31. fejezet

204 11 0
                                    

Max a gyárban én pedig itthon. Az elmúlt napokban annyira elmélyedtem a munkába, hogy már a fele kész. Max sokszor megkérdezi, amikor felkel hajnalban és találkozik velem a konyhában, hogy mégis mi tart fent még hajnali 3-kor. Egyszerű. Ha valamit élvezel sok időt vagy képes beleölni.

Éppen a határidőnaplómat lapozgattam, amikor realizáltam, hogy kimaradt a hónapban. Gyorsan magamra kaptam a kabátomat és lesétáltam a közeli gyógyszertárba. A szívem gyors ütemét a torkomban éreztem.

-Jó napot, 3 tesztet szeretnék kérni mindegyik típusúból -mondtam az eladónőnek

-30 eurót kérnék -adta át a teli szatyrot, majd odaadtam a pénzt

-Köszönöm! -mondtam, majd elhagytam az üzletet

Amint felértem a lakásba egyből megcéloztam a fürdőt. Minden teszttel elvégeztem a szükséges dolgokat és lefordítottam őket, majd kimentem a konyhába remegő lábakkal megvárni a 15 percet.

-Ha negatív jó, ha pozitív még jobb -vázoltam fel magamnak- Nyugodj meg Ophelia! -ráztam meg a fejemet

Bementem a fürdőbe és egy mély levegő vétel után az első tesztért nyúltam.

-Negatív -nyeltem nagyot- Nézzük a következőt. Negatív.

Amikor már a 10. tesztnek az eredménye is negatív lett egy kicsit megnyugodtam, mert még nem lennék képes anyuka lenni.

-Még 3 van. Nézzük csak -nyúltam egyszerre mindháromért- Negatív.

-Lia! -hallottam meg Max hangját- Megjöttem -kirohantam a fürdőből és a férfi karjaiba borultam- Hiányoztál -suttogta

-Nekem is -néztem fel rá, majd ajkaira tapadtam

-Haza felé beakartam menni a boltba, de elfelejtettem -nézett rám bűnbánóan

-Tegnap már bevásároltam.

-Köszönöm!

-Azt, hogy bevásároltam? -néztem kérdően

-Dehogyis -nevetett fel- Azt, hogy velem vagy. Ha elutazok munka ügyben valamiben és hazajövök a csodálatos menyasszonyom fogad -mondta, majd lehajolt hozzám és szenvedélyesen megcsókolt

-Elmegyek fürödni -szólalt meg

-Még nem tudsz, mert most takarítom a fürdőt és a szer még hat -nyeltem nagyot, mert hazudtam

-Akkor addig telefonálok egyet.

-Rendben.

Amint kilépett a teraszra berohantam a fürdőbe, hogy elrejtsem a teszteket. Minden fiókot kinyitottam, hogy találjak egy zacskót, de nem találtam. A kukába nem dobhatom, mert ott bármikor megtalálhatja.

-Megvan -mondtam ki halkan, majd kinyitottam a szekrény egyik fiókját és beraktam mind a 15 darabot

Kimentem a konyhába és elkezdtem összedobni valami ehetőt ebédre. Max a fürdőbe indult a szennyesével és egy melegítő szettel.

Max Verstappen

Elindítottam a mosást, amit az elmúlt pár napban hordott ruháimmal kapcsoltam be. Levetkőztem és beálltam a zuhanyrózsa alá. Gyorsan lefürödtem, majd egy törölközőt a derekamra tekertem. Elővettem a borotva habot, a borotvámat, de rákellett jönnöm, hogy penge nélkül nem nagyon fog menni. Odasétáltam a szekrényhez és kinyitottam azt a fiókot, amiben a borotválkozáshoz használt termékeimet tartom.

-Sassy -néztem a szekrény alól előbújó cicára- Te meg mit keresel itt? -kérdeztem a macskát, aki nyilván nem fog válaszolni

A fiókban elkezdtem kutatni, de csak egy rakás lázmérőt találtam.

-Lia miért van ennyi lázmérőnk? -kiabáltam ki, de semmi válasz

Tovább kutattam a fiókot, addig-addig turkáltam, míg ki nem esett az egyik hőmérő. Felvettem de megpillantottam rajta egy csíkot. Először nem tudtam mi ez, majd realizáltam, hogy mit is tartok a kezemben és találtam vagy 10-et az imént. Mindegyiket kivettem és megnéztem, hogy hány csík van rajtuk. Nem tudom szerencsére vagy sem, de egyiken sem láttam 2 csíkot. Visszaszerettem volna tenni a teszteket, de átgondoltam a dolgokat és más lett a tervem velük.

-Ophelia beszélhetnénk? -mentem ki a konyhába

-Persze -lépett közelebb

-Megcsaltál? -kérdeztem a nőt, aki alig bírt megállni lábain

Love Me or Leave MeWhere stories live. Discover now