Bir güne üç bölüm 🙈
İyi okumalar ❤️
(Oy vermeyi unutmayın😋)---
Yaman odaya döndüğünde uyuyan karısının yanına uzanıp, karısının saçlar ile oynadı.. İzledi onu bir süre.. Seher için yapmıştı her şeyi.. Seher için o yaşadığı bütün kötü günleri silmeyi tercih etmişti.. Çünkü Seher de giderse, onu bir kişi daha bırakırsa, bir daha asla eski Yaman olamazdı.. Hatta bu acıya bir kez daha dayanamaz, kendisini bile öldürebilirdi.. Seher değiştirmişti onu.. Yeniden o kaybettiği duyguları Yaman'a kazandıran Seherdi.. Sevmeyi, değer vermeyi, aile olmayı.. Her şeyi Yaman'a hatırlatan Seherdi.. Şimdi hem kendi yaralarını saracaktı Yaman, hem de sevdiği kadının.. Elinden gelen her şeyi yapacaktı..
Seher biraz kıpırdanıp gözlerini açmıştı..
Seher: Yaman ?
Yaman: Uyandırdım mı canım.. Kusura bakma, hadi kapat gözlerini, uykun dağılmasın..
Hafifçe başını kaldırıp Yaman'ın göğsüne koydu Seher.. Sonra da yeniden gözlerini kapattı..
...
Akşam yemeğinde herkes masadaydı.. Herkes birbiriyle sohbet ediyor, masada herkes gülüyordu.. Uzun zaman sonra ilk kez böyleydi bu masa.. Fikret zaman zaman geri çekilip ailesini izliyordu.. Evet eksikti masa.. Çok uzun zaman önce sandalye sayısı eksilmiş ve bir daha dolmamıştı.. Ama şimdi bir el kızı gelip geri kalan ailenin yaralarını sarmaya çalışıyordu.. Yani uzun zamandır kimsenin yapamadığını..
Damla: Ya biliyor musunuz, Seher o gün bana yeni kreasyon ile ilgili tavsiyeler verdi.. Ben de toplantıda onları sundum ve herkes çok beğendi.. Yani bu yıl kreasyonumuzda bazı düzenlemeler olacak.. Ve dikkat çekeceğine ekip olarak eminiz..
Gökçe: Seher, bilmediğin bir şey var mı ? Her konuda bilgi sahibisin..
Gülümsedi Seher..
Seher: Sadece fikirdi benimki..
Sevda: Sen de Damla'ya yardım etsene Seher.. Hem kafan dağılır..
Seher: Ama ben beceremem ki.. Zaten alanım değil..
Damla: Alanı olan o kadar insan var ama senin kadar başarılı değiller.. Bence Sevda annemin fikrini değerlendirmelisin Seher..
Seher Yaman'a baktı.. Ne düşündüğünü merak ediyordu..
Yaman: Yengemin alt katta bir atölyesi var.. Şimdilik orada çalışabilirsin yengem ile birlikte.. Ama iyileştiğinde şirkete de gideriz tabii ki.. Senin de bir odan olur ve orada çalışırsınız.. Baba ?
Alkan: İyi fikir.. Damla, sen Seher'e öğretirsin o zaman bazı şeyleri..
Damla: Tamam babacım..
Gökhan: İş mevzusu da halledildiğine göre tatil meselesini de konuşalım mı ? Tabi, gençler..
Sevda: Aa istenmiyoruz da..
Gökhan: Bu kez böyle olsun annecim..
Sevda: Olsun bakalım..
Gökhan: Ee ne diyorsunuz ? Nereye gidelim Yaman ?
Yaman: Aslında şiledeki eve gidebiliriz.. Hem uzak olmaz.. Hem de ne zamandır gitmiyoruz..
Gökçe: İyi fikir.. O zaman yarın gidelim. Bir hafta kalırız.. Ne dersiniz ?
Damla: Olur.. Tabi dedemden izin çıkarsa..
Fikret: Ehh, gidin bakalım.. Ama geri döndüğünüzde kalan işleri bitireceksiniz..
Gökhan: Merak etme dede.. O zaman anlaştık.. Yarın kahvaltıdan sonra çıkıyoruz..
Yemekte herkes ilk adımı atmıştı.. Ve şimdi her şeyi zamana bırakmak kalmıştı..
Yemekten sonra Seher ve Yaman bahçeye çıktılar.. Yaman bir battaniye de almış, Seher ve kendisinin üstünü örtmüş, Seher'in elini tutmuştu..
Yaman: Ben valizi hazırlarım.. Sen yorulma tamam mı ?
Seher: Yardım ederim ben sana odaya çıkınca..
Yaman: Ben yaparım.. Sen yorulma..
Seher: Peki.. Sen şu iş konusunda.. İstemeyeceğini düşünmüştüm..
Yaman: Neden istemeyeyim ki ? Tabi bazı şartlarım var..
Güldü Seher..
Seher: Şartsız bir şey yapmayacağını biliyordum..
Yaman: Yani.. İlk kural diye başlayacağım şimdi ama..
Seher: Ayy lütfen.. O hallerin çekilmiyordu.. Gıcık oluyordum sana.. Böyle başından aşağıya kaynar sular dökmeyi bile düşünmüştüm..
Yaman: Evet, sinir bozucu ama ne yapıyım.. Kurallarımı bozup duruyordun..
Seher: Sen de beni sinir ediyordun.. Unutmadım yaptıklarını..
Seher'in elini tutup hafifçe öptü Yaman..
Yaman: Unutturacağım, söz..
Seher: Şartlar diyordun..
Yaman: Şimdilik burada çalış.. Kendini iyi hissettiğinde şirkete geçeriz dediğim gibi ama şirkete geçtiğimizde senden istediğim şu.. Sürekli toplantılara katılan, kendini işe adayan biri olmanı istemiyorum.. Her şey zamanında olacak.. Biz bir şeyler yapabileceğiz, gezeceğiz, beraber vakit geçireceğiz.. Anlaştık mı ?
Seher: Anlaştık.. Zaten yapabilecek miyim onu da bilmiyorum.. İki güne şirketiniz batarsa annenin dilinden kurtulamam..
Yaman: O zaman benim dilimden de kurtulamazsın aşkım..
Seher: Ne dedin sen ?
Yaman: Dilimden kurtulamazsın dedim..
Seher: Hayır ondan sonra ?
Yaman: Duydun işte..
Seher: Bir daha duymak istiyorum belki ?
Yaman: Ben sana seni sevdiğimi söyledim. Ama sen söylemedin.. Söyle, ben de sana o kelimeyi bir daha söylerim..
Seher: Karşılıksız bir şey yapmaz mısın sen Kırımlı ?
Yaman: Küçük bir şey istedim sadece.. Ki hakkım olduğunu düşünüyorum..
Seher: Peki..
Seher hafifçe doğrulup Yaman'ı yanağından öper..
Seher: Seni seviyorum Yaman Kırımlı..
Güldü Yaman.. O da Seher'i yanağından öptü..
Yaman: Seni seviyorum aşkım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...