🐰38 🐰

803 109 36
                                    


(මේය හුදෙක්ම ff එකක් බව කාරුණාවේන් සලකන්න .මේහි සැම සිදුවිමක්ම මනඃකල්පිත වේ .)

මගෙ අමතක රීඩියන් බබාලාට 👇

🐰- Jk

💜- Priya

🐥- jimin

🍀- doctor

*********************************

My Hasban's Love 38 . 💜🐰

(මුලින්ම කියන්න ඔනී මගෙ රීඩියන් පැටවුන්ට කතාව පටන් ගන්න කලින් මේම ff එක ඉවසිම ප්‍රගුණ කරමින් කියවිය යුතු බව .😁 එහෙනම් මං ගියො කතාවට යමු දැන් . )

🐰Priya ඔතනිම් එහාට වේන්න මැණික .එහාට යන්න රත්තරන් .අනෙ රත්තරන් ඔතනිම් එහාට යන්න මගෙ පන .එපා ඔක කරන්න එපා ...................නතර කරනවා ඔක .අනෙ මගෙ මැණික .............

jungkook කොච්චර කැගැහුවත් කෙල්ලට නෙවේයි ඇහෙන්නෙ. ඉස්සරහින් එන මොටබයික් එකවත් කෙල්ලගෙ පැත්තට එනවවත් කියලා කෙල්ලට ගානක් නැ .කෙල්ල කිසිම ඇක්ෂන් එකක් නොදක්වන නිසාම jungkook ඉක්මනටම කෙල්ල ඉන්න තැනට දුවලා ගියෙ කෙල්ලට වැදෙන්න යන වේඩිල්ලෙන් බේරගන්නයි .

Jung kook වේගයෙන් දුවගෙන ගිහින් කිසිම හැල හොල්මනක් නැතුව ඇවිදින කෙල්ලගෙ ඉස්සරහටම අඩිය තියන්න හදන කොටම මොටසයිකලෙ හිටිය මනුස්සයා වේඩිල්ල ෂූර්ට් කරපු නිසා වේගයෙන් අපු වේඩිල්ල ඇවිත් එහෙම්මම වැදුනෙ කුකීගෙ උරහිස පසාරු කරගෙනමයි . කුකීගෙ ඇගෙ බැලන්ස් එක නැතුව ගිහින් තමන් දිහා ඇස්වල කදුලු පුරවගෙන බලන්න ඉන්න jungkook ට මේලෝකෙ වටිනම වස්තුවගෙ ඇගට වැටුනෙ කෙල්ලත් එක්ම බිමට පෙරලගෙනමයි. priyaත් බිමටම ඇදගෙන වැටුනෙ කෙල්ල ගෙත් බැලන්ස් එක තමන්ගෙන් ගිලිහි යන කොටමයි .තවත් හොදටම ෂෝක්වේලා බලන් ඉන්න කෙල්ලට හිතාගන්න බැරි වුනා එකපාරටම වුනෙ මොකක්ද කියන්න .වේඩිල්ල ෂූර්ට් කරපු මනුස්සයො එතනිම් එක පාරටම අතුරු දන්වේලා ගියෙ උන්ඩයක වේගයකින් වගෙ .

ලෝකු බරක් එක්ම කෙල්ලගෙ ඇගට කුකී වැටිලා ඉන්න දිහා කෙල්ල බලන් ඉන්නෙ ඇස්වල කදුලු පුරවගෙනයි .කෙල්ලට කතා කරගන්නවත් කටට වචන එන්නෙ නැති තරම් .වේව්ලන අත්වලිම්ම කෙල්ල කුකීගෙ උරහිස්මතට තට්ටු කරන්නෙ හිතේ වේදනාව තෙගුනවේලා යන කොටයි .

🐰 My Husband's Love🐰Where stories live. Discover now