4 глава

876 97 6
                                    

❤️Vote/Comment❤️


ВЛАДИСЛАВ

Малката лисичка така подмолно местеше опашлето си, че да те накара да я настъпиш, за да те ухапе. Не можех обаче да си простя факта, че се бях надървил от стенанията ѝ по телефона, заради масажа, който ѝ правеха. Никога през живота си не бях искал толкова много да бъда масажист. Добре, че и Диляна отпусна достатъчно време, за да мога да оправя проблема, който тя неволно ми създаде. О, не, със сигурност не е било неволно! Лисичката знаеше какво прави и как да ме подмами в клетката. Трябваше аз да внимавам на предстоящия ни разговор, а не тя. Господи, дори не помнех кога последно си бях бил ръчни, заради някоя жена. В училище. Да, тогава беше. Но тази жена беше просто перфектното оръжие срещу някой мъж. Трябваше да се възползвам от запознанството ми с нея. Ако тя беше на моя страна, значи бях предпазен. Щях да я използвам за щит или чадър под който да се крия, когато завали пороен дъжд.

Бях ѝ поръчал каквото желаеше и с досада установявах, че закъсняваше вече десет минути. Явно ѝ беше навик. Седях на терасата и наблюдавах спокойните води на морето, а отстрани на мен се чуваха всякакви речи, от всяка точка на света. В този ресторант беше повече от нормално да чуеш няколко различни речи, именно защото се намираше в мола и туристи от всякакъв произход сядаха тук, за да се насладят на африканска храна, в много интересен декор от слаби светлини отвътре, които светеха от всеки ъгъл в ресторанта. На столовете имаше кожи от животни, а на фона на земните нюанси и текстурираните стени, заедно с отворената кухня с готвачи, която ни даваше възможност да гледаме магията, която сътворяват отблизо, тук си беше едно перфектно местенце за релакс и почивка от шопинга и обикалянето из мола.

— Извинете, че закъснях. Сутиенът ми се скъса. – най-накрая чух българската реч, която чаках от толкова време, но като осмислих думите ѝ и веднага погледнах към нея, сякаш търсех този скъсан сутиен.

Както винаги беше стилна, караща хората да извъртат глава към нея, за да огледат по-добре красивото същество навлязло в покоите им. Беше облечена в перфектно изгладен червен панталон с висока талия, който цвят караше краката ѝ да изглеждат зашеметяващо дълги. В панталона си беше препасала изчистен бял потник, с дантела по краищата, а на рамената ѝ елегантно стоеше сако в същия цвят като панталона ѝ. Косата ѝ този път беше бухнала и рошава, гримът ѝ беше леко опушен, караше очите ѝ да изпъкват, а устните си отново беше начервисала в същия цвят, като предния път. За бога, тази жена знаеше какво прави! Изглеждаше все едно беше прясно изчукана и е трябвало набързо да се оправи и дойде. Остави черната си чанта на стола и седна на него с изключителна грация. Благодари ми за питието си и побърза да отпие от него, сякаш цял ден беше чакала само за това. Нарочно изпусна една звучна въздишка на удоволствие, за да може да подразни моето приятелче. Дори ме погледна в очите, за да го направи по-ефектно. Рязко и внезапно ми стана горещо. А бях само по риза, мамка му!

Тигрова акула Where stories live. Discover now