Seher ders arasında Betül ile birlikte oturuyordu. İş için kullandığı telefonuna da sürekli mesaj geliyordu. Çünkü annesi yerine koyduğu Ayşe onu normal telefonundan defalarca aramış ama Seher telefonunu açmamıştı. Akşam kavga etmişlerdi..
Betül: Aa bir değil iki telefon var, ikisi de susmuyor.. Kim bu hayranın Seher ?
Seher: Aman.. Annem ya. Akşam kavga etmiştik. Arayıp duruyor. Boş ver..
Betül: Anneler işte.. Bak ne diyeceğim, bugün Ozan'ın doğum günü var ya.. Geliyorsun dimi bara ?
Seher: Ben mi ? Yok ya. Ozan teklif etti ama gelemem..
Betül: Seni de bir çözemedim dört yıldır. Hep gizemli haller..
Seher: Yoo.. Ne alaka ?
Betül: O zaman geliyorsun. Mızıkçılık yapmak yok..
Seher: Peki peki..
Dördüncü sınıfa gidiyorlardı. Yakında mezun olacaklardı.. Seher sesi güzel olduğundan bu alana yönelmişti. Burada en iyi anlaştığı kişi idi Betül.. Dersten sonra Betül'ün evine gittiler. Betül tek yaşıyordu, ailesi şehir dışındaydı.. Betül Seher'e kendi kıyafetlerinden vermiş, beraber hazırlanmışlardı.. Seher annesine hâlâ cevap vermemişti.. Eve döndüğünde ortalığın karışacağını bilmesine rağmen..
Taksiyle gitmişlerdi bara. Arkadaş ortamına geçtiklerinde herkes kaynaşmış, birbiriyle sohbet ediyordu.. Seher de severdi aslında sınıfını. Sınıfında da sevilirdi.. Ama bazen mesafe koyuyordu. Koymak zorunda kalıyordu ! Hiç kimse Seher'in hayatı hakkında bir bilgiye sahip değildi. Çünkü Seher kapalı kutuydu. Arkadaşlarının kimi dans ediyor, kimi sohbet ediyordu.. Seher de sohbetten ayrılıp barmenlerin olduğu tarafa gitti. Elindeki bardağı uzatıp yeni bir içki istedi..
Seher: Hey ! Sana diyorum.. Bir içki daha..
Barmen: Tamam güzellik ! Bekle, işim var..
Seher: İstediğin zaman olsun be adam !
Barmen Seher'e gülüp istediği içkiden önüne koydu. Betül Seher'in yokluğunu fark etmiş, onu bulmuştu..
Betül: Hey, ne yapıyorsun ? Hızlı gitmiyor musun ?
Seher: Aman.. Ne olacak.. Her gün mü parti yapıyoruz ?
Betül: Kızım sen uçmuşsun..
Ozan: Güzeller ? Ne oluyor burada ?
Betül: Bizimki uçmuş..
Seher: Ozan ! Hadi şarkı söyleyelim.. Lütfen !
Ozan: Şarkı mı ? Ne alaka kızım..
Seher: Parti senin ama çok sıkıcısın !
Ozan: Ha sen eğlence istiyorsun..
Seher de Ozan'ı çekiştirip piste geçmiş, bir de mikrofon bulmuştu.. Müzik kesilince herkes şaşırmış, tepki göstermişti.. Sonra başlayan düet ile herkes bu güzel iki sesi seve seve dinlemeye başlamıştı..
Bu gece yanımda olsan
Yüzüne gonca kondursam
Küçücük avuçlarında
Sana masallar anlatsam
O gece benimle kalsan
Sabırsız hayaller kursan
Görmeye mevsim saydığın
Maviyi bana anlatsan
Hiç uyanmasak, öylece kalsak
Saatlerce, aylarca, yıllarca
Üstümüzde mavi, etrafımız yeşil
Bir tek senin açtığın kırlarda, buluşsak
Düşmedi mi hala cemre başına ?
Geçmedi mi yağmurun ıslak kokusu ?
Var mısın bu yolda yanı başımda ?
Yasla ruhunu bana kır papatyası.....
Şarkı bittiğinde önce sınıf arkadaşları alkışlamıştı Ozan ve Seher'i.. Sonra da diğer müşteriler..
Seher: Teşekkürler ! Biz konservatuvar okuyoruz da.. Onun için sesimiz güzel..
Herkes gülünce Seher de kahkaha atmıştı..
Ozan: Seher, hadi güzelim, bizimkilerin yanına geçelim..
Seher: Mutlu yıllar Ozii ! Mutlu yıllar !
Ozan: Teşekkür ederim, ama hadi..
Seher: Hayır.. Önce bir içki daha alacağım..
Ozan: Aman be kızım ! Ne yaşayıp geldin buraya ? Annene ne söyleyeceğiz ?
Seher: Aman.. Boş ver sen onu.. Kaç yaşındayız hesap mı vereceğiz ? Yoksa sen annene hesap mı veriyorsun ? Çok komik ya.. Hesap veriyormuş duydunuz mu ?
Ozan Seher'i masaya götürmüş, Seher de inatla barmenin yanına gitmişti.. Tam içki isteyecekti ki bir ses onu durdurdu..
Yaman: Başka yerde devam edelim güzelim.. Olmaz mı ?
---
ilk bölüm geldii :) Dayanamadım erken attım kdfbkjrgb Nasıl buldunuz ? Bu hikayede Seher ve Yaman dışında diğerleri hayali karakter, istediğin kişileri canlandıra bilirsiniz gözünüzde.. İyi okumalar ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...