21 глава

710 90 1
                                    

❤️Vote/Comment❤️

— Какво ѝ каза, че ме изгледа така? – попитах я с нескрито любопитство след като излизахме от столовата.

— О, нищо особено! – засмя се невинно и погледна за кратко към мен, колкото да направи очен контакт. – Просто ѝ казах, че очакваш дете от дългогодишната ти италианска съпруга.

— Моля?! – едва не го изкрещях и хванах Диляна за лакътя. – Как можеш така да си приказваш?

— Успокой се, нали не ти беше приятно? Просто те измъкнах.

— Но не да казваш, че чакам дете от италианската си съпруга, за бога! – ударих се по челото при глупостта на Диляна.

Май предпочитах да я беше ритнала.

— Когато се успокоиш ще ти направя свирка. – усмихна ми се любезно и внезапно замлъкнах след това.

Лисичката знаеше как да ме накара да млъкна за секунди и това ме изнервяше. Но свирката си беше свирка. Всеки мъж можеше да се съгласи с мен за това. Кой нормален мъж щеше да откаже свирка от Диляна? Нямах търпение да видя нейните устни обвити отново около мъжеството ми и да ме гледа съблазнително със своите блестящи кафяви очи изпод своите дълги мигли. Размечтах се набързо. Тя се възползва от това, че бях в екстаз от представите и мислите си и тръгна напред, без дори да ме повика или да ме изчака да си събера лигите и укротя приятелчето в гащите си, за да тръгна след нея като малко кученце. Двама мъже ме изгледаха странно, но ако знаеха защо се влачех с Диляна, със сигурност щяха да ми завидят. Все още не можех да повярвам, че бяхме правили секс. Че бях виждал нейното красиво заоблено задниче на голо и още повече, че го бях стискал. Не исках да знам колко мъже бяха имали подобна привилегия, предпочитах да мисля само за себе си. С Диляна стигнахме до нейния офис, когато забелязахме позната фигура да чака пред вратата на кабинета ѝ. Тихонравов. За секунди изтръпнах и бързо възбудата ми замина по дяволите, защото изглеждаше доста мрачен. Диляна също забави за секунда крачката си, което ме притесни допълнително, но бързо я възстанови.

— Господин Тихонравов? Как мога да помогна? – любезния тон на Диляна явно не беше достатъчен, защото го докосна по ръката, което причини едно странно изгаряне в мен.

Свих устни и стиснах зъби. Тихонравов изглежда обаче хареса това докосване от нейна страна, защото видях как ъгълчетата му помръднаха леко нагоре.

Тигрова акула حيث تعيش القصص. اكتشف الآن