13. fejezet

307 10 1
                                    

A napsütötte paddock-ban járkáltunk Daniel-lel kézen fogva. Sok fotós felénk fordította kameráját és lőtt rólunk pár képet, de nem zavart minket ez annyira. A RedBull garázsa előtt összefutottunk Christian-nal, akin lehetett látni, hogy boldog.

-Sziasztok! -fogott kezet Daniel-lel, míg engem megölelt- Sosem láttalak ennyire boldognak Daniel -jegyezte meg

-Lily-nek köszönhetően -mutatott rám

-Örülök, hogy megtaláltad azt a nőt, aki ma 10 évvel ezelőtti Daniel-t visszahozta.

-Én viszont megyek, mert még sok dolgom van. Sziasztok! -kapcsolódtam ki a beszélgetésből

Az irodámban bekapcsoltam a laptopomat és a tabletemet, majd megnyitottam az utóbbin a hétvégi beosztásomat. Az email-ket olvastam, amikor is kopogtam az ajtómon.

-Szabad -mondtam, mint egy robot

-Jöttem a hétvégi beosztásomért -jött be Max

-Ott van az asztalon, egy posztitra ráírtam a tiédre a neved -mondtam továbbra is, mint egy robot

-Ophelia -szólított meg én meg felnéztem

-Igen?

-Egy igazi kurtizán vagy, csak, hogy tudd! -vágta a fejemhez

-Azért vagyok az, ami, mert próbálom helyrehozni az életemet? Végre azzal a férfivel vagyok együtt, aki tényleg szerelmesen néz rám.

-Benned és Daniel-ben is csalódtam -mondta majd elhagyta a szobát

-Kelly egy kurtizán, hogy az általad használt szavakat használjam -szóltam utána

-Kelly-t ne nevezd semminek se, ha megkérhetlek rá -fordult vissza és az ajtóban megállt

-Mégis úgy flörtölt veled, hogy tudta van valakid. Láttam, ne is tagadd -húztam egy elégedett mosolyra a szám

-Kurtizán!

-Lotyó, vagy még mondjak szinonimákat? -kérdeztem cinikusan, majd elment

Pár órával később elhagytam a pályát és a hotelbe siettem Christian-nal, mivel egy időben végeztünk. Kiszálltam a járműből és igyekeztem a leggyorsabban Daniel szobája elé érni. Kettőt kopogtam, már nyílt is az ajtó. Egy gyors puszi és a fürdőben találtam magamat a pizsamámmal a kezembe. Fáradtan lépdeltem az ágy felé, majd bedőltem abba.

-Hosszú volt a nap? -kérdezte Daniel miközben a hajammal játszott

-Hosszúnak semmiképpen nem mondható, inkább fárasztónak.

-Akkor itt az ideje aludni -kapcsolta le egy távirányítóval a nagy lámpát. Magához húzott és a tarkómba fúrta fejét

Másnap 8-kor keltünk. Daniel gyorsabban elkészült, mint Max ezt szűrte le a koffeinért imádkozó agyam. Csapatpóló, világoskék farmer és egy fekete magassarkú lett a mai öltözékem.

Az interjúkat gyorsan letudtuk. Nem is beszélgettünk, aminek nagyon örültem, mert pont vele nem volt kedvem beszélni. Amikor Kelly is csatlakozott hozzánk, akkor kicsit lemaradtam mert nem akartam hallgatni a beszélgetésüket.

-Szia édes! -karolt át Daniel, mire Max hátranézett, szemei csalódottságat sugároztak

-Hello -néztem rá és a maszkon keresztül nyomtam egy puszit az arcára

-Nekem még van egy interjúm utána kezdem is a szabadedzést.

-Maxnek már nincs, így megyünk a garázsba. Sok sikert!

-Köszi! -nyomott egy puszit a hajamba és el is kocogott

A szabadedzés és sprintfutamra való kvalifikáció is jól sikerült Daniel-nek, aminek nagyon örülök. Látszik, hogy magára talált és már érzi az autót.

A következő napot bravúrral zárta, hiszen a futamon 6. helyről indulhat. Max egyáltalán nem beszél velem. El is mondta, hogy mindent elektronikusan küldjek neki, mert ő csak muszájból nem rúgatott ki eddig. Mondjuk esélye sem lenn, mert Christian szerint messze én vagyok a legjobb ebben a pozícióban az elmúlt 11 évben.

A futam napján Daniel-lel hamarabb elváltak útjaink. Reggelizni sem együtt mentünk, hanem külön.

Küldtem egy motiváló monológot Dan-nek mielőtt, mert már a csapatom garázsában voltam és néztem az adatokat.

Lily: Sok sikert!

Dan: Köszönöm!

Elfoglaltam a szokásos helyemet, amin csodálkoztam, hiszen már nem alkotunk egy párt Maxszel, és nem hatok rá úgy, mint amikor együtt voltunk. Ennek ellenére még mindig úgy gondolta Christian, hogy lépjek vele kapcsolatba, ha kéne.

A rajt után szoros csatába szállt Lewis-szal, de Daniel is gyönyörűen hozott pár pozíciót. Meredtem figyeltem a képernyőt, míg Max ki nem csúszik, a szívem egyből a torkomban dobog.

-Max jól vagy? -kérdezte Max mérnöke

-Max válaszolj! -parancsoltam rá- Ha magadnál vagy csinálj, vagy mondj valamit!

-Hogy van Max? -jött hozzám Kelly

-Magánál van, és ahogy látod ki tudott két lábbal szállni az autóból.

-Köszönöm Istenem! -nézettem az égbe

A futam lemente után egyből a kórházba mentem, mint Max sajtosa, mert tudtam fognak kérdezni felőle. A kórterembe, ahova vezettek beléptem.

-Jobban vagy? -kérdeztem

-Igen, végtére is csak 51G-vel csapódtam be a gumifalba -felelte cinikusan

-Szerinted tudsz indulni a következő nagydíjon? -kérdeztem

-Igen.

-Ennyit szerettem volna.

-Apum mondta, hogy látta rajtad, hogy megijedtél.

-Persze, hogy megijedtem. Esélyes vagy, hogy megnyerd a világbajnoki címet. Sosem leszel jelentéktelen személy a számomra tudd.

-Nekem se te -felelte

-Jobbulást! -mondtam, majd elhagytam a szobát és a reptérre siettem

Éppen, hogy felhuppantam a gépre, mert mire helyet foglaltam már indultunk is.

-Hogy van? -kérdezte, mert tudta hol voltam

-Jól. Tud kommunikálni, ami jó jel.

-Hosszú napon vagyunk túl gyere -húzott karjai közé


Sziasztok!

Mit gondoltok Ophelia és Daniel párosról?

Szép napot!

Lexie

Love Me or Leave MeWhere stories live. Discover now