Büyük gündü bugün.. Dilek geliyordu ve Seher bunu Gökçe'ye söylememişti.. Sürpriz yapacaktı ona..
Herkes kahvaltı masasındayken Yaman, Seher ve Gökçe arasında bakışmalar oluyordu.. Yaman Gökçe'ye öfkeyle bakarken Seher Yaman'ı sakinleştirmeye çalışıyordu..
Sevda: Siz üçünüze ne oldu bugün böyle ? Ağzınızı bıçak açmıyor.. Bakışlarınızı da yakalıyorum..
Seher: İyiyiz Sevda anne..
Sevda: Düğün için yemek şirketiyle görüştün mü Yaman ?
Yaman: Görüştüm görüştüm.. Bir sorun yok. Hadi canım, biz çıkalım..
Damla: Daha kahvaltı yapmadınız..
Yaman: Biz doyduk yenge. Bizim yerimize Gökçe yesin.
Alkan: Ne bu haliniz ? Kavga mı ettiniz ?
Gökçe: Yok baba..
Seher: Hadi Yaman..
Onlar çıkmış, Gökçe de odasına çekilmişti. Bütün iştahı kaçmıştı zaten..
...
Seher ve Yaman havaalanına gelmişlerdi.
Seher: Yaman.. Seninle anlaşmıştık, Dilek için demiştik..
Yaman: O başka bu başka.. Gökçe'ye hâlâ sinirliyim..
Seher: İnadın var ya..
Yaman: Sen hayatımıza girmesen belki de hiç öğrenemeyecektik bu meseleyi.. Gökçe hanım hayatı boyunca saklayacaktı..
Seher: Ama öğrendin Yaman..
Yaman: Evdekilere nasıl söyleyeceğimi hâlâ bilmiyorum..
Seher: Tamam hadi düzelt şu suratını.. Çocuğun yanında da surat asmayacaksın herhalde ?
Yarım saat sonra inmişti uçak. Ve Seher görüntülü konuştuğu Dilek'i tanımıştı uzaktan.. Heyecanla ona el sallarken Dilek de Merve'nin elini tutmuş, yanlarına geliyordu..
Dilek 5 yaşındaydı ve Seher'in aklına birden terk edildiği zaman geldi, yüzünü buruşturdu.. Beş yaşında sokağa bırakılmıştı.
Yaman: Seher.. İyi misin ? Gözlerin dolu dolu..
Seher: İyiyim, bir şey yok.. Gülümse hadi..
Ve gelmişti Dilek.. Biraz utangaç, Merve'nin bacağına yapışmış, bir yandan da gözlerini Seher'e dikmişti.. Seher de onun boyuna eğilerek konuşmaya başladı..
Seher: Merhaba Dilek.. Hoş geldin..
Dilek: Merhaba.
Seher: Hatırladın mı beni ? Annenle birlikte konuşmuştum ya seninle ?
Dilek: Hatırladım..
Seher: Ama sen çok tatlısın Dilek.. Sana bir kere sarılabilir miyim ?
Normalde yabancılarla konuşmaz, onlarla temasta bulunmazdı Dilek.. Annesi öyle öğretmişti.. Ama Seher'i annesinin yanında görüp konuştuğu için sarıldı ona.. Yaman da onları izliyordu.. Sanki bütün siniri geçmişti Dilek'i görünce.. Biraz da Nil'e benzetmişti onu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...