❤️Vote/Comment❤️
Прекрачихме прага на апартамента на Диляна и ми посочи ясно да замина към хола. Не ми трябваше да я питам или да чакам да ме погледне, за да се уверя, че беше направила това, а се отправих директно към хола. През това време разхлабих вратовръзката си и си помислих, че Диляна щеше да ми чете конско за нещо или щеше да ми даде някаква задача. Трябваше да замисля за закупуване на виагра. Такава работа не ми харесваше особено. Да ми казват с кого да спя. Не ми се нравеше, но не можех просто да се откажа, защото губех една ценна упора. И все пак щеше да бъде до време. Нямаше завинаги да бъда нейн роб и да спя, с когото ми каже. При тези мисли не издържах и седнах на дивана и отпуснах глава назад, за малко почивка. Исках да релаксирам за момент, имах нужда да отпусна малко напрежението, но само като чух високите токчета на Диляна да приближават повдигнах изморено глава. Спеше ми се от всичките тези емоции днес. Опитвах се да не мисля за това което чух и видях сутринта, но беше трудно.
— И така, какво искаш дааа... – разтеглих спрях, когато Диляна се появи пред мен по едно секси бяло дантелено бельо, което не оставаше почти нищо на въображението, но така добре ѝ пасваха, че нямаше как да не бъдеш алчен за още.
Нейните лисичи очи ме погледнаха съблазнително, все едно ме събличаше с погледа си. Задъхах се. Не знаех на къде да гледам първо. Гърдите ѝ. Корема ѝ. Бедрата ѝ. Парчето плат между краката ѝ. Беше като мираж насреща ми и наистина нямах търпение да усетя този мираж. Знаех, че тя можеше да види моя неутолим глад в очите ми и нескрито се забавляваше с това. Направи две крачки към мен, бавно, поклащайки бедра, а моя поглед шареше като невидял. Бях се задъхал, все едно до сега бях изкачвал на спринт всичките петнадесет етажа. Исках да кажа нещо, но не можех. Бях си глътнал всякаква граматика и само можех да мисля за това как я хващах и я пръсках на задна.
— Изглежда това, което виждате Ви харесва, а, господин Младенов? – устните ѝ се извиха в хитра усмивка и се доближи повече до мен.
Погледът ѝ попадна между краката ми, където имах заформени издутина в панталона си. Усмихна се доволно и разклати бедрата си. Аз прехапах долната си устна и се замислих за момент за всички пози, в които бих я сложил и изчукал, след това вече се замислих и къде притисната бих я чукал. Из целия апартамент. Можех да си ни представя, как я бях притиснал към стената, прозореца, пода, на дивана. Навсякъде. Исках да я имам. Трябваше да я имам. Отчаяно се нуждаех от нея.
YOU ARE READING
Тигрова акула
RomanceВ бизнес света изпълнен с много риби на върха на хранителната верига винаги съществува една тигрова акула да плаши по-малките и слабите от нея. Тази тигрова акула се казва Диляна Шан. Рускиня с български корени, красива и неустоима жена, която е бля...