Bölüm 14: Kraliçeye tuzak...

221 112 49
                                    

Acıya yenik düşen vücudum kendini toparlamaya başladıkça, yavaş-yavaş bilincimin kendine geldiğini anlaya biliyordum. Kirpiklerimi kırpıştırarak araladığım zaman Morgana ve Drake karşımda belirince,hâlâ ağrımakta olan başımı tutup,onlara baktım şaşkınca.

"Kendine geliyor!" dedi Morgana uyandığımı görünce.

Kafamda az önceki kadar olmasa da,gittikçe azalmakta olan acı kalmıştı hâlâ. Etraftan gelen bağrışma sesleri daha dinmemişti.Her kes bir-birine girmiş,yaşam mücadelesi veriyordu sanki.

"N...neler oldu bana?!" dedim titrek ve boğuk ses tonumla,aynı zamanda kalkmaya çalışarak.

"Birisi tacın içine kurtboğan koymuş!" diye cevapladı Drake sinirli bir şekilde.

"Sana yaptığım büyü sayesinde kurtboğanın etkisi daha çabuk geçti." dedi Morgana ardından.

"Ne kadar zamandır baygınım?"
"5-6 dakikadır."

"Neler oluyor?Her kes neden bağırıyor?!Biri sustursun şunları!" dedim başımı tutarak.

"Tüm girişler kapatıldı!Baskın yapıldı!Seni korumam gerektiği için başından ayrılamadım" dedi Drake öfkesini burnundan soluyarak.

"Baskın mı? Kim?! Neden?!"
"Bilm...-"

Drake daha lafını tamamlamamışken,aniden gürültü ve bağrışma seslerinin geldiği yöne doğru döndü gözlerimiz.Salonun giriş kapısı uçmuş,içeridekiler dışarı çıkmak için bir-birlerini ezip geçiyordu. Gözlerim kalabalığın arasında geziniyorken,tanıdık bir yüz belirdi görüş açımızda.

"Birileri benim gıybetimi yapıyor gördüğüm kadarıyla...Sizi gidi gıybetçiler sizi...!" dedi sinir bozucu kahkahasıyla.

"Neler yaptığını sanıyorsun,Vladimir?!" dedim öfkeyle bağırarak...

"Aa,beni özlediğini sanmıştım..."

"Şeytan görsün yüzünü!Hemen bitir bu saçmalığı.Ne elde etmeye çalışıyorsun?!"

"Çok bir şey değil ya,sadece tahtı istiyorum..."

"Geç kaldın,kraliçe benim artık!Rüyanda görürsün ancak!"

"Ölü bir kraliçe vampirleri nasıl yönete bilir ki?!" diye karşılık verdi sırıtarak.

Ardından eliyle arkasına doğru işaret yapınca,kalabalığın arasından çıkan
25-30 kişi vampir belirdi karşımızda. Bir kaç saniye içersinde salonda sadece ben,Drake,Morgana,Antoan, Vladimir ve adamları kalmıştı.

(Buradan başlayarak savaş kısmında isterseniz,bölüme eklediğim müziği aça bilirsiniz✨)

"Şimdi söyle bakalım küçük kraliçe,tahtı kendi isteyinle mi bana devr edeceksin,yoksa zorla mı alayım?!"

"Asla!"
"Kendin bilirsin!"

Vladimir'in yüzündeki sırıtış yerini öfkeli bir bakışla değiştirince,adamlarına işaret etti saldırmaları için. Dönüşmek için hazır vaziyyetinde duran ben ve Drake saniyeler içerisinde kurt halimize dönüşüp,vampirlere karşı koymaya başladık. Morgana onlara güç topu fırlatıp,ikisini şimdiden devirmişken,Antoan öte yanda diğerlerine karşı koyuyordu.

Bize göre sayıları çok fazlaydı.Diğerleri Vladimir'in adamlarını hall ediyorken, ben Vladimir'e odaklanmıştım. İlk hamlemi yapıb,saldırmak için üzerine atlasam da, Vladimir beni salonun diğer tarafına fırlattı tek hamlede.

Yeni Hayat ~ Melez serisi- I ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin