19. fejezet

315 15 0
                                    


-Ha valami gond lenne írj vagy hívj és megyek -mondta Max, miközben szálltam ki az autóból Mick segítségével

-Minden rendben lesz -szólt közbe a német

-Jó szórakozást fiatalok!

-Hármunk közül én vagyok a legidősebb -nevettem el magamat

Mick-kel a hotelhez közeli étterembe mentünk. A férfi segített a tornácra felmenni.

-Szép estét! Mit hozhatok önöknek? -kérdezte a pincér

-Szép estét! A hölgynek szeretnénk kérni egy cézár salátát paradicsom nélkül és szósz nélkül, míg én egy steak-et kérek -adta le a rendelést Mick

-Nem vagy már vegán. Miért? -nézett rám kérdően

-Próbáltam úgy tartani diétámat, de nem jött össze. Az orvos mondta, amikor visszamentem az egyik kontrollra, hogy nem kell vegánnak lennem, de figyeljek oda. Honnan tudtad, hogy az voltam? -néztem most én kérdően

-A forrásomat úgy hívják, hogy Max Verstappen.

-És ő honnét tudhatta? -kopogtattam az asztalon körmeimmel

-Kiderítsem holnap? -kérdezte

-Nem kell, úgysem fogja elmondani.

-Örülök, hogy eljöttél legalább az utolsó futamra.

-Eljöttem, igaz nehezen, de itt vagyok. Milyen volt az éved? -tereltem a témát

-Nagyon jó, remélem holnap sikerül valamelyik Williams-et magam mögé utasítanom.

-Állj pozitívan a dolgokhoz. Sikerülni fog Mick!

-Furcsa, hogy holnap verseny és nem voltam egy interjún sem mert Max nem engedte. Gyorsan eltelt ez a pár nap.

-Így igaz.

Miután elfogyasztottuk a vacsoránkat, szépen lassan, de biztosan visszasétáltunk a szállásra. A liftben elköszöntünk egymástól, de Mick szerette volna, ha velem jön az ajtóig, hogy épségben adjon át Maxnak.

-Max, megjöttem -zártam be magam mögött a szobaajtót

-Milyen volt a vacsi? -kérdezte a fürdőből kisétálva

-Nagyon jó, mit ettél?

-Rendeltem fel salátát, viszont fájó szívvel kellett lemondanom a pizza-ról.

-Majd otthon sütök valamelyik nap -simítottam végig arcán

Lefürödtem és bedőltem a franciaágy jobb oldalára. Max már aludt, ezért csak átkaroltam a bal karját, mint egy plüssmacit.

Másnap Max még szuszogott, amikor engem már kirúgott az ágy. Összeszedtem magamat és hagytam egy üzenetet, hogy elmentem reggelizni és a csapattal megyek a pályára.

-Ophelia! -köszönt hatalmas mosollyal Sergio és megölelt

-Sergio!

-Rég láttalak -jegyezte meg- Kivigyelek a pályára?

-Ha nem probléma.

-Dehogy probléma.

-Gyorsan csinálok egy cappucino-t, és én kész vagyok. Kérsz te is? -kérdeztem

-Elfogadom.

Míg főtt le a kávé a tejhabosítóba öntöttem két embernek elegendő tejet és előkészítettem az elviteles papírpoharakat és rájuk húztam a papír gyűrűket.

-Itt is vagyok. Hoztam barna és fehér cukrot.

-Tökéletes -vette el az egyiket

-Furcsa, hogy egy mankóval is tudok már járni -jegyeztem meg

-Meg az is, hogy kettő kávét egy kézben eltudtál hozni -egészített ki

A pályára tartó úton sokat nevettünk. Sergio segített, hogy épségben eljussak a boxba, ahol helyet is foglaltam. A szerelők sürögtek-forogtak, hogy a legjobb legyen az autó, mivel ezen a futamon dől el Max vagy Lewis lesz 2021 világbajnoka.

Max megérkezte után átmentünk a pihenőjébe, ahol aludtam egyet. Amikor kinyitottam a szemeimet Maxet pillantottam meg, miközben valamin ügyködött.

-Mit csinálsz? -érdeklődtem

-Nem lényeges -nézett hátra egy mosollyal

-Van még 1,5 óránk a futamig. Nem megyünk a boxba? -kérdeztem

-Mehetünk felőlem. Nem vagy éhes?

-Nem -feleltem- A pilótaparádé már megvolt?

-Igen, amíg ott voltam megkértem Camille-t figyeljen.

-Nem kellett volna -álltam fel

A megszokott helyemre leültem és felvettem a fejhallgatót. A telefonomat nyomkodtam, amíg Max beszélgetett a szerelőkkel, illetve a mérnökével. A futam kezdete előtt még adtam neki egy szerencse csókot, majd ment az autóhoz ki.

A rajtrácsra felálltak a felvezető kör után. Max indult a pole-ból és Lewis mellőle. Sergio a negyedik helyen kezdhette meg az év utolsó futamát. A lámpák kialudtak és Max nem hagyta, hogy elvegye Lewis a pozícióját. Már csak két kör és Max Verstappen lesz a világbajnok.

-Max Verstappen nyerte a futamot, ezáltal ő lett a világbajnok! -kiabálta a kommentátort

-Gratulálok Max! Megérdemelted -szólt bele a rádióba Horner

-Köszönöm srácok! Főleg a kedvesemnek, Ophelia nélküled Lewis új rekordod állított volna. Hosszú és nehéz év van mögöttünk, de megcsináltuk!

A szerelők tomboltak a boldogságtól. Én sírtam örömömben, hogy a szerelmem világbajnok lett. Miután Max végzett a tiszteletkörrel és kiszállt az autóból egyből a csapathoz ment. A sisakját levette és felém sétált, hatalmas mosollyal az arcán.

-Gratulálok bajnokom! -kapott fel a derekamnál fogva és megpörgetett

-Szeretlek Lia! -suttogta a fülembe

Lerakott és szenvedélyesen megcsókolt. Ajkaink tánca nem tartott sokáig, mivel mennie kellett, hogy átvegye a serleget, majd kihirdessék, mint világbajnok. A holland himnusz közben fülig ért a szája és szemeit rajtam tartotta.

A pályán hatalmas ünneplés volt, de az utána következő after nyomába sem érhet. Mindenki kapott egy levelet egy héttel a verseny előtt, hogy vigyünk fekete darabokat, mert, ha Max lesz a világbajnok, akkor a partin feketében kell megjelenni. Míg én a sminkemet csináltam Max próbáltam befűzni a cipőjét, amit direkt erre az alkalomra vett, de nem járt sikerrel, így megcsináltam neki. Testemet egy fekete bokáig érő és a kezeimet takaró ruha fedte, aminek dekoltázsa mély. A sminkem csak annyiban különbözött a mindennapitól, hogy tűz piros rúzzsal koronáztam meg ajkaimat. Hajamat, hagytam vállaimra omlani. Maxen egy fekete farmer barna övvel, a színben egyező ing és cipő.

-Gyönyörű vagy kedvesem! -nézett mélyen szemeimbe

-Ne mondj ilyet, mert nem igaz -igazítottam meg a gallérját- Fessebb vagy, mint anno a monaco-i gála vacsorán. Ez, hogy lehet?

-Az idő az oka -kacsintott egyet, amire csak megforgattam szemeimet

A hely, ahol voltunk csodásan nézett ki. Mivel sokat ültem a mankókat a szobában hagytuk. Christian és Camille is mondott beszédet, amiben a csapatot és Maxet ajnározták. Mesébe illő est volt.

Hajnali 3 körül értünk vissza a szobába. Max éppen az ingját gombolta ki, amikor így szólt.

-A mankók nem kellenek, tudsz nélkülük is járni. De, ami a legfontosabb, eszméletlenül néztél ki, mint mindig. Ha te nem is, így látod én igen. A legcsodásabb nő vagy a világon! Szeretlek! -mondta, majd ajkaimra tapadt

Love Me or Leave MeWhere stories live. Discover now