6.

785 60 90
                                    

Yalıda çalışanlar korkunç sesi duymuş, hemen bahçeye çıkmışlardı. Engin çoktan kaçmış, Seher ise kanlar içinde yerde yatıyordu. Aysel hemen yanına geldi..

Aysel: Seher hanım ! Seher hanım ! Yasemin, hemen ambulansı ara. Samet ! Sen de Yaman bey'e haber ver ! Çabuk !

Yasemin: Anne.. ölecek mi ?!

Aysel: Söylediğimi yap hadi !

Yaman haberi almış, şirkettekiler de öğrenmişti.. Yaman arabayı hızla kullanıp yalıya döndüğünde ambulans oradaydı..

Yaman: Ne oldu burada ! Aysel ! Ne oldu?!

Aysel: Bilmiyoruz Yaman bey.. Biz mutfaktaydık. Sonra bir ses geldi. Hemen çıktık. Seher hanımı böyle gördük..

Yaman: Hayır, hayır ! Seher !

Alkan: Yaman ! Bırak işlerini yapsınlar.

Yaman: Ölmesin.. Ya her şey sizin yüzünüzden oldu ! Beni çağırdınız oraya ! Yalnız bıraktım onu !

Gökhan: Yaman.. Belli ki takip etmişler sizi. Sen de yanından ayrılınca.. Bak şirkete gelmeden olmuş her şey..

Yaman: Bu kadar basit değil mi senin için ?!

Sevda: Hay Allahım ! Başımıza gelene bak ! Getirdin kızı !

Yaman: Sus ! Ya benim karım ölüyor, siz saçma sapan konuşuyorsunuz !

Seher ambulansa bindirilmişti. Yaman da onunla gitti.. Diğerleri de arkadan arabalarına binip gittiler..

...

Seher ameliyata alınmış, Yaman da ameliyathanenin önünde volta atıp duruyordu..

Gökçe: Yaman..

Yaman: Ya dokunma bana ! Bırak !

Alkan: Artık anlatmayacak mısın ? Kim bu kız ? Nereden getirdin ? Ya ailesi vurduysa kızı ? Yaman, başımız belada senin yüzünden !

Sessiz kaldı Yaman..

Gökhan: Babamı duymuyor musun lan ! Kim bu kız ?!

Yaman: Bilmiyorum..

Damla: Nasıl yani ?

Yaman: Ailesi kim, nereli, hiçbir şey bilmiyorum ! Bildiğim tek şey bunu yapanı bulup öldüreceğim !

Sevda: Yaman, sen nasıl bir işe karıştın ?!

Ameliyathaneden biri çıkınca Yaman hemen onun yanına gitti.

Yaman: Eşim.. Nasıl ? İyi değil mi ? Ölmeyecek..

Hemşire: Hemen müdahale yapıldığı için şanslı ama..

Yaman: Ama ne ?

Hemşire: Kalbindeki sorun yüzünden bizi zorluyor.. Lütfen burada bekleyin, sakin olmaya çalışın.

Yaman: Kalbindeki sorun mu ?

Hemşire: Bilmiyor musunuz ?

Yaman: Açık konuşsana !

Hemşire: Kalp nakli..

Yaman yıkılmıştı.. Aile bireyleri şaşkındı. Hem içinde bulundukları durumdan, hem de Seher'in durumundan. Yaman bir köşeye geçmiş, yere oturmuş, başını da ellerinin arasına almıştı.. Gökçe de Yaman'ı öyle kötü görünce yanına gitti..

Kalp Yolu | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin