10 gün sonra...
"Hayır, o vazonu bir az daha sağa kaydırın lütfen!" ,"Hah,şimdi oldu. Teşekkür ederim!"
"Menüde bir problem yok öyle değil mi?!
"Hayır bayan Triss, her şey yolunda!"
"Mükemmel! Teşekkür ederim!"
***
Genç kraliçe bütün gece boyu yerinde ters dönmüş,heyecandan bir türlü uyuyamamıştı. Aklı,fikri bu akşam yapılacak nişan törenindeydi. Kısa aralarla sadece 2-3 saat uyuduktan sonra,bu gece uykunun ona uğramayacağını anlamıştı. O yüzden güneşin etrafa saçtığı ilk ışınlarla yerinden kalkmış,sabah erkenden hazırlıklara devam etmişti.
Şimdiyse,dünden beridir devam eden bu gece düzenlenecek nişan işini organize etmeye çalışıyordu. Her şey kusursuz olsun istiyordu genç kız. Aynı Drake ile arasında olan sevgi gibi...
Genç aşığın da ondan geri kalır yanı yoktu. O da gece boyunca uyuyamamış,sabah erkenden kalkıp,babaanne Elena'nı saraya getirmek için yola koyulmuştu. Ailesinden tek geriye kalan, canından çok sevdiği babaannesinin de mutluluğuna şahit olmasını istiyordu çünkü...
***
10 gün önce Drake ve Triss'in sevdiklerine verdiği bu mutlu haberle bir kaç saniyelik kimse tepki vermese de,saniyeler içerisinde kahkaha sesleri ve tebrikler havada uçuşmaya başlamıştı. Bu haberi en geç kabullenense Klaus olmuştu. Kızı her ne kadar büyürse büyüsün,gözünde küçücük bir kız çoçuğuydu hala. Ama o, Drake ve Triss arasındaki aşka aşina olduğundan, kızını Drake'ten başkasının mutlu edemeyeceğinden de adı gibi emindi.
Her kes mutlulukla bir-birine sarılıp sevinçlerini paylaşıyorken,Klaus dalgın bir şekilde oturup bu haberi sindirmeye çalışıyordu. Kızı büyümüştü... Bir anlık başını kaldırınca kızı ile göz-göze geldiği zaman,kızının heyecanla bir şey bekliyormuşcasına onu izlediğini gördü. Bu bakışlar birden-bire içinde bir şeyleri uyandırdı sanki.
Klaus'un artık küçük kızının büyüyüpte evleniyor olması haberini kabullenişiyle,yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi. Küçük kızı da sanki bu gülümsemeni bekliyormuşki, aniden dolan gözlerine engel olamadan,babasının iki yana doğru açtığı kollarına koşup,sarıldı ona.
"Tebrik ederim kızım!" dedi Klaus kızının kulağına fısıldayarak.
"Seni çok seviyorum,baba!" diye karşılık verdi Triss babasına sımsıkı sarılarak.
***
Triss ve Drake aralarında konuştuktan sonra,nişan gününü 10 gün ,düğünü ise ondan 3 gün sonrası için planlamışlardı. O günden beridir sarayda durmadan hazırlıklar devam ediyordu. Uzun zamandır sarayın üzerinde olan kara bulutlar bu güzel haberle yok olmuş,güneşin parlak ışınları gece bile aydınlatıyordu sanki bu mutlu yuvanı.
Her hangi bir problemin çıkmaması için günlerdir hazırlıklar yapılıyor,kalbi kara,niyeti kötülere karşı önceden önlemler alınmıştı. Genç kraliçe tüm olasılıkları hesaba katmış,akşam için kusursuz bir organizasyon hazırlamıştı.
Nişan ve düğün davetli listesine sadece en yakınlar dahildi. Her iki genç öyle çok büyük,şahşahalı bir şey istememişti. İstedikleri tek şey sadece sevdiklerinin şahitliği karşısında sonsuz birlikteliğe "Evet" demekti.
***
Daha öğlen olmadan akşam için bütün hazırlıklar tamamdı. Genç kızın kalbi heyecandan bir yerde durmuyor,akşam olmadan dayanamayıp,göğüs kafesinden fırlayacağı konusunda onu korkutuyordu. Drake sabahtan beri ortalıkta olmadığı için özleminden yanıp,kavrulmaya başlamıştı şimdiden. Neyse ki,15 dakikaya varacaklarını söylemişti mustakbel kocası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayat ~ Melez serisi- I ~
Fantasy✨🌿Hikayeden kısa bir alıntı🌿✨ O güne kadar tek istediğim elimde olanlara şükr edip,hayallerim uğrunda savaşıp,başarılı olmaktı... Ama o günden sonra hayatımın tepe taklak olup,180 derece değişeceğini nereden bile bilirdim ki?! Hayatıma bomba gibi...