5. BÖLÜM

22.3K 1K 120
                                    

Medya; Agah DEMİRSOY

Agah bey, telefonuna gelen mesaj ile sonuçlar için hastaneye gitmek için yola çıktı.

Yol boyunca Hazan'ı düşündü, nerede eksik yaptığını neden kardeşine, ikizine ve abilerine hatta kendilerine karşı olan öfkesini sorguladı.

Agah bey, birçok kavgada Hazan'ı savunup oğulları ile ters düşsede, sonradan hepsinin Hazan'ın hataları, suçu olduğunu öğrensede bunu pek dile getirmedi.

Küçükken bütün ilgiyi hep üzerinde ister, abilerini ve kardeşlerini kıskanırdı. Büyüdükçe hâl ve hareketleri daha fazla değişmişti. Onlardan soğumuş ilgi istemez olmuştu.

Derin düşüncelere dalan Agah bey, şoförünün 'Geldik efendim.' demesi ile kendine geldi ve arabadan inip hastaneye girdi.

Hastaneye girdiğinde ezbere bildiği koridorlardan geçerek başhekimin odasına geldi. İçeriye girdiğinde, Başhekim olan Mehmet bey hemen ayağa kalkarak

"Hoşgeldiniz Agah bey bende sonuçlar için sizi bekliyordum." dedi.

Agah bey ufak bir baş selamı ile "Hoşbulduk" diyerek başhekimin masasının önündeki tekli deri koltuğa oturdu.

Agah bey'in 'sonuçlar nasıl' demesi ile, Mehmet bey önünde ki kağıtlara ufak bir göz attı ve Agah bey'e cevap verdi

"Sonuçlar gayet iyi, Bora ve Defne hanıma vitamin takviyesi vereceğim. Onun dışında çekilen filimlerde gayet iyi, sadece Ediz bey'in ciğerlerinde doğuştan gelen bir problem olmalı?"dedi.

Agah bey şaşırmış bir şekilde"Nasıl bir problem doktor anlamadım?!" dedi sert bir ses ile.

"Bakın Agah bey, ikizler erken doğdukları için ciğerleri doğdukları zaman fazla gelişmemiş olur. Bu yüzden doğdukları zaman bu anlaşılır zaten, Ediz bey'in doğduğun da böyle bir problemi olmamış sanırım fakat yaşadığı olaylar bunu etkilemiş olabilir. O yüzden astımının ilerlememesi için dikkat edilmeli. Ben yapılacakları size iletirim."

Agah bey, duydukları ile oldukça şaşırmıştı.

Aklına hemen Hazan geldi, doğduğu zaman onun içinde ciğerlerinin gelişmediği ve astımının olabileceğini söyledikleri için küveze yatırdıkları aklına geldi  panikle doktora dönüp aklına takılan soruyu sordu

"Hazan, peki o nasıl?"

Mehmet bey'de kendisinin de şaşırmasına sebeb olan konuyu Agah bey'e anlatmaya başladı."Efendim bende sizinle bunu konuşmak istiyordum. Hazan hanımın ciğerleri böyle bir doğumdan sonrası için fazlaca sağlıklı."

Agah bey, Hazan'ın sağlıklı olmasına sevinse mi şaşırsa mı bilemedi.

"İyi de doktor, Hazan doğdu zaman ciğerleri gelişmediğinden dolayı ilerde, astım hastası olabileceğinden dolayı küveze koymuşlardı." 

Mehmet bey, hiç beklemeden aklına gelen ilk soruyu sordu."Hazan hanım kaç gün küvezde kaldı?"

Agah bey bir süre düşündü, doğdu zaman Hazan'ı götürdüklerinden ertesi gün sabah geri getirmişlerdi. Kendiside o zaman bu duruma şaşırmıştı fakat ikizlerin heyecanı ile pek önemsememişlerdi.

"Doğdukları zaman içeriye hemşire gelmişti, doktor Hazan'ın ciğerlerinin tam gelişmediğini onu tekrardan doktor kontrolüne alacaklarını söylediler. Doktorda aynı şeyleri söyledi ilerde astım hastası olabileceğini de söylemişti."

Agah bey hatırladıkları anılar ile derin bir nefes alıp devam etti.

"Sonra Hazan'ı küveze koydular, ertesi gün sabah saatlerinde hemşire geri odaya geldi Hazan ile birlikte. Şaşırmıştık aslında doktorun dediklerinde sonra ertesi gün odaya gelmesine, o anın heyecanı ve ona bir şey olacak korkusu ile sorgulamadım."

PETUNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin