Bölüm 24:Sıcak kalpler

108 14 0
                                    

Küt-küt atan kalbimin sesi kulaklarıma dolunca,utançtan ondan ayrılıp,yere diktim bir kaç saniyelik bakışlarımı. Heyecanım yok olunca,büyük bir mutluluk kapladı içimi. Yüzümdeki kocaman gülümsemeye engel olamayarak,gözlerimi aşkla bakan gözlerine diktim mutlulukla. Bir an olsun gözlerimi ayırmayarak,kendime sıcak bir yuva kurmayı istedim burada...

Aşkının sıcaklığı güzelliği ile beni büyülemişken,telefonum çalınca anca ayrıla bilmiştim rüyalar aleminden. Ekranda babamın ismini görünce,yokluğumu fark ettiklerini anlaya bilmiştim daha telefona cevap vermeden.

"Efendim,babacım?!"
"Triss, neredesin?"

"Hava almak için dışarı çıkmıştım. Bir şey mi oldu?"

"Hayır,merak ettim sadece. Geri dön,Khai'ı daha yakalayamadık!"

"Tamam babacım,geliyorum..."

Drake'le geçen güzel akşamımız babamın aramasıyla sonlanınca,ikimiz de kalkarak saraya doğru ilerledik yavaşça. Sarayın kapısında babamla karşılaşınca,babam imayla baktı Drake ve bana.

"Birlikte miydiniz?!" dedi babam tek kaşını kaldırarak.

"Evet,dışarıda karşılaştık..."
"Tamam,öyle olsun..."

Aslında Drake ile aramızda olan ilişkini babamdan saklamak gibi bir niyetim yoktu. Ama bana göre şimdi bu ilişkini açıklamanın ne yeri,ne de zamanıydı...

Babamla birlikte içeri geçtikten sonra,Drake yanımızdan ayrılıp,diğer konukların yanına geçti. Ben ve babam da ayrı konuklarla ilgilenmeye başlamıştık. Gözlerim salonda gezinirken,sütunun yanındaki Morgana ve Alex'in oldukça samimi konuşmasına şahit olunca,kocaman bir gülümseme belirdi yüzümde. Aralarında geçen bu sıcak sohbeti engellememek için yanlarına gitmek yerine,daha detaylı bilgi için yarını beklemeği seçtim sabrla.

***

(9 saat sonra...)

Dün gece partiden hemen sonra odama geçmiş,içimde uçuşan kelebekleri zor da olsa,sakinleştirip,uyumayı başarmıştım. Aylar sonra sonunda her şeyin yolunda olmasının,aileme ve sevdiğime kavuşmanın getirdiği mutluluk,içimdeki boşluğu doldurmuş,yüreğimi ısıtmıştı.

Gece anne ve babama Drake'i açıklamak konusunda çok düşünmüş,onlardan aşkımızı saklamanın hiç bir anlamının olmadığı kanaatine gelmiştim. Sabah kalkar-kalkmaz bu fikrimi Drake'e danışmış,o da sıcak bakınca,anne ve babamı onlara önemli bir şey söylemem gerektiği konusunda haberdar etmiştim.

Ve şimdi toplantı salonunda ben,Drake,anne ve babam karşılıklı oturmuş,kendimizi konuşma için hazırlıyorduk.

"Ee,kızım,söyleyeceğin önemli şey nedir?!" dedi babam daha fazla sabr edemeyerek.

Babam ben ve Drake'i yanyana görünce,zaten bir şeyleri anladığını tahmin ede biliyordum. Annemse,zaten aramızdaki sevgini bildiği için,yüzünde kocaman gülümsemesi ile bu heyecanlı halimizi izliyordu.

"Anne,baba,bizim Drake'le size söylemek istediğimiz çok önemli bir konu var. Lafı daha fazla dolandırmadan hemen konuya girmek istiyoruz. Biz Drake'le bir-birimize aşığız !"

Bu söylediğimle annemin yüzünde kocaman bir gülümseme belirirken,babamın gazapla bakan bakışlarıyla karşılaşınca,ürkek ceylan gibi geri çekildim bir adım. Babam üzerime diktiği öfkeli bakışlarını Drake'e doğru çevirince,içim içimi yemeğe başladı panikten.

"B...baba,...-"

"Triss,lütfen aramıza girme!" dedi babam öfkeyle.

Ardından yine Drake'e bakarak,konuşmaya başladı aynı şekilde.

Yeni Hayat ~ Melez serisi- I ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin