Másnap az interjút gyorsan lezavartuk és mentünk is a garázsba. Elfoglaltam a helyemet és felvettem egy fejhallgatót. A futamot végül Lewis nyerte és Max a második helyen ért célba. A trófeák átadása után egyből odajött hozzám a garázsba.
-Gratulálok! -csókoltam meg
-Ez is neked köszönhető -suttogta a fülembe
A hotelbe sétáltunk vissza és apámmal találtuk szembe magunkat. Max szorosabban fogta a kezemet.
-Ophelia Johnson most azonnal beszállsz az autóba és velem jössz!
-Nem uram. Ophelia itt marad, nem megy sehova önnel. Köszönjük a megértését -megfogta a csuklómat és kivezetett a paddock-ból
-Micsoda mentés -jegyeztem meg Maxnak gúnyosan a szobánkban
-Szőke herceg fehér Honda-val? -kérdezte
-Helyesbítek. Szőke herceg, tengerkék szemekkel fehér Honda-val.
-Igaz, ez jobban hangzik -hajoltam hozzám és megcsókolt
-Ugye-ugye? -csókoltam vissza
Este a férfi mellkasán pihentettem a fejemet és balkarommal átkaroltam. Max a jobb felkaromat cirógatta. A függöny egy kicsit szét volt húzva pont annyira, hogy mi kitudjunk látni, de kintről ne. Mindketten csodáltuk a Hold fény által megvilágított bahrain-i pályát.
-Szeretlek -suttogta és belepuszilt a hajamba
-Szeretlek -néztem fel rá és nyomtam egy puszit a szájára
Reggel öltözködés közben hirtelen feljött a savam és rohantam a mosdóba. Köszöntem egyet a kagylónak és megtöröltem egy wc papírral a számat, majd bedobtam a kagylóba és lehúztam a toalettet.
-Pofa be Verstappen! -hallottam, hogy mögöttem nevet- Nem, nem vagyok terhes mielőtt megkérdeznéd -szögeztem le és felálltam, majd elmentem mellettem
-Pedig már megvoltak a nevek a részemről -biggyesztette le ajkait
-Kezdesz idegesítő lenni -jegyeztem meg
-Erősségem -vont vállat- Tényleg, haza mész vagy eljössz hozzám? -kérdezte
-Szerintem haza, mert mosnom kell -válaszoltam
-Rendben.
A reptérre én hamarabb mentem így még a szobában búcsúztunk el egymástól.
Több órás út után jó érzés volt és kinyújtani a lábaimat. Örültem, hogy újra Monaco útjain vezethetek. Gyorsan betettem a csomagjaimat az autómba és elindultam haza. Amint beléptem szeretett lakásomba kinyitottam a nappaliban egy ablakot, hogy kiszellőzőn a lakás. A szennyessel elindítottam egy mosást, majd kipakoltam a bőrönd maradék tartalmát. Leültem a kanapémra egy kávéval a kezemben és írtam egy üzenetet Maxnak, hogy épségben hazaértem. Mivel nem voltak barátnőim az ággyal kezdtem el beszélgetni. Másnap délig fel sem keltem. A telefonomra pillantottam, ami 3 nemfogadott hívást jelzett Maxtől. Vissza is hívtam, hogy megnyugtassam még élek.
-Jó reggelt, vagyis szia így déli 12-kor -szóltam bele
-Szépséges reggelt csipkerózsika! Tegnap megvarrtad az egyik ruhádat és megszúrta a tű az ujjadat? -viccelődött
-Haha, nagyon vicces vagy. Milyen volt az utad haza? -érdeklődtem míg főztem egy kávét magamnak
-Kellemes. Daniel társaságában nem lehet unatkozni, de most fáradt volt szóval nem viselkedett úgy, mint egy 5 éves -nevette el magát, majd én is- Neked?
-Jól, tegnap miután végeztem a pakolással bedőltem az ágyba és aludtam egészen mostanáig.
-Helyesen is tetted -hangján hallottam, hogy mosolyog
-Most mennem kell, mert fontos találkozóm van egy fontos emberrel, de hívj, ha unatkozol. Ha nem veszem fel írj én pedig majd visszahívlak.
-Jó szórakozást Max!
-Légy jó kedvesem! Szia Ophelia!
-Szia Max! -bontottam a vonalat
Lementem a közeli boltba, hogy megtöltsem az üres hűtőmet, mert narancsléből és fagyasztott eperből nehéz lenne ebédet varázsolni. A közértbe belépve feljött a savam a héten már másodjára. Az orvosom mondta, hogy óvatosan a savas ételekkel, de nehezen tudtam figyelni, mert szinte mindig rohantam valahova. Nagy nehezen megvettem mindent és hazamentem. Megmostam a kezemet és elkezdtem összedobni egy carbonara-t. Főzés közben bekapcsoltam egy lejátszási listát, ami tele van olyan zenékkel, amiket 14-16 éves koromban hallgattam. A muzsikaszót egy hívás szakította meg. A főnököm nevét írta ki.
-Jó napot!
-Szervusz Ophelia! Megnéztem az excel táblázatot és ajánlatott teszek az általad írt cégeknél.
-Írtam nekik, de semmit sem küldtek még.
-Akkor mindenképp írok nekik. Minden rendben? -érdeklődött
-Persze, veled?
-Velem is. Nem is zavarlak tovább. Szép napot!
-Szép napot! -köszöntem el
Elfogyasztottam az ebédemet és leültem a kanapémra. Megnyitottam a telefonomon az Instagram-ot és elkezdtem pörgetni. Majd az interneten rákeresetem Max nevére és a hírek fülre mentem. A hírek fele Max és a titokzatos barátnője címet kapta. Látszik nem tudnak jobbat kitalálni. Az ajtó felől kopogást hallottam szóval kibattyogtam és kinyitottam.
-Max? -kérdeztem a férfit, aki egy csokor virággal állt előttem
-Ophelia! -ejtette ki nevemet határozottan
Sziasztok!
Ehez a fejezethez nem nagyon tudtam hozzá illő zenét választani ezért is döntöttem a Flashlight mellett. Mégis illik valahol a Maxhez és Opehlia-hoz nem?
Ha tudtok más zenét, ami illik is a 6. fejezethez írjátok le, mert kíváncsi vagyok rá.
Szép napot!
Lexie :)
BINABASA MO ANG
Love Me or Leave Me
FanfictionOphelia Johnson állást kap a RedBull Racing-nél és megismerkedik Max Verstappen-nel. A férfi a maga módján próbálkozik a lánynál aki beadja a derekát neki. Ophelia és Max boldogan éltek amíg meg nem haltak története vagy mégsem? A könyv minden rés...