20.

542 65 36
                                    

Yaman Gökçe'yi çiftliğe çağırmıştı.. Seher ve Dilek odadaydı..

Birkaç saat sonra gelmişti Gökçe.

Gökçe: Yaman.. 

Yaman: Geç şuraya !

Gökçe: Bak.. Ben.. 

Yaman: Geç otur şuraya ! Konuşacağız.

Gökçe: Yaman, ben bir hata yaptım biliyorum.. Kaç yıldır bu hata ile yaşıyorum zaten.. Baksana, kızımı göremiyorum.. Bedelini ödüyorum yaptığım hatanın..

Yaman: Beş yıl.. Koskoca beş yıl ! İyi oyuncusun, bravo ! 

Gökçe: Bağırma lütfen.. 

Yaman: O çocuğu oralarda, el alemin yanında nasıl bıraktın ! 

Gökçe: Korktum.. Çok korktum.. Ara sıra yanına gittim. 

Yaman: Niye söylemedin ! Kavga ederdik belki, ama o zamanlar benim umrumda bile olmazdı. Zaten şerefsizin biriydim. Ama onlar. Annem, babam.. 

Gökçe: Yanlış yaptığımın farkındayım Yaman.. Lütfen yardım et söyleyelim onlara.. Bak senden başka kimse yardım edemez bana.. 

Yaman: Bunca zaman her haltı yemişsin zaten tek başına !

Gökçe: Yaman.. Lütfen.. 

Seher Dilek'i odada bırakıp dışarıya çıktı.. 

Gökçe: Seher.. Sen konuş Yaman ile.. 

Seher: Tamam, konuşacağım tekrar.. Sen yatak odasına geç, geleceğiz biz, hadi.. 

Gökçe içeriye doğru geçtiğinde Seher de Yaman'ın yanına gelip elini tuttu.. 

Seher: Sakin ol lütfen, Dilek içeride.. 

Yaman: Ona çok öfkeliyim Seher.. Bir de karşıma geçip konuşuyor.. 

Seher: Onun için de hiç kolay değil, bunu unutma tamam mı ?

Yaman sadece başını sallayabildi..

Gökçe içeriye gittiğinde yatağın üstünde oturmuş gülümseyen kızını görünce şoka girdi.. Hemen yanına koşup kızını kucağına aldı.. 

Gökçe: Dilek.. Annecim.. Sen..

Dilek: Senin yanına geldim annecim.. 

Gökçe: Kim getirdi seni ? Nasıl geldin.. 

Dilek: Seher Merve teyzeme söylemiş.. O getirdi beni.

Gökçe kızını defalarca öpüp sarıldı.. Biraz zaman geçtikten sonra da kızını kucağına alıp dışarıya çıktı. Seher'e baktı, gülümsedi dolu gözleriyle.. Sessizce teşekkür ederim dedi.. Seher de başını sallamakla yetindi sadece..

Gökçe: Bu benim için o kadar önemliydi ki.. Kızımı getirdin Seher.. Çok teşekkür ederim.. Çok..

Seher: Yan yanasınız ya.. Bunun tadını çıkarın..

Dilek: Annemle ayrılmayacağız değil mi Yaman ?

Yaman: Hayır tabii ki.. Sen artık hep bizimle yaşayacaksın.. Biz Seher ile kahvaltı hazırlayalım, sen de burada annenle vakit geçir tamam mı ? 

Kalp Yolu | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin