❤️Vote/Comment❤️
Прибрах се в България и повече с Диляна не се чухме. Все едно това между нас никога не се беше случвало. Лошото беше, че така ми беше влязла под кожата, че не ми позволяваше да си легна с друга жена. Мислех само за нея, виждах нея и последния път изядох шамар от момичето насреща си, защото я бях нарекъл "Диляна". Напълно си го бях заслужил и се надявах, че това щеше малко или много да ме вразуми, но нищо подобно. Аз продължавах да мисля усилено за нея и това започваше да ми проличава, щом и моите колеги бяха забелязали разсеяността ми. Дори родителите ми ме питаха дали нямаше някоя жена, която да ми е завъртяла главата, че се държах по този начин. Нямаше как да им кажа, че Диляна Шан ме беше използвал за лична курва. Донякъде ме беше срам от това, донякъде се чувствах добре. Липсваше ми нейната доминантност в леглото. Тя знаеше точно какво искаше и си го взимаше. Липсваха ми дори нестабилните ѝ нерви.
Друго си беше обаче да бъда в офиса си и да контактувам с приятели, а не хора на Диляна. Може да сравнявах всичко с нея, но мамка му, имах нужда и от моето време за себе си. Да, признавах си, че бях готов да зарежа всичко тук и да отлетя за Русия ако тя ме повикаше, но не се чувствах чак толкова зле, когато имаше други хора покрай мен. Останех ли сам обаче и не можех да спра мислите си и да ги насоча в друга посока. Чак беше изнервящо. А беше минало толкова много време от последната ни среща. Диляна дори едно съобщение не ми беше пратила за това време, а аз не смеех да го направя.
— Хей, брато, Диляна Шан не беше ли жената, с която си партнира доста време? – попита ме мой приятел и колега с голяма усмивка, а аз повдигнах поглед от монитора си и погледнах към нахиления си приятел, който гледаше нещо в телефона си от известно време.
— Да. Защо? – поинтересувах се и щом стана от дивана, за да дойде до мен, едно любопитство се разпръсна в мен.
Преди да ми каже каквото и да било, първо обърна телефона си към мен и първото нещо, което видях беше изпъкнал корем, който се подаваше от красива черна рокля на цветя и нежни женски ръце, които го галеха с майчинска ласка. Оттам вече проследих тялото нагоре. Останах в шок, когато разпознах напълнялото лице на Диляна. Както винаги, гримът ѝ беше безупречен и изпипан, имаше златно герданче, а косата ѝ беше се издължила и станала значително по-обемна и лъскава. Отгоре пък имаше голяма черна шапка, която я пазеше от слънцето. Премигнах няколко пъти. Диляна беше бременна?
YOU ARE READING
Тигрова акула
RomanceВ бизнес света изпълнен с много риби на върха на хранителната верига винаги съществува една тигрова акула да плаши по-малките и слабите от нея. Тази тигрова акула се казва Диляна Шан. Рускиня с български корени, красива и неустоима жена, която е бля...