5.

750 63 77
                                    

Ertesi gün Seher ve Yaman okula gitmeliydi. Yaman odadan çıkarken elini Seher'e uzattı ve Seher'in de tutmasını istedi. Seher gözlerini devirmiş, Yaman'ın dediğini yapmıştı.

Yaman: Sen valiz falan almadın mı ? Söylemiştim..

Seher: Evden valizle çıkmamı nasıl bekliyorsun ? Sabahın köründe o sesle çıkabilir miyim sanıyorsun ?

Yaman: Tamam, okul çıkışı sana bir şeyler almaya gideriz.

Seher: Senin parana ihtiyacım yok.

Yaman: Emin misin ? Hani benim karımsın ya.. Bu evde de yaşıyorsun.. Her gün bu kıyafetlerle mi gezeceksin ?

Seher: Tek kıyafetle yaşamak alışkın olmadığım bir şey değil.

Yaman: Bu ne demek şimdi ?

Seher: Hiç.. Gülümse istersen. Aşağıya indik. Ailen bize bakıyor.

Yaman: Böyle her cümleyi yarım bırakıp şifreli şifreli mi konuşacaksın ?

Masaya geçip oturdu Seher. Yaman da hemen yanına. Masa oldukça sessiz, gözler de onların üstündeydi.

Alkan: Yaman, okula gitmeyecek misin ?

Yaman: Gideceğiz.

Damla: Sen ne okuyorsun Seher ?

Yaman: Aynı bölüm yenge. Sen baya meraklı bir şey olmuşsun son zamanlarda.

Gökçe: Hakkınızda hiçbir şey bilmediğimiz için olabilir mi ? Almışsın kızı karşımıza çıkarıp karım diye tanıtıyorsun.

Yaman: Kalk Seher. Dışarıda yaparız kahvaltıyı.

Sevda: Yaman, kaçacak mısın ? Yengen de ablan da haklı. Bu yaptığının, daha doğrusu yaptığınızın doğru olmadığını bilmiyor musunuz ?

Yaman: Biliyoruz ya da bilmiyoruz. Sonuç olarak evlendik. Sonuca bakın siz. Hadi Seher.

Seher'in elinden tutup oradan ayrıldı Yaman.

Seher: Ailenle derdin ne ?

Yaman: Sanane. Ben senin aileni soruyor muyum ?

Seher: Senin ailenle aynı evde yaşayan benim.

Yaman: Ben yanında değilken onlarla bir arada olmayacaksın. O zaman derdimin ne olduğunu bilmene de gerek yok.

Seher: Ahh, sinirsin !

Yaman: Okula gidiyoruz. Ders aralarımız hemen hemen aynı oluyor. Benden önce çıkarsan beni kapıda bekle.

Seher: Benim arkadaşlarım var. Çocuk gibi kapıda seni mi bekleyeceğim ?

Yaman: Kocanı.. Arkadaş ortamından hoşlanmıyorum. O Ozan'a ayrı gıcığım. İki ay kaldı mezun olmamıza. Bir sorun olmasını istemezsin değil mi ?

Seher: Tehdit mi ediyorsun beni ?

Yaman: Nasıl algılamak istersen güzelim.

Seher başka bir şey sormadan pencereden dışarıyı izlemeye başladı..

...

Fakülteye el ele girdiklerinde bütün gözler onların üstündeydi. Yaman etrafa zafer gülücükleri saçarken Seher ise tam tersi, suratını asmıştı.. Şimdi herkes konuşacak diye düşünürken Yaman arkadaşlarının orada durmuştu.

Kalp Yolu | SehYamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin