11.

588 68 51
                                    

Oy sınırı yok artık. Her gün iki bölüm atacağım. Ama siz yine de oy vermeyi unutmayın :) İyi okumalar ♥

---

Yaman: Ne diyorsun sen ya ? 

Seher: Bence sen ne söylemek istediğimi anladın ama kabullenmek istemiyorsun Yaman Kırımlı ! 

Yaman: Seher git, Allah aşkına git.. Dinlen.. 

Seher: Peki, dikkat et sen de.. Cüzdanını falan sakla..

Seher dalga geçer gibi gülmüştü.. 

Seher: Ne salağım, kendimi ifşa ediyorum..

Yaman: Ya deli misin ! Bu ne ! Ne yapıyorsun sen ?! 

Seher: Ben dinleneyim..

Mutfağın yanındaki odaya geçip koltuğa kıvrıldı Seher.. Mazlum da arkasından gitmiş, ayak ucuna yatmıştı..

...

Yaman'ın aklı Seher'in parkta anlattıklarındaydı.. Sonra buraya geldiğinde söyledikleri.. Kafası karışmıştı. Seher vurulduğunda hastaneye gelip annesi olduğunu söyleyen kadın kimdi peki ? Onun hakkında bir şey bilmemek gerçekten sinir bozucuydu.. 

Seher uyurken ona birkaç çeşit yemek hazırladı Yaman. Sonra da Seher'in uyuduğu odaya geçip onu izledi.. Saatler geçmesine rağmen uyanmamıştı Seher.. Ki bu Yaman'ı endişelendiriyordu ve ara sıra nabzının atıp atmadığını kontrol ediyordu.. Akşam dokuz olduğunda hâlâ uyanmadığı için Yaman uyandırmaya çalıştı Seher'i.. Çünkü yemek yeyip ilaç içmesi gerekiyordu.

Yaman: Seher.. Seher.. Uyan artık, bak kaç saat oldu..

Günlerdir, hatta aylardır günde sadece bir iki saat uyuyan Seher'in derin bir uykuya ihtiyacı vardı oysa.. 

Yaman: Yemek yemen lazım Seher.. Çok zayıflamışsın.. Aç artık gözlerini.. 

Seher'den yine ses gelmeyince Yaman onu kucaklayıp yatak odasına götürdü.. Burada daha rahat uyurdu Seher..

...

Fikret, Sevda ve Alkan'ı karşısına almış konuşuyordu.

Fikret: O çocuğu ne hale getirdiğinizi biliyorsunuz değil mi ? Hepinizin payı var bunda.. 

Alkan: Baba.. 

Fikret: Buldu karısını.. İkisi de zor zamanlar geçiriyor. Ama elbet barışacaklar. Ve ait oldukları yere, bu eve gelecekler..

Sevda: Ama babacım..

Fikret: Sen hiç konuşma gelin ! O çocuğun hayatına yeterince müdahale etmedin mi ? Görmüyor musunuz.. Yaman o kıza aşık oldu.. O kız Yaman'ı değiştiriyor. Bırakın da evliliklerini yoluna koyup düzenlerini kursunlar. 

Sevda: Kızın ne olduğunu bilmiyoruz baba.. Ailesi falan..

Fikret: Sen bu eve nereden geldiğini unuttun mu Sevda ? Geldiğin yeri unutma ! Şimdi bu konumdaysan bu rahmetli kayınvaliden sayesinde ! O çocuklar mutlu olacak. Her şey yoluna girsin, düğünlerini yapacağız burada. Duydunuz mu beni ? Aksini iddia eden karşısında beni bulur. 

Alkan: Peki.. Peki baba. Ama sorumluluk sende ! Yaman'ı biliyorsun.. 

Fikret: Yaman'ın suçsuz olduğunu ikiniz de biliyordunuz. Çocuğun başını yaktınız. 

Kalp Yolu | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin