Yazarınız şuan evde değil ama sırf sizi bekletmemek için internet satın aldı ve bölüm yayınlıyor, iyi okumalar 😅❤️
---
Hastanenin önüne geldiklerinde Seher, polislerin sağlıkçıları yönlendirmesiyle birlikte sedye ile içeriye alınırken Yaman arabayı park ediyor, Gökçe de sürekli çalan telefonuyla konuşmaya çalışıyordu..
Yaman da arabayı park etmiş, koşarak doğumhanenin önüne gelmişti..
Yaman: Abla ! Seher..
Gökçe: Dur dur.. Sakin ol.. İçeriye almışlardır.. Ben de annemle konuştum.. Dedem karakolda, annemler de buraya geliyorlar..
Yaman: Ben böyle işi var ya ! Daha çok erken..
Gökçe: Prova prova diye tutturdun.. Başımıza gelmeyen kalmadı..
Yaman: Ne bileyim ben böyle olacağını !
Gökçe: Neyse.. Otur bakalım şuraya.. Birazdan bilgi verirler herhalde..
Yaman: Onlara bir şey olmaz değil mi ?
Gökçe: Sakin ol biraz..
On dakika geçmeden Sevda ve Alkan da gelmişlerdi..
Sevda: Kızım ?
Gökçe: Anne ! Senin bu çocukların var ya.. Delirmişler ! Onların yüzünden başımıza gelmeyen kalmadı..
Alkan: Seher nerede ?
Gökçe: İçeriye aldılar. Bir haber yok hâlâ.
O sırada Seher yürüyerek sağ taraftaki koridordan onlara doğru gelir..
Yaman: Seher ? Nasıl ya ? Ne oldu ?
Gökçe: Kızım senin ne işin var burada ?
Seher: Sizi arıyorum bir saattir. Doktor yalancı sancı olduğunu söyledi.. Telefonum da yanımda değildi.. Arayamadım.. Sonra burada olabileceğiniz geldi aklıma..
Sevda: Benim kafam karıştı.. Detaylı anlatsanıza şunu.
Seher: Arabada bunlar bana numaradan sancılanmış gibi yap dediler.. Sonra ben ciddi ciddi sancılandım.. Ama doktor yalancı sancı, bebeğin doğmasına daha var dedi..
Yaman: İyisin ama değil mi ? Bir şeyin yok..
Seher: İyiyim Yaman, iyiyim..
...
Hastaneden döndüklerinde Yaman Seher'in elini tutup odaya götürdü.. Yaman üstünü değiştirirken Seher yatakta oturuyordu..
Seher: Ahh.. Yaman !
Yaman: Ne ! Seher ne oldu ! Şimal mi geliyor yoksa ! Çanta.. Nerede bu çant-
Seher gülüyordu..
Yaman: Aferin.. Aferin sana. Oyun oynuyorsun bir de benimle...
Seher'in yanına gelmiş, başında dikiliyordu Yaman..
Seher: Hani sen hazırdın ?
Yaman: Hazır olamıyor işte insan.. Ne yaparsa yapsın olmuyor.. Bu çok farklı bir şeymiş.. Çocuk sahibi olunca anlarsın derlerdi de inanmazdım.. Hastanedeki kadınlar.. Çok acı çekiyorlardı.. Sen de öyle olacaksın.. Şimdi bir de ikiniz için endişeleneceğim.. Şimal sağlıklı doğsun, sen de iyi ol.. Başka bir şey istemiyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Yolu | SehYam
FanfictionSeher.. Daha çok küçükken, kalp hastası olduğu ortaya çıkınca terk edilmişti.. Hayatını yıllarca sokaklarda geçirmek zorunda kalmıştı. Bir kadın bir apartman dairesinin deposunda baygın bulmuştu onu.. Ve yanına almış, kendisi gibi işler yapmayı öğre...