Final'e son 20 bölüm..
Bu bölüme 35+ oy geldiği zaman yeni bölümü atacağım :)
---
Seher Yaman'ı hafifçe itekleyip eliyle dudağını silerken Yaman da ona sırıtıyordu..
Seher: Ne yaptığını sanıyorsun !
Yaman: Susman için küçük bir öpücük.
Seher: Aptal ! Sakın bir daha yapma bunu !
Yaman: Ah Seher.. Evli olduğumuzu her defasında unutuyorsun..
Seher: Yok.. Ne unutması ! Her an bu kötü gerçekle yüz yüzeyim !
Yaman: Artık uyuyalım mı ? Malum sabah şirkete gideceğiz..
Seher koca yatağın ortasına hemen yatmış, Yaman da bir kaşını kaldırarak bakmıştı..
Yaman: Ne yapıyorsun ?
Seher: Yastığını alıp şu koltuğa geçer misin ? Kaç gündür orada uyumaktan belim ağrıyordu.
Yaman: Benim yatağım bu. Hem ben mi sana diyorum orada uyu diye ? Kendin gidiyordun..
Seher: Ama ben sana diyorum.. Hadi git, yoksa bu saatte bağırır, herkesi uyandırırım !
Yaman: Sinir !
Seher: Ne tesadüf.. Birbirimize hissettiğimiz tek şey bu sinir zaten !
Yaman yastığını ve yatağın kenarındaki pikeyi alıp koltuğa doğru geçerken Seher'e de söyleniyordu..
Yaman: Baş belasısın.. Yarın o yatak benim !
Seher: Beni koltuğa at da dedene söyleyeyim seni.. Bu hasta halimle beni koltuklarda yatırıyor diyeyim.
Yaman: Beni dedemle mi tehdit ediyorsun ?
Seher: Nasıl anlamak istiyorsan.. Hadi iyi geceler..
Yaman ile daha fazla muhatap olmamak adına gözlerini kapattı Seher..
...
Sabah kahvaltı için aşağıya inerken Yaman belini tutuyordu iki eliyle.. Seher de ona gülüyordu..
Yaman: Gül gül ! Senin yüzünden her yerim ağrıyor.. İyileşince bunun bedelini ödetirim ama sana.
Seher: İyi oldu.. Çok ödetirsin.. Göreceksin dedeni kafalayacağım..
Yaman: Bir sen sevdiklerimi elimden almamıştın.. Sen de yap, tam olsun !
Yaman yine aynı yüz ifadesini almış, Seher'den önce masaya geçmişti.. Kahvaltının ardından herkes kendi arabalarına binmiş şirkete gidiyordu..
Seher: Sesin çıkmıyor..
Yaman: Sen de böyle olmasını istemiyor muydun ?
Seher: Doğru.. İstediğim daha çok şey var ama, olmuyor maalesef..
Yaman: Şirketten sonra okula gideriz. Benim dersim yok ama senin dersine gireceğim.
Seher: Sebep ?
Yaman: Canım öyle istiyor. Biraz susar mısın artık ? Sen mi hastasın ben mi belli değil...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...