Глава 19

102 11 1
                                    

Новата глава е вече качена! Надявам се да ви хареса. Ще се радвам ако ми оставите по един коментар, или гласувате. Нещата ще стават по-заплетени и сложни затова не пропускайте нито една глава. Няма какво повече да ви кажа освен...

Приятно четене! ❤️

Бранимир 

Въпреки многото работа в пожарната, шефът ми реши да ме прати да изнеса нещо като реч за работата ни като пожарникари. И то не къде, а в моята обичлива гимназия, където те учат на всичко, но не и как да оцелееш в живота. Когато чух за това предложение не бях особено въодушевен, защото в повечето пъти, когато някой идваше в клас да ни приказва как живота му е по-лесен, когато си е намерил правилното призвание, и как училището му е помогнал за избора, не го отрязявах с вниманието си.

Щом прекрачих през входа спомените започнаха да излизат наяве. По дяволите, дори и след години имах чувството че класната ми щеше да се появи отнякъде, за да ме уведоми за поредното провинение. Да кажем, че не бях от тези, които седяха кротко и се опитваха да преуспеят от малки в живота. Точно обратното идвах само колкото да завърша и да ме оставят намира.

И по ирония на съдбата стаята, в която трябваше да отида, беше тази в която прекарах петте години от живота си. Не коя и да е, а точно тази.

Няколко пъти се опитах да почукам, но лекия страх ме възпираше. Но от какво? Бях тук, за да си свърша работата, но какво щях да им кажа?

Нямах време да помисля, защото вратата се отвори пред мен, показвайки възрастната учителка, която изпълваше атмосферата с усмивката си, и надеждата да научи нещо учениците застанали пред нея. Въпреки че изобщо не я отразяваха. Бранимире, добре дошъл отново, там където всички правят всичко освен да слушат някого в тази сграда!

- Клас, запознайте се с младши пожарникар Бранимир Тихомиров, който днес ще ви запознае с тази опасна, но и животоспасяваща работа. – учителката седна на бюрото си, като взе от шкафа някаква папка пълна с листи. Тестове. Щеше да проверява тестове, докато аз им обяснавах разни неща. Чудесно, просто чудесно.

- Работата ми изисква много добра психика, и търпение. Не гледайте какво дават по филмите как за минути овладяват пожар, и спасяват всички. Не винаги сме герои, понякога се случва...

Път Към ИстинатаWhere stories live. Discover now