Bel zawsze budziła się ze słońcem .
Naturalnie wcześnie wstawała od młodości .Zawsze lubiła wstawać ,aby jak najlepiej wykorzystać swój dzień .Uwielbiała sposób ,w jaki mgła ogarniała miasto i słońce zaglądało przez szczeliny między chmurami .Ulice były zapełnione ciężarówkami dostawczymi i ludźmi na poranny jogging przed pracą. Często czytała z kubkiem kawy przy boku ,na schodkach przeciwpożarowych i obserwowała ,jak miasto budzi się i rozprostowuje nogi .
Czując się zadowolona z poprzedniej nocy ,uśmiechnęła się do siebie. Była dumna z sukcesu imprezy i nie mogła przestać myśleć o przyjacielu Steve'a ,Jamesie .Był wszystkim ,czym nie była ,pewnym siebie i onieśmielającym .
Przez resztę wystawy Bel biegała jak wariatka ,starając się nadążyć za popytem klientów .Kiedy w końcu wszystko zaczęło zwalniać ,jej przyjaciele już wyjechali .Trochę zawiedziona ,nie mogła ponownie porozmawiać z Jamesem ,ale przezwyciężyła to .Pomyślała ,ze to będzie pierwsza i ostatnia rozmowa ,jaką z nim przeprowadziła .Wątpi ,by w najmniejszym stopniu wzbudziła jego zainteresowanie .Mimo to nie mogła wyrwać go ze swoich myśli .
Nie wiedziała ,ze po drugiej stronie miasta ,położonego w najbogatszej dzielnicy w okolicy ,umysł Jamesa był wypełniony myślami o niej .Przepracował swój frustracje na siłowni w swoim domu .Mieszkał w kamienicy w Upper East Side .Wraz z przyćmieniem Steve'a w jego wyglądzie ,jego pensja sprawiła ,ze wyglądał prawie żałośnie .Facet był bezwzględnym biznesmenem .Dyrektor generalny własnej filmy w młodym ,dwudziestosześcioletnim wiek ,w rzeczywistości był pracodawcą Steve'a .
Obaj mężczyźni dorastali razem na Brooklynie ,rozdzieleni klasami .Rodzina Jamesa była starymi pieniędzmi .Jego rodzice pchali go przez całe życie ,aby zająć się biznesem ,pomimo jego zainteresowań artystycznymi przedsięwzięciami .James zawsze dobrze sobie radził w szkole ,ze względu na ciągłą presję ze strony ojca i praktycznie został zmuszony do pójścia do Yale po liceum .Wzrosła w nim niechęć ,co sprawiło ,ze okresie dorastania opierał się o Steve'a .Często zatrzymywał się u niego domu ,uważając go za rodzinę.
Pomimo napiętych stosunków między Jamesem a jego rodzicami ,kiedy oboje zostali brutalnie zamordowani pewnej nocy idąc do taksówki w mieście ,pękł .Jego świat został zniszczony bez rodziców .Właśnie ukończył studia i planował znaleźć pracę ,aby rozpocząć swoją żmudną karierę jako pewnego rodzaju dyrektor finansowy .Śmierć była absolutnym szokiem i coś się w nim zmieniło .
James szybko wpadł w nieodpowiedni tłum .Korzystając ze swoich dobrze wykształconych umiejętności ,stał się podporą jednego z najbardziej znanych gangów przestępczych w mieście ,wypychając masową ilość narkotyków i broni za granicę .Miał szokującą ilość krwi na rękach ,popełnił w tamtych czasach wiele aktów przemocy .Był ich głównym zabójcą .Morderca .Morderstwo była zakorzenione w jego sposobach .To go zmieniło .
Dopiero gdy został złapany i odsiedzi czas ,zdał sobie sprawę ,kim się stał . Kiedy spojrzał w lustro ,już się nie rozpoznawał .Wiedział ,ze odszedł za daleko ,ale chodziło o to ,ze Steve nigdy się nie poddał .Stracili kontakt ,nie widując się przez prawie dwa lata ,ponieważ Steve zawsze miał najsolidniejsze zasady moralne .Odsunął to wszystko na bok ,kiedy James zadzwonił i powiedział ,ze jest w więzieniu i zaczyna pomagać mu się wydostać .
Zatrudniając najlepszego prawnika ,jakiego można był kupić za pieniądze ,James uciekł z klepnięciem w nadgarstek .Dzięki przekazaniu kilku morderstw twierdzeniami o sfałszowaniu dowodów i hojnej łapówce dla sędziego .Ta ostatnia część nie została podzielona ze Steve ,był trochę zbyt spięty na tę wiedzę .Po zapłaceniu kilku znacznych grzywien ze zgromadzonego bogactwa ,nie było go .
CZYTASZ
Obsesja
RomanceElizabeth Everlee to strasznie nieśmiała dziewczyna. Żyje życiem jako walcząca artystka w Nowym Jorku ,próbując znaleźć swoje miejsce w świecie . Tak było do czasu, gdy dyrektor generalny z mroczną przeszłością, James Barnes, przygląda się jej. J...