Seher kendisini yalıdan uzakta bir parka attı.. Sadece ağlıyordu.. Bunları sindirmek kolay olmayacaktı.. Kandırılmıştı.. Yaklaşık iki yıldır yanında olan adam onu kandırmıştı.. Kendisinden tiksindi Seher.. "Ne bekliyordun ki ? O sana zaten söylememiş miydi her defasında tek gecelik bir şey olduğunu.." Kendisine sövdü Seher.. "Nasıl kandırdın kendini, nasıl bu oyuna geldin" diye sorular sorup durdu.. "Seni en savunmasız noktandan yakaladı, ailesizlikten.. Sen aptalsın Seher.. Aptal.. Senin kimsen yok, bunca zaman olmadı, hiç tanımadığın, seni tehdit ederek nikah masasına oturtan adama nasıl güvendin.." Sonra da toparladı kendisini.. Sildi gözyaşlarını..
"Bundan sonra acımak yok kızım.. Kimsenin duygularını önemsemeyeceksin, acımayacaksın kimseye.. Sahalara döneceksin.. En iyi bildiğin işi yapacaksın.. İnsanlar umrunda olmayacak ! Kimse seni önemsemedi, sevmedi, sen de kimseyi sevmeyeceksin"
Telefonu çıkarıp Arif'i aradı Seher. Buluşmaları gerektiğini söyledi. Arif Seher'in çocukluk arkadaşıydı.. Sokakta tanışmışlardı.. O da bir zamanlar Seher gibi dolandırıcılık yapıyordu.. Herkese kötülükleri olurdu ama birbirlerine asla.. Kader ortağıydı onlar..
Arif ile buluştu Seher.. Önce biraz sohbet ettiler.. Sonra da asıl meseleye geldi Seher.
Seher: Ayşe ile kalamam artık. Engin zaten beni gördüğü yerde öldürür.
Arif: Ee ne yapacaksın ?
Seher: Önce Kırımlı'ları dolandıralım da.. Tabi öncesinde boşanmam lazım..
Arif: Sonra ? Yani boşandıktan sonra ?
Seher: Çok zenginler dedim ya. Dolandırdıktan sonra giderim buradan.. Sen de gelmek istersen gelirsin.
Arif: Kızım bunları öfkenden yapıyorsan hiç bulaşma..
Seher: Öfkem geçerse hiç yapamam. Bırak.. Hep biz mi kandırılacağız ? Hep biz mi acı çekeceğiz ?
Arif: Hiç iyi değilsin Seher..
Seher: İyi biri olsaydım yaşayabilir miydim ?
Arif: Bak bu şerefsiz seni..
Seher: En başından beri yaptıklarının bedelini ödeteceğim ona..
Arif: Bu işin sonu hiç iyi değil..
Seher: Benimle misin değil misin Arif ? Ona göre anlaşalım..
Arif: Seninleyim tabi kızım.. Bizde kardeş satmak yok.
Gülümsedi sadece Seher..
...
Seher boşanmak için avukat göndermişti Kırımlı yalısına. Yaman ise boşanmayacağını söylemiş, Seher ile konuşmak için avukattan Seher'in numarasını istemişti. Avukat numarayı vermek istemeyince Yaman para teklifinde bulundu..
Avukat numarayı vermiş, o gider gitmez de Seher'i aramıştı Yaman..
Çok geçmeden de açılmıştı telefon.
Yaman: Alo..
"Kimsin ?"
Yaman: Ben Seher ile görüşecektim..
"Seher yok.. Bir daha arama !"
Yaman: Sen kimsin ? Seher yanında mı ? Neredesiniz ! Seher'e ver şu telefonu !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...