Yalıda günlerdir tatlı bir heyecan var.. Çünkü Yaman'ın biricik kızı Şimal Kırımlı, kendisine bir hayat kurmak için ilk adımı atacaktı yakında.
Yaman, hayatını kızına ve ailesine adamış bir adamdı.. Seher'den sonra evlenmemiş, onun emanetine gözü gibi bakmıştı.. Şimal iyi bir üniversitede işletme okumuş, herkesin ortak kararıyla şirketin başına geçmişti.
Şimal annesine benziyordu.. İnatçı, güçlü, ayakları üzerinde dimdik duran genç bir kızdı..
Alkan ve Sevda hayatını kaybetmişti.. Diğerleri hâlâ yalıda yaşıyor, birbirlerine sımsıkı sarılmış, hayatlarını devam ettiriyorlardı..
Fikret, Seher, Sevda ve Alkan'dan sonra birbirlerinin kıymetini daha iyi anlamışlardı..
Çocuklarını çok iyi yetiştirmişlerdi..
Yaman çalışma odasına kapatmıştı kendisini.. Şimal'in erkek arkadaşı Oğuz'u çok seviyordu.. Kızını mutlu ettiğini de görebiliyordu ama hangi baba kızının yuvadan uçmasını ister ?
Ki kızını tek başına büyüten babalar için bu daha da zordu..
Gökçe, kardeşinin etrafta görünmediğini fark edince anlamıştı çalışma odasında olduğunu.. Eline iki kahve alıp odaya girdiğinde Yaman'ın karşısına geçip oturdu..
Gökçe: Hayırdır.. Niye kapattın kendini odaya ? Aslında biliyorum da..
Yaman: Ne biliyorsun ? Çalışıyorum işte abla..
Gökçe: Önünde de bir şey yok.. Ali de böyle olmuştu Dilek'i istemeye geleceklerinde..
Yaman: Benim durumum daha farklı tamam mı ? Sizin bir kızınız bir oğlunuz var.. Benim Şimal'den başka kimsem yok.. Üstelik onu tek başıma büyüttüm. Oğuz'u seviyorum ama bu farklı bir durum.. Şimdi Seher de burada olabilirdi. Ama yok.. Ölmek için çok gençti !
Gökçe: Yaman, seni anlıyorum.. Bu durumun senin için ne kadar zor olduğunu da biliyorum.. Ama bir de şöyle düşün, Oğuz'un aileye girmesi senin için de güzel olacak.. Oğuz da senin çocuğun olacak.. Hiç kimse Seher'in yerini alamaz, hep eksikliğini hissedeceğiz ama bak ailen büyüyor. Bir de bu taraftan bak olur mu ?
Yaman: Bakacağım.. Ben her şeyin farkındayım zaten abla.. Haftaya bugün Şimal'im yeni hayatına ilk adımı atacak.. Çok mutluyum elbette.. Ve kızımla gurur duyuyorum..
Gökçe: Hepimiz gurur duyuyoruz..
Yaman: Aynı Seher gibi değil mi ? Tuttuğunu koparıyor.. Çok inatçı ve çok başarılı..
Gökçe: Annesinin kızı..
Yaman: Neyse.. Ben bir Şimal'e bakayım..
Gökçe ile birlikte odadan çıktı Yaman.. Önce Şimal'in odasına baktı ama odasında yoktu..
Yaman: Şimal ! Neredesin kızım ! Ahh, Gül, Şimal'i gördün mü ?
Gül: En son sizin odanıza girmişti Yaman bey..
Yaman: Tamam, sağol..
Yaman hemen odasına gitmişti.. Şimal oradaydı gerçekten.. Yatağın üstünde oturmuş, elinde eski bir defter vardı ve içinde yazılanları ağlayarak okuyordu..
Yaman: Ne yapıyorsun burada ? Neden ağlıyorsun ?
Şimal hemen gözyaşlarını silmişti.. Kimsenin yanında ağlamaz, güçlü görünmeye çalışırdı hep..
Şimal: Ağlamıyorum baba..
Yaman: Ben senin babanım.. Benden de mi saklayacaksın ? Anlat bakalım bana neler olduğunu..
Şimal: Çiftliğe gittim bugün.. Annemle senin odanda buldum bunu.. Annem bana yazmış.. Günlük tutmuş benim için..
Yaman: Ne ?
Şimal: Sen bilmiyor muydun bunu ?
Yaman: Bilmiyordum..
Şimal: Anneme daha yakın olabilmek için sizin odanıza girdim.. Kızdın mı ?
Yaman: Hayır.. Hayır babacığım.. Kızmadım..
Şimal: Ama ben sana bir şey söyleyeceğim baba..
Yaman: Söyle tabi..
Şimal: Annem bana demiş ki ne yapmak istiyorsan onu yap.. Mutlu olmadığın hiçbir şeyi yapma.. Kalbinin sesini dinle.. Kalbin sana doğru yolu gösterir.. Ve ne olursa olsun babana anlat demiş..
Yaman: Tabii ki kızım.. Bana her şeyini anlatabilirsin, bunu biliyorsun zaten..
Şimal: Biliyorum.. Ve şimdi söyleyeceğim şeyi anlayışla karşılayacağını düşünüyorum..
Yaman: Söyle bakalım..
Şimal: Ben şirketi yönetmek istemiyorum..
Yaman: Nasıl yani ?
Şimal: İstemiyorum işte.. Annemin söylediğini yapacağım.. Ben o şirketi yöneterek mutlu değilim..
Yaman: Peki ne yapmak istiyorsun ?
Şimal: Bir restoran açmak istiyorum.. Sokakta yaşayan çocukları doyurmak.. Yurt da yaptırabiliriz.. Elimi uzatabildiğim her çocuğa yardım edeceğim.. Gerekirse bütün şehirlerde bunu uygulayalım.. Yanımda mısın baba ?
Yaman: Yanındayım kızım.. Seninle gurur duyuyorum.. Eminim annen de bir yerlerde seni görüyor ve seninle gurur duyuyor..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...