Новата глава е вече качена въпреки доста голямото закъснение, за което се извинявам. Последните седмици бяха натоварени, и нямаше как да седна и да напиша дори и едно изречение. Затова сега се завръщам, и започвам да пиша новата глава. Ще се радвам ако ми оставите по един коментар, или гласувате. Нямам какво повече да кажа освен....
Приятно четене! ❤️
Демира
- Ще ми кажеш ли къде отиваме?
- Не. Престани да любопитстваш, след малко ще разбереш.
Откакто се събуди Бранимир се държеше странно, но не можех да разбера защо? Направи ни закуска, отиде да ми купи цигари защото необичайно ми се допуши, и на всичкото отгоре реши да ме изненада. Ето затова сега се опитвах да разбера какво е намислил.
Не можех да се оплача от специалното му отношение особено след изминалата нощ. Олекна ми, че истината излезе наяве и повече нямаше лъжи между нас. Също така не очаквах да реагира толкова спокойно, защото всеки път щом ставаше дума за минало ми, доста бурно отвръщаше на мълченето от моя страна. Няма да споменавам за приятната умора, която...всъщност я споменавам, но така или иначе съм започнала, не мога да отрека че това беше най-изтезаващия, но и най-хубавия секс в живота ми. Мислех, че въпреки не малката бройка на мъжете, с които съм излизала съм видяла всичко...дълбоко грешах.
- Не смяташ да ме убиваш, нали? - попитах, чакайки да подскоча всеки момент от поредната дупка по тесния път, по който от половин час той караше.
Както и си помислих, получих един от нелепите му физиономии, които ме караха да се чувствам като глупачка заради глупавото си предположение. Но какво да направя, умирах от любопитство?
******
- Не може да бъде! Не е истина! Откъде разбра?
Не можех да сдържа вълнението си от мястото, на което се намирахме. Шумът, който няма как да накара сърцето ти да затупти по-силно от всякога, е чувство което съм си мечтала да преживея.
Не бях от тези момичета, които си играеха с кукли, нито харесваха да оцветяват различни дизайни на модели в книжките за рисуване. Бях различната в класа, дори и в университета, защото интересите ми бяха малко по-необикновени за останалите. За щастие Бояна харесваше приключенията и крайностите, които доста често предприемах в живота си. Но дори и с нея не съм си помисляла да направя подобно нещо, поне досега.
YOU ARE READING
Път Към Истината
RomanceИсторията на двама души с различен живот, но с еднаква съдба. Демира Стефанова е жената амбиция, която не се отказва от мечтата си. Студент последна година в медицинския колеж може да се окаже нейното най-голямо съвпадение. Бранимир Тихо...