3.

806 60 48
                                    

Yaman: Benimle evlen.. Evlenmezsen o gece olanları tüm kampüse yayarım..

Seher: Sen ne dediğinin farkında mısın ya ? Deli falan olabilir misin ? Evlenmek bu kadar basit bir şey mi senin için ? Oyun mu bu !

Yaman: Benimle sevi-

Seher: Ya sus ! Sarhoştum.. Kahretsin hiçbir şey hatırlamıyorum !

Yaman: Sarhoştun ve benim gibi bir yakışıklıyı kaçırmak istemedin..

Seher Yaman'a tokat atmak için elini kaldırdığında Yaman elini tutar..

Yaman: Bir daha sakın bunu deneme !

Seher: Ya neyle sınıyorsun beni Allahım ! Of, kahretsin !

Yaman: Cevabını bekliyorum.. Ha öyle gelinlik falan da sakın aklına gelmesin. Bir elbise, sen ve ben, iki tane de şahit.. Evlendikten sonra kime söylersen söyle.

Seher: Hayır, tabii ki hayır !

Yaman: O zaman yarın herkes arkandan konuşsun öyle mi ? Benim kaybedecek bir şeyim yok, sen bilirsin..

Seher: Niye yapıyorsun bunu ?

Yaman: Niye mi ? Bana yaptığın o aptal şeyin bedelini başka türlü ödeyemezsin de ondan..

Seher: Ne yapmışım ?!

Yaman: Bunu evlendiğimizde söylerim..

Seher: Sen nasıl bir manyaksın ! Sana inanamıyorum..

Yaman: Yarın kampüsün kapısından alırım seni. Nikah salonuna gideriz. Tabi eşyalarını hazırlamayı unutma. Evleneceğimize göre artık benimle yaşayacaksın.

Seher: İstemiyorum, anlamıyor musun ?!

Yaman: Ama güzelim.. O günden sonra, yani..

Yaman alay eder gibi gülüyordu.. Sonra da ciddileşti.

Yaman: Ha bu arada, o çocukla muhatap olmayacaksın ! Duydun mu beni ?!

Seher arkasını dönüp gitti..Yaman da arkasından bağırdı.

Yaman: Saat 9'da kampüsün kapısında ol !

Yaman arabasına atlayıp eve gitti.. Evde sadece Damla vardı..

Damla: Yaman ? Erkencisin..

Yaman: Sana ne. Evime geldim diye sana hesap mı vereceğim ? Gelinsen gelinliğini bil ! Hatta sen kocanı da alıp başka eve gitsene ya. Ne işiniz var burada.. Yani zor olmuyor mu ?

Damla bu aileye asla anlam veremiyordu !

Seher ne yapacağını düşünüyordu.. Adının çıkması onun için hiç iyi olmazdı. Kim isterdi ki böyle bir şeyi ? Ama bu ruh hastasıyla evlenmek de olacak iş değildi. Üstelik tanımıyorlardı birbirlerini.

Ayşe: Seher..

Seher: Ne var yine ?

Ayşe: Dışarıya çıkmamız lazım.. Engin aradı. Yeni bir iş varmış.

Seher: Ya açma ! Telefonunu açma ! Yapmayacağım !

Ayşe: Senden iyisini bulamayacağını biliyor bu konuda. Gitmezsen ne olacağını biliyorsun, geçen defa olanları unuttun mu ?

Kalp Yolu | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin