🔞🐰49 🐰🔞

1.6K 111 51
                                    

(මේය හුදෙක්ම ff එකක් බව කාරුණාවේන් සලකන්න .මේහි සැම සිදුවිමක්ම මනඃකල්පිත වේ .)

මගෙ අමතක රීඩියන් බබාලාට

🐰- Jk

💜- Priya

🐥- Jimin

_________________________________

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

(ළමයි කතාව පටන් ගන්න කලින් කියන්න ඔනී මේ chapters එකේ දරුණු විදිහට 21 කොටස් වලින් සමන්විත බැවින් කියවන්න අකමැති පිරිස් ඉන්නවා නම් නොකියන වානම් හොදයි කියලා .හරි එහෙ නම් කතාවට යමු .)

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

🐰එපා මැණික තව එක වචනයක්වත් කතා කරන්න .ඔයා මාව දලා කොහෙවත් යන්න ඔනි නැ .මාව දලා යන්න හිතන්නවත් එපා රත්තරන් .කුකී කෙල්ලගෙ දේතොල් වලට පුංචි හාදුවක් තියන ගමන් කෙල්ල දිහා බලාගෙන කියන්නෙ කදුලු එකින් එක උණුසුම් කම්බුම් සිපගන්න කොටයි .

ටිකක් වේලා කොල්ලා එ් ඇස් දිහා බලන් හිටියෙ කියා ගන්න බැරි ආදරයක් හිත ඇතුලේ හිරවේලා තියනවා වගෙ .ටිකෙන් ටික කෙල්ලගෙ තොල් වලට බර වුන කුකී එවා සිපගන්න පටන් ගත්තෙ ඉදන් ඉන්න කෙල්ලව කුකීගෙ උකුල මත ඉන්දව ගන්න ගමන්මයි .හෙමිහිට කෙල්ලගෙ කකුල් දෙක ඇත් කරලා කොල්ලගෙ ඇගටම හිරකරගත්තෙ කොල්ලගෙ ඩින් එක කෙල්ලගෙ ඇගෙ හිරවේන විදිහටමයි .

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞

💜මාව උස්සලා අරගෙන එයාගෙ ඉස්සිලා තිනය ඩික් එකට මගෙ රහස් ප්‍රදේශය තද වේන ලෙසට මාව එයාගෙ ලැමට හිර කරගත්තෙ මගෙ මුලු ඇගම ගිණි ගන්නවා වගෙ රත්වේලා යන කොටයි .ඔප්පා මාවත් එයාගෙ ඇගට තදකරගෙනම මුව් වේන්න ගත්තෙ මගෙ හැගිනුත් අව්සලායි .එ් පහසට මාව මත්වේලා ගියා වගෙ මට දැනුනෙ .එයා මට මූව් වේනකොට මට එයාව තදින්ම දැනෙන්න ගත්තා .හෙමින් සිරුවේ මාව ඇදට දලා මගෙ කකුල් දෙක අතරට අව එයා වේගයෙන් මාව මෘදු ලෙස සිපගත්තෙ එයාගෙ නොසන්සුන් වේලා පවතින හැගිම් මාව නොසන්සුන් තත්වයකට පත්කරලයි .එයාගෙ අතින් මගෙ ෂෝර්ට් එකේ බටින් එක විවෘත කරේ මගෙ ඇගෙන් එක අයින් කරලාමයි .හෙමිහිට එයාගෙ කලිසමත් අතින් ගැලේවුවේ මගෙ තොල් වලින් ඉවත්වේන්නෙ නැතිවමයි .යටට ඇදන්හිටිය එයාගෙ ෂෝර්ට් පැන්ට් එකෙන්ම මට මූව් වේන්න ගත්තෙ එයාව මට හොදටම දැනෙන කොටයි .මගෙ හැගිනුත් මගෙ පාලනයකින් මිදුනෙ එ් පහසට මාව මත් කරලයි .මගෙ ඇගෙ තිබුන සියලුම ඇදුම් ඔප්පාගෙ අත්වලින් ගැලවුවේ යටට ඉතිරිවේලා තියන මගෙ පැන්ට් එක විතරක් ඉතිරිකරලයි .ටිකේන් ටික මගෙ තොල්වලින් ඉවත් වුන එයා මගෙ ගෙල ප්‍රදේශයට හෙමිහිට දේතොල් අරගෙන ගියෙ මගෙ ගෙල ප්‍රදේශය වේගයෙන් එයාගෙ දේතොල් වලින් උරන කොටයි .එයාගෙ එක අතක් මගෙ back එකට අරගෙන ගිහින් එයාගෙ අත්වලට මගෙ back එක නතු කරගත්තෙ හැමතැනම අතගාමින් මිරිකමින් වේගයෙන් මුව් වේන ගමන්මයි .අනික් අතින් එයා මගෙ කලබොන්ස් තදින් අල්ල ගන්න ගමන් එ්වා උරා බොන්න පටන් ගත්තෙ මගෙ හැගිම් එයාගෙ පිටමතින් මගෙ අත්වලින් එයාගෙ පිට සුරන ගමන්මයි .එයාගෙ හැගිම් වලින් තෙත් වේලා ගිය මගෙ පැන්ටිය එයාගෙ අත්වලින් හෙමිහිට පහලට අදින ගමන් මගෙ ඉනෙන් අයින් කරලා දැම්මේ එයාගෙ ශෝට් එකත් එයාගෙ අත්වලින්ම ගලවලා දාන කොටයි .එයාගෙ ඩික් එක මගෙ රහස් ප්‍රදේශයට තද වුනෙ ඔප්පා මගෙ ඇගට තද වේන කොටයි .ටිකේන් ටික එයාගෙ ඩික් එක මගෙ ඇග ඇතුලට තල්ලු කරේ වේගයෙන් මට මූව් වේන කොටයි .තව ටිකක් මගෙ කකුල් දෙක ඇත්කරපු ඔප්පා මගෙ ඇගටම මූව් වේන්න ගත්තෙ මුලු ඇගම එකිනෙකට තෙරපිලා යද්දියි .මුලු ඇග දිගෙම එයාගෙ අත අරගෙන ගියෙ මගෙ මුලු ඇගම හිරවට්ටමින්ය .පුංචි මත් වුන කෙදිරිලිහඩවල් මගෙන් පිටුනෙ ඔප්පා මට වේගයෙන් මුව් වෙන කොටයි .මගෙ උදරය හරියට රැගෙන අව එයාගෙ තෝල් වේගයෙන් ලේව කමින් සිපගත්තෙ මාව ඉස්සිලා යන කොටයි .මගෙ ඇස්වලින් කදුලු පිට වුනෙ වේදනාවටද නැත්නම් මේ මත් වුන පහසටද කියන්න මං දන්නැ . ඔප්පගෙ හැගිම් සියල්ලක්ම මගෙ ඇග ඇතුලේම නිදහස් කරේ එයාගෙ හැගිම් වලින්ම මාව තෙත්කරලයි . එයාගෙ තොල් මගෙ කම් පෙති මතට රැගෙන විත් කම්පෙති හපන ගමන් පුංචි හදු තිබ්බේ මගෙ කම්බුල් සිබින ගමන්මයි .එදා අපි ගතකල එ් පලමු රාත්‍රීය මට වේදනාකාරි එකක් වුනත් අද jungkook මේ සියල්ලක්ම කරේ හරිපරිස්සමට.

🐰 My Husband's Love🐰Where stories live. Discover now