Yeni bölüm için sınır yeniden 35+ :)
Bölümün daha erken gelmesini istiyorsanız oy vermeyi unutmayın.
İyi okumalar ❤️---
5 ay sonra..
Seher gözlerini açtığında bir parkta, bankın üstündeydi.. Havalar artık soğumaya başladığından titremeyle uyanmıştı.. Önce yanındaki küçük köpeği sevdi.. Günlerdir eşlik ediyordu Seher'e.. Adını da Mazlum koymuştu Seher.. Onu bulduğunda yaralıydı ve Seher bakıp iyileştirmişti..
Şirketten çıktığı zaman kaçırmıştı Engin onu.. İki ay zorla yanında tutup çalıştırmış, iki ayın sonunda Seher kaçmayı başarmıştı. Üç ay önce kurtulmuş ve kendisini başka bir şehire atmıştı Seher.. Hiç istemese de birkaç kez insanları dolandırmış, şimdilik kendisine yetecek kadar parası olmuştu. Ama sokaklarda yaşıyordu.. Kendisine küçük bir çanta almıştı.. Birkaç parça da kıyafet.. Bir kuru temizlemeci bulup orada kıyafetlerini yıkatıyordu.. Okulu, hayalleri İstanbulda kalmıştı.. Ayşe ile de konuşmuyordu.. Aslında bir tek yavru köpek ile konuşuyordu. Onun da Seher gibi kimsesi yoktu..
Seher: Hadi oğlum.. Önce bir simit alalım.. Sana da bir şeyler bulalım, tamam tamam sevdiğin şeylerden bulacağız..
....
Yaman 5 aydır çiftlikteydi.. Herkes onu eve dönmesi için ikna etmeye çalışıyordu ama Yaman dönmemişti.. Çiftlikte hayvanlarla ilgileniyor, bazı akşamlarda da içiyordu.. Polise de gitmişti ama kimse Seher'i bulamamıştı.. Fikret de bazen Yaman'ın yanına geliyor, birkaç gün kalıyor, sonra dönüyordu.. Hafta sonu olduğundan yine geldi.. O geldiğinde Yaman uyuyordu.. Salondaki bira şişelerinden Yaman'ın yine içtiğini anlamıştı.. Bu kez o da hiçbir şey yapamıyordu ki torunu için.. Yaman ilk kez aşık olduğunu dedesine söylemişti.. Fikret ilk kez Yaman'ı öyle görmüştü ama o da kısa sürmüştü..
Öğlene doğru uyandı Yaman.. Fikret kahvaltı hazırlamış onu bekliyordu mutfakta..
Yaman: Dede ? Ne zaman geldin ?
Fikret: Sabah..
Yaman: Niye uyandırmadın beni ?
Fikret: Akşamdan kalma olduğun öyle belli ki.. İki hafta gelemedim diye şu evin haline bak.. Yakışıyor mu sana ?
Yaman: Aman dede.. Kim geliyor sanki ? Bırak işte beni kendi halime..
Fikret: Kendi haline bıraktık da ne oldu ?
Yaman: Nasihatler, nasihatler...
Fikret: Var mı karından bir haber ?
Yaman: Olsa burada durabilir miyim ?
Fikret: Laf da peşin.. Hadi otur da yap kahvaltını..
Yaman da dedesinin karşısına geçip oturdu..
Yaman: Bir şey olmasından korkuyorum.. Hakkında hiçbir şey bilmiyorum.. Ya başı belada ise ? Dede, ben kafayı yiyeceğim artık. Keşke o gün o toplantıya hiç gitmeseydik.. Hiç gitmek istememişti.
Fikret: Olmuşla ölmüşe çare yok evlat..
Yaman: Böyle beklemek.. Çok zor, anlıyor musun beni ? Ben ona onu sevdiğimi söylemedim hiç.. Hep eziyet ettim.. Aptal kafam..
Fikret: Kendini suçlayıp durma..
Yaman: Suçlarım dede.. Onu ben o yalıya getirdim.. Sanki kendim orada çok mutluymuşum gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...