.. Benim de istediğim o ya.. Slow bir müzik ve kollarımda sen.. Daha ne isterim ?
Seher: Konukları niye çağırıyoruz o zaman ?
Yaman: Ortam kalabalık görünsün.. Yoksa kimseye gerek yok..
Seher: Allahım ya.. Düğün düğün diye başımın etini yiyen adama bak..
Yaman: Bak ne diyeceğim.. İkimiz de ayrı ayrı seçimler yapalım, masa ve çiçek konusunda.. Ve bunu akşam bizimkilere soralım.. Seçimlerimizin de hangisinin kime ait olduğunu söylemeyelim.. Bakalım ne diyecekler..
Seher: Ben varım.. Zaten ben kazanacağım..
Yaman: Kendine güveniyorsun yani ?
Seher: Sonuna kadar.. Kaybedersen ne olacak ?
Yaman: Üç gün boyunca ne dersen tamam diyeceğim, hiç itiraz etmeden.. Peki sen ne yapacaksın ?
Seher: Geçen gün söylediğin elbisem var ya..
Yaman: Kışlık mı yazlık mı belli olmayan elbisen..
Seher: Gayet kışlık bir kere..
Yaman: Onun için mi göğüs dekoltesi var ? Konuşturma şimdi beni..
Seher: Dekolte mi ? Sen dekolte görmemişsin diyeceğim ama diyemiyorum !
Yaman: Hayda.. Konuyu nasıl oraya bağladın acaba ?
Seher: Bağlarım.. Sen sadece göğüs dekoltesi değil başka dek-
Yaman: Hey, tamam sus..
Seher: İşine gelmedi mi Kırımlı ?
Yaman: Kıskançlıktan gözün döndü farkında mısın ? Senden önceydi hepsi.. Konu çiçekten nasıl dekolteye geldi ben anlamadım..
Seher: Tamam, kimse bir şey yapmasın, iddia falan yok, o elbiseyi de giymeye devam edeceğim..
Yaman: O elbise artık meydanda olmadığına göre..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...