Новата глава вече е качена! Надявам се, да ви хареса защото един определен човек не спря да мрънка да пусна новата глава така че дано си доволна. Ще се радвам ако оставите по един коментар, или гласувате. Искам да четете внимателно, защото тези глави са важни и не ми се иска да изпуснете нещо. Също така извинявам се ако има някакви грешки, но бързах. Еми няма какво повече да ви кажа освен...
Приятно четене! ❤️
Бранимир
И двамата бяхме погълнати от истината, която не беше лека за понасяне. Миналото ни беше сложно поради простата причина, че и двамата сме били част от безброй важни моменти, които чак сега ги осъзнавахме. Моменти, които явно тя вече си беше спомнила, и чакаше логично обяснение за всичко, защото надали в ума й не изскачаха хиляди въпроси наведнъж. По-скоро очакваше да зададе един определен въпрос, чийто отговор бях сигурен че нямаше да й хареса. Както й на мен, когато узнах всичко преди няколко дни. Леля беше през цялото време с мен в болницата, докато се възстановявах, и през цялото това време не спирах да я обсипвам с въпроси свързани с точно този период, който не помнех. Естествено тя на почти всеки въпрос ми отговаряше, че не си спомняла нищо. Представете си само изненадата по лицето ми, когато не получих нужната информация. Колко добре сме криели връзката си, че чак леля ми не е узнала, а тя знае всичко. Щом ви го казвам, значи има причина.
Най-странно беше, че един определен спомен ме доведе към една твърде позната къща. Къща, която бях виждал единствено отдалече, но въпреки всичко имах адреса й и познавах собственика й. И именно заради това веднага щом ме пуснаха да си ходя, и естествено след като постоях няколко часа при Демира надявайки се да се събуди, отидох до въпросната къща. Никак не се изненадах, че къщата изглеждаше абсолютно същата както в спомена ми, изненадата дойде когато ме посрещна един определен човек. Георги Томиславов. Адвокатът, който преди седмици ме беше навестил заради внезапната смърт на Христо Йорданов, или по-познат за мен като любопитния рибар.
***Ретроспекция***Започвах да се досещам защо пак се срещахме, но не можеше да бъде това което си мислех. Нямаше как всичкото това да е поредното съвпадение. Пък ако беше такова тогава ме очакваше поредната изненада.
YOU ARE READING
Път Към Истината
RomanceИсторията на двама души с различен живот, но с еднаква съдба. Демира Стефанова е жената амбиция, която не се отказва от мечтата си. Студент последна година в медицинския колеж може да се окаже нейното най-голямо съвпадение. Бранимир Тихо...