12. fejezet

322 13 0
                                    


Reggel Max elment futni, de a telefonját itthon hagyta, ami azóta jelzi, hogy üzeneteket kapott. A szendvicsem elkészítése után leültem a telefon mellé, hogy letudjam csapni, ha még egy értesítés jönne. 2 perc elteltével meg is érkezett. Úgy voltam vele megnézem ki zaklatja. Kezembe vettem a készüléket és beütöttem kódot, majd beléptem abba az alkalmazásba, ahonnan jöttek. Kelly Piquet nevét mutatta. Megnyitottam a beszélgetést és elolvastam egytől egyig mindent. Mire a végére értem könnyekben úszott az arcom. Megfogtam magamat és összecsomagoltam, de nem mentem el, mert magyarázatot vártam Maxtől.

-Pont jókor érkeztél  -jegyeztem meg komoran

-Neked is jó reggelt -felelte értetlenül

-Mi van közötted és Kelly Piquet között? -kérdeztem érzelem mentesen

-Semmi -felelte

-Csoda, hogy ennyi idő telt el, de az a fruska még nem jött rá. Mikor leszel egyedül? Idézzek még? -fontam össze kezeimet magam előtt

-Félreérted ezt.

-Szeretlek Max! Szeretlek Kelly! -mondtam ki a Kelly-t könnyekkel küszködve- Megcsaltál -suttogtam

-Igen -hajtotta le fejét

-Legalább bevallod -töröltem meg a könnyekben úszó arcomat- Téged szeretni fájdalommal és veszteséggel jár!

Bementem a hálóba és az előkészített bőröndömet magam után húztam. A nappaliba kiérve Max könnyes tekintetével találkoztam.

-Ezt nem nekem szántad -vettem le a nyakláncot, amit még tegnap kaptam és a pultra raktam- Silverstone-ban találkozunk. Kiírom mindenhova, hogy a kapcsolatunk egy állkapcsolat volt és te Kelly-vel vagy együtt -bólintott- Így mindketten jobban járunk -fejeztem be és kiléptem Max Verstappen életéből

Daniel-t tárcsáztam, aki gyorsan fel is vette a telefont.

-Lily? -szólt bele

-Van egy szabad szobád? A lakásomba nem vagyok hajlandó belépni.

-Persze, mondj el mindent.

A lakása ajtaja előtt álltam vagy 20 percig, majd erőt vettem magamon és bekopogtam. Ajtót nyitott és erős ölelésbe vont.

-Nyugalom Lily -simogatta a hátamat- Gyere -húzott beljebb és a másik kezével behúzta a bőröndömet

-Mi történt? -kérdezte aggódó tekintettel

-Max megcsalt Kelly Piquet-tel, már vagy 2 hónapja tart a románcuk. Először tagadta, majd bevallotta.

-Nem érdemel meg téged Lily -emelte meg az államat és mélyen a szemembe nézett

-Miért hívsz Lily-nek? -kérdeztem

-Egyszer volt egy Lily lánybarátom. Szimpla barátság volt köztünk. Volt egy balesete, a halálos ágyán mondta, hogy egyszerűbb lesz, ha a következő nőt az életemben is Lily-nek hívom, ha persze nem Tamara vagy Kata a neve. Mivel Ophelia vagy így könnyen jött, hogy Lily-nek hívjalak.

-Mi lett a barátoddal? -kérdeztem

-Meghalt -felelte

-Részvétem!

-10 éve történt, már nem kap el a sírás, ha rá gondolok.

A következő pár nap jól telt, Daniel-lel sokat hülyéskedtünk. Monaco-ban úgy hozta az élet, hogy összefussunk. Azóta is jó kapcsolatot ápolunk.

-Lily -szólított meg Daniel

-Igen? -kérdeztem

-Van kedved elmenni sétálni?

-Persze -feleltem

Daniel lakásához közel van a part így arra esett a választásunk.

-Van terved? -kérdezte Daniel

-Mire?

-Max és Kelly valószínűleg ott lesznek a futamon a héten.

-A férfi sajtosa vagyok. Ki kell bírnom, de nem kötelező hozzászólnom. Elektronikusan is tudom informálni.

-Szörnyű barát vagyok -mondta, majd ajkaimhoz hajolt és megcsókolt

Nem elleneztem, sőt vissza is csókoltam. Nyaka köré fontam kezeimet, majd ő a derekamra az övéit. A csókunk végén homlokunkat egymásnak döntötte.

-Sajnálom, de amióta megláttalak tetszel nekem -mondta őszintén

-Az érzéseinket nem mi irányítjuk. Lehet egy hajca leszek Max szerint, de nem érdekel. Bevallom 10 éve amikor néztem az interjúkat rajtad mindig megakadt a szemem.

-25 éves vagy én meg 32, ez nem lenne helyes.

-A kor az csak egy szám. Max 23 Kelly meg 32 mégis vele csalt meg.

-Adnál egy esélyt? -kérdezte miközben mélyen a szemembe nézett

-Igen -feleltem hatalmas mosollyal

-Gondolom nem szeretnél megmutatkozni.

-Pont, hogy megszeretnék. Max és az én kapcsolatomat majd letisztázom. Áll kapcsolatként fogom elmondani a médiának. Maxet megkértem email-ben rakjon ki Kelly-vel egy közös képet. Holnap lesz egy interjúm. Ami meg köztünk van azt el tudom mondani, ha neked is.

-Tökéletes -felelte és nyomott egy puszit a számra

Másnap reggel összeszedtem magamat az interjúra. Felvettem egy fehér blúzt és egy fekete pamut rövid nadrágot, mivel azt úgysem fogják látni. Szempillaspirál és a szemem alá kevés korrektor került fel.

-Üdvözöllek Ophelia! -köszönt Natalie Pinkham

-Szervusz! -köszöntem

-Tegnap kikerült egy poszt Max közösség oldalaira, ahol Kelly Piquet-tel együtt vacsorázik.

-A köztem és Max között csupán egy olyan kapcsolat volt, ami a közösségi média felé mutatkozott, de egyébként semmi sem volt.

-Tegnap még neked és Daniel-nek is kikerült egy-egy kép, amin mindketten szerepeltek.

-Max Kelly-vel, míg Daniel velem alkot egy párt.

-Gratulálok! -csapta össze tenyereit Natalie

-Köszönjük! -mosolyodtam el

Ebédre csirkét ettünk salátával, amit Daniel készített el. Az utóbbi napokban sokszor meglepett, köztük a főzés tudásával is. 

Love Me or Leave MeWhere stories live. Discover now